החלטתי לחבר את כלל הלדים לסוללה נפרדת שתהיה על החופה. למערכת זו אכין מפסק נפרד לצורך כיבוי והדלקת המערכת עפ דרישה.
יש לי מערכת תאורת לדים מהסיני http://hobbyking.com/hobbyking/store...et_Black_.html
איזה סוללה או סוללות מומלץ. כולל מתח וזרם.
החלטתי לחבר את כלל הלדים לסוללה נפרדת שתהיה על החופה. למערכת זו אכין מפסק נפרד לצורך כיבוי והדלקת המערכת עפ דרישה.
יש לי מערכת תאורת לדים מהסיני http://hobbyking.com/hobbyking/store...et_Black_.html
איזה סוללה או סוללות מומלץ. כולל מתח וזרם.
למה סוללה נפרדת?
לא מעוניין שנושא תאורת הלדים יהיה קשור לרדיו או לבקר. חוץ מזה שבפורום קראתי שלא מומלץ לחבר את הלדים לחשמל הרסיבר או הבקר.
התקבלה אצלי כבר ההחלטה בנושא, השאלה איזה סוללה תתאים ביותר למערכת הלדים?
אלדד
אתה תזדקק לסוללה שני תאים 1000 מיל פשוטה וקלה וריגולטור מאי ביי שיאפשר לך להתאים את המתח ללד. אני שים חיברו ל 5 וולט ונישרפו הלדים.הייתי מהמר על תא בודד אבל למען הסר ספק קח ריגולטור זה עולה דולר וחצי
חיים גיל תעשה תרגיל
יש לך את הרגולטור הזה?
באמת ניתן לכייל בו וולטאז׳ לדוגמא ל 2.8V ?
זה אומר שאין בעיה גם לחבר אותו למקלט שיש בו מתח של 6V ?
אלדד,
אתה יכול לתת לינק לפורום שבו קראת את ההמלצות שלא לחבר את מע' התאורה לרסיבר ולבקר....
אצלי ברכב אחד מע' התאורה מחוברת לרסיבר ללא בעיה כבר כמה שנים!
ושאר הרכבים זה מחובר לפני הבקר...ככה שזה מעניין אותי לקרוא למה...
מה שכן...אני יודע שהרבה אנשים מחברים את התאורה שלהם לבטריות של 9V...
טל
נערך לאחרונה על ידי Killswitch; 24-10-2013 בשעה 06:24:11.
Rc jeeps
DRIFT- The Art Of Going Sideways
It's all fun & games until someone gets hurt.....then it's Hilarious
גם בטיסנים וברחפנים אנחנו מחברים את התאורה למקלט ומעולם לא הייתה בעייה.
ד"א, ניתן גם לחבר לבאלנסר של הסוללה הראשית ואז זה לא עובר דרך הבקר או המקלט.
Sent from my GT-I9500 using Xparent BlueTapatalk 2
הבעיה בלדים שהוא קנה שהם לא מתאימים למתח.אצלי למשל זה עובד ב 3 וולט ללד .
במכונית דריפט שלי הלדים הקידמיים עובדים ב3.3 וולט והאחורי בצבע אדום היה מתחמם בטירוף אז סמתיי לו שני דיודות והמתח ירד ל 2.5 וולט ואז זה היה בסדר.השתמשתי באותו הריגולטור ללדים כשהוא מכוון ל3.3 וולט
חיים גיל תעשה תרגיל
איך מכוונים את המתח יוצא מהמכשיר?
יש בורג קטן
חיים גיל תעשה תרגיל
אלדד אין לך שום בעיה לחבר את מערכת התאורה למקלט. אני לדוגמה עובד עם סוללה 2s 2200 ומעולם לא סיימתי סוללה בהסעה. או שקיבלתי קאטים או הפרעות קליטה.
ו... ברכב שלי יש לאדים בכמות של חברת חשמל(22 יח סופר לאד). תהיה רגוע
מה שכן חשוב זה שאתה חייב לדעת את המתח שהלאד צורך (יש 2.5 ויש גם 5 אמפר)
ולפי זה להתאים לא נגד שיושב על הפלוס. כמו שחיים רשם שם למעלה.
אני עובד עם סוללת 6v nimh של פאק של טיסן עם 2700mah על ה scx10 dingo...הסוללה מחוברת חמערכת תאורה של אקסיאל...לא חוויתי בעיות כבר למעלה מארבע שנים..
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
לכל מי שתוהה , אני לא בן 14