שלום לכולם,
רכשתי את הטריינר calmato 40 trainer
הנה הנתונים של הטיסן
בקיצור אני מחפש מנוע חזק, פרופים מתאימים לסטאפ החשמלי ובקר מהירות חזק.
תודה מראש לכל העוזרים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום לכולם,
רכשתי את הטריינר calmato 40 trainer
הנה הנתונים של הטיסן
בקיצור אני מחפש מנוע חזק, פרופים מתאימים לסטאפ החשמלי ובקר מהירות חזק.
תודה מראש לכל העוזרים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מבין את השאלה שלך
כתוב לך מה לרכוש, לך לחנות אמיתית או באינטרנט, תראה להם את הרשימה, הם יצידו אותך במה שאתה צריך
בקיצור נמרץ:
1) מערכת רדיו לפחות 4 ערוצים, כמובן שאפשר לקנות יותר, ממליץ לפחות 5 ערוצים אם אתה רוצה גם אפשרות לטיסנים מורכבים יותר בהמשך
2) מנוע, אני אישית אוהב O.S (דלק) אבל אפשר כמובן גם לחשמל את הטיסן הזה ועשות אותו חשמלי ולא דלק
3) מערכת דלק / בטריות לפי מה שבחרת ב2
4) פרופלור מתאים
נועם.
רוצה לחשמל אותו, אז איזה מנוע חשמלי מתאים? איזה בקר מהירות? איזה פרופ? ברצוני להשתמש בסוללות ליפו 3 תאים 2200 mah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתן לך טיפ:
לך להוביקינג, ותמצא שם טיסן דומה בגודל ובמשקל
תמיד יש שם המלצות לסט אפ
אם ההמלצות הן של לקווחת, תקרא בעיון
אם ההמלצות הן של הוביקינג, תוסיף על זה לפחות עוד 10% (אם לא יותר)
יותר חשוב שתלמד למצוא לבד, מאשר שיאכילו אותך בכפית.
ואחרי שתמצא אתה יכול לבוא ולשאול אם הסט אפ מתאים או סביר וכו'
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד אולי תלמד אותי איך בוחרים סטאפ לטיסן חשמליאחת ולתמיד ואז אני לא אשאל יותר, מבטיח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עודד לימד אותך... הוא כתב לך בדיוק מה לעשות..
אבל לפני שאתה צולל לאתר של הסיני כמה חוקי אצבע בחישמול שבדר"כ עובדים.
במעבר מניטרו לחשמלי מכפלים ב20.. מנוע של 46 40 .. אתה כנראה צריך בסביבות 800W עד 920W .
אתה מציין שאתה רוצה לעבוד עם סוללת 3 תאים 2200 ... אז כדי להוציא 800W מ 3 תאים (12 וולט) צריך זרם של 75 אמפר - סולללת 2200 לא תעמוד בזה.
ב 4 תאים (16 וולט) צריך 50 אמפר שזה כבר יותר הגיוני ..
עוד כלל - מנועים חשמליים נותנים 3-4 וואט לכל גרם (בערך) - ולכן מנוע של 800W ישקול 200-250 גרם..
והינה אחד דומה באתר של הסיני - עכשיו תקרא את כל התגובות של האנשים ... למשל זאת..
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...alsa_ARF_.html
This is a great little kit. My son and I have put this together over the previous week and flew it a few times today. We bought it so he could get some good experience on a real airframe as he has been flying Zagi's until now. Great flying airframe, we used a G46 670kV motor on 4S 3000mAH LiPo's and had more than enough flying time. Throw some standard servos around and it's a very cheap trainer with good capability. Had good fun down at the club with this one. We built it as a taildragger. All the hardware is good enough for a trainer, no rubbish parts that I had to throw away. One of the first kits I've built from HobbyKing where I used all the included hardware
נערך לאחרונה על ידי אננס; 09-01-2014 בשעה 14:56:09.
למה אף אחד לא הכין פוסט להתאמת סטאפ חשמלי לטיסנים?
אני לא מתלונן אלא באמת מביע תמיהה, הכיצד?
יש כאן חברהמוכשרים, מקצועיים והרבה שנים בתחום ועדיין לא פרסמו מאמר לנושא זה.
מדוע אין פורום לסטאפים מומלצים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הכינו הרבה יותר מאחד - פשוט תשתמש בפונקצית החיפוש ותמצא המון חומר...
http://www.efly.co.il/forums/showthr...E9%E5%F0%EB%ED
נערך לאחרונה על ידי אננס; 09-01-2014 בשעה 15:41:15.
תודה רבה עודד ואננס....
Sent from my iPhone using Tapatalk
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בבקשה - התאמת סטאפ לטיסן - הפרקטיקה