הרי המד סל"ד לא מגיע לסל"ד כזה, לפחות לא על הסקאלה.
שיסל ו-Tooly, בבקשה לא לענות. אתם כבר יודעים.![]()
הרי המד סל"ד לא מגיע לסל"ד כזה, לפחות לא על הסקאלה.
שיסל ו-Tooly, בבקשה לא לענות. אתם כבר יודעים.![]()
אם מדובר בטכומטר אופטי אולי מנסים לייצב את התמונה על חצי סל"ד ומכפילים ב-2 את התוצאה על הצג..????
מכניסים אצבע![]()
מורידים להב אחת ממסוק בעל שני להבים
ומכפילים פי 2
לא מודדים, פשוט מטיסים...![]()
מחשבים את המרחק והמהירות אליהם עפו החלקים של המסוק?![]()
ניתן גם למדוד רוח בזווית pitch אחידה נאמר ב-10 מעלות
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אכן תשובות מקוריות מאוד. כל הכבוד.
והזוכה המאושר הוא: שחר![]()
אם משתמשים ב-MULTIGOV מכניסים את מהירות הראש הרצוייה באמצעות צג ה-LCD ו-ז-ה-ו
לא טאכומטר לא חישובים ולא נעליים.
מה הכוונה בלייצב את המונה על חצי סל"ד ? מה הקשר לייצוב התמונה ואיך מתבצעת המדידה בטכומטר אופטי ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
לא ראיתי אף פעם מד סל"ד , אבל אני מניח שאם הוא אופטי הוא עובד כסטרובוסקופ,שזה מאפשר למדוד בכל כפולה של התדר הנמדד
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
צודק במאה אחוז.
העיקרון פשוט מאד. מסובבים דיסקה עם חריץ במהירות ידועה וניתנת לשינוי. כאשר מתסכלים דרך החריץ תוך כדי שליטה על מהירות סיבוב הדיסקה והרוטור נראה כ"עומד במקום", הגעת לאותו סל"ד של הרוטור או כפולה של הסל"ד.
ד"א בהרבה סירטונים של מסוקים ניתן לראות שהרוטור "נעצר". זאת אומרת שרוטור מסתובב בכפולה כלשהי של קצב הפריימים של ההקלטה.