שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: נחיצות של PowerBox

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל נחיצות של PowerBox

    שלום,
    ברגע שאסיים את השרשור בניה של ה UCD אתחיל בניה של הטיסן הזה:
    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=536
    הטיסן והמנוע כבר אצלי, מתכנן הזמנה של שאר הרכיבים.

    בתוכנית המקורית שלי התכוונתי להשתמש ב PowerBox Baselog לטובת ניהול צריכת האלקטרוניקה יחד עם שתי סוללות.

    המטרות:
    1. Redundancy - המשך טיסה במקרה של תקלת חשמל ברכיב בודד (סוללה / מפסק וכו).
    2. Monitoring - ניטור מצב טעינת הסוללות.
    3. Power - יכולת לספק זרם נדרש ללא נפילות.

    אני חושב שניתן לספק את כל הדרישות ללא שימוש ב PowerBox.
    (שתי סוללות, שני מפסקים, ניטור בטלמטריה, שימוש בחיווט מתאים וכו').

    אין צורך ב BEC, כל המערכת תעבוד HV בכל מקרה.

    היתרון היחיד שאני רואה ל PowerBox הוא במקרה (מאוד נדיר) של סוללה מקצרת, שבמצב כזה המכשיר אמור לנתק אותה.

    מלבד זה, יש עוד יתרון כלשהוא ל PowerBox שאני פיספסתי ומצדיק את הקניה?
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 05-06-2014 בשעה 15:33:32.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    צפון
    הודעות
    252
    תודה!
    6
    הודה 22 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    שלום

    היום יש לי 3 טיסני 100.
    אחד מהם מחובר ללא pb עם שני מפסקים דיגיטליים ושתי סוללות זהות ישר למקלט. עובד מצויין. אכן החשש היחיד הוא קצר.
    ניתן לפתור את הבעיה עי שני מקלטים וחציית הטיסן ל 2 בהצלבה.
    חשוב שהמפסקים יהיו בעלי הספק גבוה ולא סטדנרט.
    אצלי יש שני מפסקים של multiplex 30a כל אחד.
    מבדיקת זרם שביצעתי המערכת לא מדגדגת אותם.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי avnerl; 05-06-2014 בשעה 19:27:43.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    אני מחזק את ידיו של avnerl.
    כבר לפני זמן רב, כ-15 שנים ויותר התקנתי בטיסן מערכת כפולה הכוללת שתי סוללות, שני מפסקים ושני מקלטים המפעילים חצי טיסן כל אחד.
    אפס תקלות בהטסה לאורך שנים.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    515
    תודה!
    0
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    מיותר לחלוטין לשים PB בטיסן 50CC אפילו אם הוא הכי קטן
    חבל על כל גרם, וכל אלקטרוניקה שאפשר לחסוך זה פחות בעיות.

    קח מפסק פרומקו WOLVARINE ושתי סוללות ואתה מסודר
    מפסק פרומקו BADGER להצתה סוללה קטנה וזהו.

    בגדול לPB יש המון יתרונות תלוי מה אתה מטיס ומה אתה קונה,
    MATCHING לסרוואים , GPS הגנות למיניהן ועוד ועוד ועוד..... אחלה מערכות אמינות יפות ומצויינות,

    ב-50CC זה מיותר.
    נערך לאחרונה על ידי Marknopfler; 06-06-2014 בשעה 07:45:16.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    בטיסן 50 סמ"ק ומעלה, לסגנון 3D, צריכת הזרם להפעלת הסרוואים גבוהה מאד בנקודות פיק מסוימות. התקנת 2 מקלטים, אחד לכל חצי טיסן מבטיחה זרמים סבירים במקלטים וכפועל יוצא מזה אורך חיים רב וסיכוי נמוך מאד לתקלות. כל זאת בנוסף ליתרונות שכבר הוזכרו קודם לכן.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    יש ל-jr מקלטים שיודעים לטפל יפה מאוד בזרמים גבוהים ללא צורך ב-PB
    כולל כניסת 2 סוללות
    רק בשמחות

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    ידוע. אבל לשם כך אתה צריך משדר ליודע ליצור קשר עם המקלטים הללו.
    הצעתי התייחסה לנושא באופן כללי.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    מקלט אחד
    שתי סוללות ליפו או כל סוללה אחרת עם אפשרות לבאלנס וזהו.
    זה מאה וחמישים אחוז...

    רוצה מאתיים אחוז...
    שתי סוללות ושני מקלטים ששולטים בהצלבה על ההגאים.

    למרות כל הסרוואים שיש היום הסוללות עם ה-C הגבוה יכולות לנטרל את הבעיה של הדרישה הגבוהה.
    חוצמיזה בטיסן כזה כמה צריכה כבר יכולה להיות, תחשבו, המחברים של הסרוואים הם עד 3 אמפר קבוע ו-5 בפיק רגעי.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    49
    תודה!
    11
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    אפשר קישור לרכיב שמאפשר חיבור שתי סוללות למקלט אחד?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    רוב המקלטים החדשים תומכים באפשרות כזו , אפשר להזין מקלט בכל נקודה כלומר ערוץ פנוי, כמובן לקרוא ב מ ד ר י ך כדי לוודא.

    א.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    כנראה שאוותר על ה PB.

    הסטאפ יורכב משתי סוללות (זהות), שני מפסקים ושני מקלטים.

    שימוש בשני מקלטים הוא בכל מקרה כדאי (לשמור אופציה לשליטה בחצי טיסן בעלות 40 דולר).

    צריך להחליט בין הקונפיגורציות הבאות:

    א) שתי סוללות > שני מפסקים > שני מקלטים - כך שכל סוללה מזינה את שני המקלטים.
    יתרון: נתק במפסק/סוללה משאיר שליטה מלאה.
    חסרון: קצר במפסק/סוללה משאיר אפס שליטה.

    ב) שתי סוללות > שני מפסקים > שני מקלטים - כך שכל סוללה מזינה מקלט אחר.
    יתרון: קצר במפסק/סוללה משאיר שליטה בחצי טיסן.
    חסרון: נתק במפסק/סוללה משאיר שליטה בחצי טיסן.

    ג) שתי סוללות > Batshare > שני מקלטים.
    יתרון: נתק או קצר של סוללה משאיר שליטה מלאה.
    חסרון: ה Battshare עצמו הוא נקודת כשל בודדת.


    דרך אגב,
    ביררתי פעם עם השירות של Futaba והם טוענים שהמקלטים שלהם עומדים ב 8 אמפר קבוע או 10 אמפר פיק.
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 08-06-2014 בשעה 15:05:01.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    צפון
    הודעות
    252
    תודה!
    6
    הודה 22 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נחיצות של PowerBox

    אפשרות ב היא הטובה ביותר. כי תמיד תשאר עם שליטה כלשהי.
    חשוב לפצל בין גז ל kill switch.
    חשוב שהמפסקים יהיו fail safe .
    נ.ב.
    פתרונות אלו אינם מתאימים לספקטרום או jr dsm .

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

נושאים דומים

  1. השרון מפסקים של POWERBOX חדשים
    על ידי Marknopfler בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2014, 20:54:09
  2. צפון powerbox
    על ידי snowflake בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2014, 20:47:35
  3. תל אביב והסביבה מחפש לקנות PowerBox DIGI Switch
    על ידי asafsee בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-05-2013, 09:14:37
  4. [דיון] שאלה לגבי נחיצות VOLTAGE PROTECTOR
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-04-2010, 14:45:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •