שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    אהלן!

    לאחרונה, התחלתי להתעניין(מאוד) בטיסני בנזין של ה3D.
    עכשיו אני לא חדש לתחום הטיסנים באופן כללי ואני מטיס לא מעט ניטרו,
    אבל בכל זאת רציתי לדעת את סדר גודל ההשקעה הכספית בעסק...


    והאם יש עוד אביזרים שיש להוסיף(חוץ ממנוע כמובן ומערכת רדיו) וסרוואים שצריך לשדרג?
    למעשה אני צריך הכל מלבד שלט ומקלט.

    אז על איזה טיסן 3D 30 CC הייתם ממליצים ?

    תודה ושבוע טוב!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    גילון
    הודעות
    356
    תודה!
    26
    הודה 14 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    לא הייתי ממליץ לך להתחיל עם טיסן 30cc, תתחיל עם 50cc טווח המחירים לא כזה גדול והבדלי הטיסה משמעותיים מאוד.
    לגביי הטיסן יאק 55m של גריאט פלנס טיסן מצויין. ( יש לי אותו ןאני נהנה מאוד ממנו). http://m.youtube.com/watch?v=pRtW-BRkI78
    רון לוי

    טיסנים :

    "Extreme flight extra 300 104
    "3DHS Demonstrator EDGE 540 106"
    Bull Engine
    Savox servos

    הערוץ שלי:
    http://m.youtube.com/channel/UC65dvAm8MJgmd9CRdICbqew

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    דווקא להתחיל עם היותר גדולים? נשמע קצת מוזר, למה?
    תודה
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי GreT צפיה בהודעה
    דווקא להתחיל עם היותר גדולים? נשמע קצת מוזר, למה?
    תודה
    רוב הטיסנים בגודל של ה30סמ"ק כבדים יחסית..וגם אם תרצה בעתיד להשתתף באיזשהי תחרות או משהו בסגנון אז המינימום זה 50 סמק..
    לי יש את סוחוי 29 של סבארט מנוע 60 סמ"ק והדבר הזה קליל בטירוף..מגיע לנחיתה במהירות איטית שלא להאמין..שלא לדבר על קלות בביצוע תרגילים(יציב מאוד בריחוף, בקושי מנדנד כנפיים בהרייאר)..אם אתה מוכן להשקיע עוד טיפה על האיכות של סבארט, לדעתי זה שווה את זה..והוא גם נראה מדהים

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    גילון
    הודעות
    356
    תודה!
    26
    הודה 14 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    אם אתה מתכוון להשקיע אז הייתי ממליץ על extreme flight extra/edge.
    ולמה כדאי להתחיל עם טיסן גדול יותר טיסני ה30סמק יותר קשים להטסה כי הם קטנים ,זריזים,ורוחות יותר מפריעות להם מטיסני ה50 סמק וכמו שאמר maor אם תרצה להשתתף בתחרויות (איימק או פרי סטייל) מוטת הכנף המינימלית היא 88".
    רון לוי

    טיסנים :

    "Extreme flight extra 300 104
    "3DHS Demonstrator EDGE 540 106"
    Bull Engine
    Savox servos

    הערוץ שלי:
    http://m.youtube.com/channel/UC65dvAm8MJgmd9CRdICbqew

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    אוקיי תודה רבה לשניכם.

    עכשיו באופן כללי, היות ואני לא לגמרי מנוסה ב3D, האם זה משהו שאפשר ללמוד על טיסן 50סמק?
    אל תבינו לא נכון, יש לי מעט ניסיון ב3D, וניסיון באופן כללי זו לא הבעיה, השאלה היא האם באמת אפשר ללמוד
    לעשות 3D כמו שצריך על טיסן כמו ה50 סמק?

    ומעבר לכך, להוציא מערכת רדיו(שלט ומקלט) מהו טווח המחירים לטיסן 50 סמק שכזה?

    תודה רבה!!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי GreT צפיה בהודעה
    אוקיי תודה רבה לשניכם.

    עכשיו באופן כללי, היות ואני לא לגמרי מנוסה ב3D, האם זה משהו שאפשר ללמוד על טיסן 50סמק?
    אל תבינו לא נכון, יש לי מעט ניסיון ב3D, וניסיון באופן כללי זו לא הבעיה, השאלה היא האם באמת אפשר ללמוד
    לעשות 3D כמו שצריך על טיסן כמו ה50 סמק?

    ומעבר לכך, להוציא מערכת רדיו(שלט ומקלט) מהו טווח המחירים לטיסן 50 סמק שכזה?

    תודה רבה!!
    אני תמיד מחזיק אצלי במלאי טיסן EPP 3D ללימוד ותירגול 3D..בנוסף לזה שהוא מאוד כיפי להטסה, הוא גם מאוד עוזר לטכניקה ועוזר לך ללמוד 3D בלי יותר מידי פחד ובקלות יחסית...כמובן שיש דברים שיותר קשים לעשות איתו מאשר עם 50 סמק ולהפך..
    יש לך את היאק 55 הצהוב של הסיני(שהיה לי עד לא מזמן) שהוא יחסית זול(בסביבות ה350-400 שקל אתה יוצא עם טיסן קומפלט)..או שיש לך את טיסני הטלינק(אחד מהם בדרך אלי כרגע..)..ויש עוד חברות טובות בין לבין כמו techone

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    למען האמת, אני בדיוק עכשיו מדפיס תוכניות לטיסן ft 3d של פלייט טסט ובימים הקרובים אזמין אלקטרוניקה בשבילו.. אבל הטיסני קצף הללו באמת טובים לאימונים ומתנהגים באופן דומה לטיסם 50 סמק?
    ובכל אופן מה לגבי טווח המחירים והתקציב לטיסן 50 סמק? (לא כולל שלט ומקלט)
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    לא דומים בכלל בהתנהגות...אבל זה נותן לך הרגשה וטכניקה לאצבעות...כמו שאתה מטיס בסימולטור ואז במציאות..זה דיי שונה אבל הסימולטור מקנה לך את הטכניקה..
    טווח מחירים..אממ..אני מניח סביב ה5500+(תלוי באיכויות שאתה רוצה)..
    אתה יכול גם למצוא טיסנים יד 2(זאת לא מילה גסה..) במצב מעולה..

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    האמת, טיסן יד שנייה לא מדאיג אותי כל כך, מנוע יד שנייה קצת יותר...
    אבל אני שואל שוב, האם טיסן 50 סמק זה טיסן שאפשר להתחיל לעשות איתו 3d וללמוד גם אם לא התנסיתי ב3d הרבה?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    גילון
    הודעות
    356
    תודה!
    26
    הודה 14 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    טיסן 50 סמק יותר מתאים ללמוד 3d מטיסן 30 סמק
    כהתחלה הייתי ממליץ לך לקנות יד 2.
    אם תחליט לקנות חדש הבדלי המחירים לא כאלה גדולים מטיסני ה30 סמק אבל הכל תלוי בסט אפ שאתה תשתמש.
    נערך לאחרונה על ידי ronl; 30-06-2014 בשעה 05:27:30.
    רון לוי

    טיסנים :

    "Extreme flight extra 300 104
    "3DHS Demonstrator EDGE 540 106"
    Bull Engine
    Savox servos

    הערוץ שלי:
    http://m.youtube.com/channel/UC65dvAm8MJgmd9CRdICbqew

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    אוקיי, ולגבי סרוואים?
    איזה סוג צריך לקנות?

    תודה רבה חבר׳ה
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    אל תקנה יד 2 אלא אם אתה מכיר את המוכר או מעגל האנשים סביב העניין לעומק.
    סרוואים של SAVOX יש מספר דגמים , צריך לראות איזה על איזה טיסן זה יורכב ואז להחליט.
    תשקיע במנוע טוב , לא דראק סיני, כי ל א תלמד ממנו דבר חוץ מפשרות כואבות.
    גש למקום בארצך, שמתמחה בבנזינים ארובאטים , יש שרות טוב , והכל יוסבר לך , ותחבור למטיס טוב בתחום.

    א.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    טיסן 30-50cc דורש ציוד כמעט חדש מניטרו לדוגמא

    סוללות חזקות יותר אחד להצתה סוללה נוספת למקלט ויש כאלה ששמים עוד אחת לגיבוי
    קייל סוויץ
    רגולטור
    פוואר בוקס
    סרוואים חזקים לפחות 12-18 קילו שבכלל לא זולים עלות של 350 לסרוו חזק וטוב
    זרועות אלומיניום
    צנרת לבנזין
    ספינר טוב
    פרופלור
    שלט שמתאים לפחות 8-9 ערוצים
    גם ציוד הקרקע דורש שיפורים
    כמו משאבת בנזין ואוד דברים נלווים...
    אפשר גם 6 אך תהיה מוגבל ויהיה צורך בקונקטורים מה שלא ממולץ
    ובטח עוד כמה דברים ששכחתי

    אני גם ניכנסתי לתחום עד לא מזמן הגעתי ל5000 שקל
    כל מה שרשמתי כולל מנוע 30 וטיסן
    ללא שלט כמובן
    רצוי לעשות את הסטאפ עם מישהו שמבין ומנוסה
    הרבה עבודה ומירכוז כובד חשוב מאוד!
    למדתי את זה בדרך כואבת :/

    סהכ
    חוויה אני אישית אוהב את ההתעסקות יותר מההטסה עצמה
    אבל בהחלט שווה את זה

    לפני שאתה מתחיל עם זה בדוק את מצב הכיס אין לחסוך בעסק הזה מה שזול עולה יקר! ומאוד!
    בהצלחה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    332
    מנחת הבית
    ראשון לציון
    תודה!
    18
    הודה 22 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כניסה לתחום ה-30cc בנזין

    תתקשר אלי ואסביר לך הכל תוך 5 עד 10 דקות

    אילן

    054-2338023

נושאים דומים

  1. [עזרה!] כניסה לתחום
    על ידי Tomeri בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-03-2014, 16:55:17
  2. [עזרה!] כניסה לתחום
    על ידי elicopter בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2013, 12:05:42
  3. [עזרה!] כניסה לתחום...
    על ידי Shalom Menagem בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-12-2012, 23:45:16
  4. [שאלה] כניסה לתחום
    על ידי Tom1 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 30-03-2011, 14:31:56
  5. כניסה לתחום ה FPV
    על ידי assafwei בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-02-2009, 00:16:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •