האם למשהו יש פתרון איך להטעין את הסוללות של הפנטום 2 בשטח (ללא המטען של dji שמתחבר למצת ועולה 400 שח)..
האם יש אפשרות להכין קונקטור ולהטעין במטען חכם?
לא נראה לי הגיוני שכל סוללה צריכה שעה וארבעים דקות בשביל להיטען.
האם למשהו יש פתרון איך להטעין את הסוללות של הפנטום 2 בשטח (ללא המטען של dji שמתחבר למצת ועולה 400 שח)..
האם יש אפשרות להכין קונקטור ולהטעין במטען חכם?
לא נראה לי הגיוני שכל סוללה צריכה שעה וארבעים דקות בשביל להיטען.
dx7s
מפצל ל 3 סוללות
http://www.flying-hobby.com/phamtom-...d-p-12985.html
ממיר מתח לרכב מ12v ל 220v על מנת לחבר את המטען המקורי
http://www.dx.com/p/150w-car-12v-to-...7#.U8Y9Oq9BTqA
trex 550e pro dfc
skookum 720BE + GPS
mks 665 + 669 HBL
cc 120HV
futaba 14sg
פיני נתנאל
050-5561861
תודה,
האם המצת של הרכב יכול לעמוד בעומס?
הרכב צריך להיות מונע?
dx7s
יש פתרון יעיל יותר לדעתי,
בנוסף אין לי צורך להיות תלוי ב DJI ולשלם מאות שקלים על מטענים פשוטים של החברה.
קיים קונקטור של TRAXXAS שיכול להתאים למטענים החכמים שרובנו מכירים ומשתמשים:
http://www.ebay.com/itm/Deans-Style-...item41824007db
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...xxas_Male.html
וסרטון של ההתאמה:
התאמה נוספת:
עכשיו צריך משהו שינסה.....
dx7s
הפתרון של הממיר מתח ברכב נראה לי יותר פשוט, ויותר יעיל אולי לטיולים וכאלה, במיוחד אם אפשר להפעיל אותו עם המטען המקורי שיש לנו.
מישהו ניסה את זה או ניסה דרך אחרת של הטענה ברכב ויכול להמליץ?
Using Tapatalk
על שקע המצת יש פיוז שמשתנה מרכב לרכב (נדמה לי שבאיזור ה 10A לפעמים פחות)
עם קרוקודילים על המצבר של הרכב אתה לא מוגבל בהספק.
לגבי הממירים יש טובים שעובדים מעולה ויש גם לא מעט זבל שלא עובדים טוב, שורפים פיוזים וכל מיני צרות, נתקלתי בשני הסוגים, אבל זה היה לפני הרבה זמן כך שאני לא זוכר שמות או דגמים להמליץ.
t.b (16-07-2014)