השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
סוג דלק
אהלן חברה
אני רוצה לשנות את סוג הדלק שאני משתמש בו.
כרגע אני משתמש בדלק 5% אשר החנות מערבב.
אני מבין שיש את omega, ואת ה glow.
קשה להסיג את האומגה באזור שלי, ( ירושלים )
ויש באפשרותי להשיג את הglow.
לא מכיר את הדלק הזה במיוחד.
אני מטיס טריינר עם OS 55 חדש.
על איזה אחוזים כדאי, ומה אתם אומרים על סוג דלק glow.
תודה
-
-
תגובה: סוג דלק
ממליץ לך על האומגה אחלה דלק, אני משתמש בו המון שנים.
בשביל טריינר אין בעיה לעבוד עם 5%.
תזמין מגיא ארגז דלק והוא ישלח לך עם מישהו שגר באזור שלך.
עד היום היו בארץ הרבה חברות של דלקים שלא החזיקו מעמד כי אנשים הבינו שסוס מנצח כמו חברת Morgan fuel
( יצרני אומגה) לא מחליפים.
בברכה,
סער אורדן
-
המשתמשים הבאים אמרו תודה לsaarordan על הודעתו:
-
תגובה: סוג דלק
Morgan fuel-omega
עובד נהדר. לא מחליף אותו כבר שנים.
ואם בא לה להתפנק בתוספת סל"ד לך על אחוז ניטרו גבוהה יותר. OS55 אוהב את זה.
אגב.. לגבי האומגה אני לא לגמרי בטוח שזה מתאים, אני חושב שזה הדלק האדום, ואם כן אז הוא מכיל שמן קיק בתערובת.
הדלק הירוק ה COOLPOWER של MORGAN , יושב בול. מ 5 אחוז עד 20 אחוז ניטרו , שמן סינטטי לחלוטין.
א.
נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 09-09-2014 בשעה 13:13:06.
-
המשתמשים הבאים אמרו תודה לedgarfov על הודעתו:
-
תגובה: סוג דלק
OS ממליצים על שמן קיק בדלק של המנועים שלהם. הם גם כותבים באתר שלהם שבדלקים שמומלצים יש כמות של שמן קיק ובדלקים יותר פשוטים יש רק שמן סינטטי.
להגיד שיש רק שמן סיננטי לחלוטין וזה טוב, זה לא נכון, למנוע עדיף תערובת של שמן סינטטי ושמן קיק.
http://www.osengines.com/faq/faq-q663.html
-
המשתמשים הבאים אמרו תודה לליעד דיין על הודעתו:
-
תגובה: סוג דלק
אוקי..קראת הכל באופן יסודי?
כי זהו בסה"כ סקירה כללית על דלקים הקיימים. אין המלצה גורפת לסוג מסוים, כי יש עניין בהתאמה למנוע ושימושו.
אתה יכול לעבוד בסל"ד לא גבוהה במיוחד ודלק ששמן מורכב גם מקיק ,לצאת להקפות בישרה אופקית וחזרה למסלול ותקבל מנוע לעשר שנים כנראה ללא בלאי(אני מגזים אולי)
אתה גם יכול לעבוד בסל"ד גבוהה ככל שתוכל להשיג, בדלק עם שמן סינטטי איכותי,ואני שם ד ג ש על איכותי כי יש בשוק כל מיני איכויות לשמן כזה ואחוז ניטרו גבוהה שלא תקבל קטים והשימון יהיה יעיל בטמפ גבוהות יחסית, חייו של המנוע יתקצרו לחצי או יותר , אבל איזה כיף
לטוס על כל הצירים שבעולם הזה.
עכשיו שעורי בית - קרא את ההמלצות ל OS55AX,
בוחן פתע עוד שעה.
http://manuals.hobbico.com/osm/55ax-manual.pdf
א.
-
המשתמשים הבאים אמרו תודה לedgarfov על הודעתו:
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום