שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: Back to the basic – Sedona trainer – או החיים ברגרסיה

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Back to the basic – Sedona trainer – או החיים ברגרסיה

    מידי פעם נוחת אצלי מעיין עם איזו מחשבה/הזיה ש"אנחנו חייבים...... לעשות איזה פרוייקט יחד/במקביל".
    לפעמים אני מצליח לחמוק ולהסביר לו בסבלנות שאין שוק ל"ויברטור לכבשים, לא יתפוס, זה כמו האינטרנט" והוא יורד מזה (ממני)
    אבל לפעמים הוא תופס אותי לא מרוכז, ואז אני מוצא את עצמי "מעובר" באיזה פרוייקט שרק הוא ואלוהים יודעים למה זה נפל לי במחסן!!!!!

    אחד האחרונים היה "יש לי רעיון לסטאפ מנוע מדהים! אז בוא נקנה שני "טריינרים סדונה" מטורפים בגודל (WTF, מה הקשר),
    יהיה כייף להטיס ברגוע, לתרגל נחיתות.... סטאפ מדהים אמרתי? יחזיק שעה באוויר....
    אז נחשו למי יש "סדונה" בבית, עם כנף one piece באורך 180 ולמי אין?

    בגלל שמעיין הרגיש קצת לא נעים .... זכיתי בשילוח חינם ע"ח "דרימר הובלות".
    קיבלתי ארגז בגודל מקרר שתי דלתות. או כמו שמעיין אמר, "תוציא ת'סרקופג מהרכב..."

    הקיט סביר מינוס, נראה "עשוי מעלים", לדעתי מנוע 46 מפרק אותו בטסט. לחשמלי זה סביר.
    מעט מאוד עבודה והמטוס עולה לאוויר.

    Click image for larger version. 

Name:	20141101_1.jpg 
Views:	232 
Size:	123.8 קילובייט 
ID:	116328 Click image for larger version. 

Name:	20141101_2.jpg 
Views:	214 
Size:	90.2 קילובייט 
ID:	116329 Click image for larger version. 

Name:	20141101_3.jpg 
Views:	229 
Size:	118.0 קילובייט 
ID:	116330 Click image for larger version. 

Name:	20141101_4.jpg 
Views:	227 
Size:	112.4 קילובייט 
ID:	116331 Click image for larger version. 

Name:	20141101_5.jpg 
Views:	218 
Size:	71.1 קילובייט 
ID:	116332 Click image for larger version. 

Name:	20141101_6.jpg 
Views:	227 
Size:	96.3 קילובייט 
ID:	116333 Click image for larger version. 

Name:	20141101_7.jpg 
Views:	217 
Size:	99.7 קילובייט 
ID:	116334 Click image for larger version. 

Name:	20141101_8.jpg 
Views:	227 
Size:	87.3 קילובייט 
ID:	116335 Click image for larger version. 

Name:	20141101_9.jpg 
Views:	219 
Size:	112.5 קילובייט 
ID:	116336 Click image for larger version. 

Name:	20141101_10.jpg 
Views:	216 
Size:	53.1 קילובייט 
ID:	116337 Click image for larger version. 

Name:	20141101_11.jpg 
Views:	206 
Size:	42.3 קילובייט 
ID:	116338 Click image for larger version. 

Name:	20141101_12.jpg 
Views:	218 
Size:	122.7 קילובייט 
ID:	116339 Click image for larger version. 

Name:	20141101_13.jpg 
Views:	213 
Size:	55.4 קילובייט 
ID:	116340 Click image for larger version. 

Name:	20141101_14.jpg 
Views:	199 
Size:	53.5 קילובייט 
ID:	116341 Click image for larger version. 

Name:	20141105_15.jpg 
Views:	232 
Size:	121.0 קילובייט 
ID:	116342 Click image for larger version. 

Name:	20141105_16.jpg 
Views:	228 
Size:	103.3 קילובייט 
ID:	116343 Click image for larger version. 

Name:	20141105_17.jpg 
Views:	216 
Size:	62.6 קילובייט 
ID:	116344 Click image for larger version. 

Name:	20141105_18.jpg 
Views:	267 
Size:	239.8 קילובייט 
ID:	116345 Click image for larger version. 

Name:	20141105_19.jpg 
Views:	238 
Size:	163.9 קילובייט 
ID:	116346

    כאן עשיתי טעות יסודית שכמעט נגמרה רע.
    בגלל שמדובר בטריינר (את האחרון בניתי ב88) קצת זלזלתי בתהליך הבניה.
    בטיסן "רציני" אני עובר ובודק כל חיבור, מחזק פה ושם. אבל כאן אמרתי לעצמי טריינר..... חפיף.

    בנוסף לאמור, הציר של המנוע היה גדול בכמה מאיות מיותרות ולא נתן לפרופ לעלות באופן חלק.
    אחרי שהפעלתי כוח לא סביר וכנראה גם לא מאוד אינטליגנטי, הרסתי את ההברגה של ה HUB.
    בדיעבד הסתבר שכנראה גם פגעתי בברגים המחברים את ההב למנוע.
    לאחר שחרור האום שייפנו Russian style את הציר עד שהפרופ עלה כמו שצריך.

    הטסט היה ממש מגניב. מטוס ממש גדול, טס, נוחת ממריא בכייף אדיר, בכל מזג אוויר.

    "סדונה"
    כנף 1800 ממ'
    גוף 1470 ממ'
    59.4 דצימטר^2
    משקל המראה 3,610 גר' (מטוס 1,970, כנף 860, סוללה 780) = 60gr/dm^2

    הסטאפ שבחרנו באמת עושה עבודה מצויינת. המון כוח וצריכת זרם מינימאלית:
    בחרנו את המנוע הזה

    עם הבקר הזה

    פרופ 14x6E

    וסוללה 6S 5000 בכל מקרה חסר משקל מקדימה. הסוללה מדורגת גבוה, מאפשרת טעינה עד 2C ופריקה של 25-35C ובמחיר טוב.

    כדי לאזן את המטוס נדרשו עוד 160 גרם.

    בפול מצערת – 22.2 וולט, 51.2 אמפר = 1142 וואט
    בשיוט המטוס מושך 6.5 אמפר (~160 וואט). בחשבון פשוט הזמן הצפוי ~ 40-45 דקות. אמרתי סטאפ מטורף? סתאם, מעיין עשה עבודה טובה.

    טרנריציק

    נ.ב.
    פתח הכנסת הסוללה הוא הפתעה ממש! מאוד מאוד נוח.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    gillb (25-11-2014)

נושאים דומים

  1. צפון למכירה SEDONA ARF - BLACK HORSE
    על ידי אבא11 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-09-2014, 08:16:33
  2. Once you go black you can never go back (-:
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 23-09-2013, 11:49:25
  3. [מדליק] טארק IS BACK
    על ידי Yoav Lahav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-08-2012, 22:46:53
  4. [עזרה!] התיעצות לגבי מערכת חשמלית לטריינר גדול SEDONA
    על ידי shaloma בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-05-2010, 22:56:07
  5. [זהירות!] I AM BACK !!!
    על ידי bendisar בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-03-2010, 17:44:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •