שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: מניעת ווילי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מניעת ווילי

    שלום
    בטוח למנוסים שבכם יש רעיונות איך אני מאזן את הרכב שלי (TT MT4) שפחות ירים ווילי ויהיה יותר יציב על הכביש...?
    כמו כן צריך המלצה לסרוו חזק ועמיד מחו"ל שמתאים למידות של הרכב שלי, הסרוו שלי תקין אבל אין לו מספיק כח ואני מרגיש שהוא נחלש בעיקר לצד שמאל
    נערך לאחרונה על ידי שימי; 09-03-2015 בשעה 15:26:59.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מניעת ווילי

    א. שמן דליל בדיפרנציאל המרכזי.
    ב. להוריד את הפאנץ׳ קונטרול לתחום התחתון.

    מה התקציב לסרוו?

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAlonjp על הודעתו:

    שימי (09-03-2015)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    הי שימי.
    אלון הקדים אותי בקשר לשמן בדיפ.
    אני ארחיב טיפה:
    ברכבי TT הדיפים מגיעים עם גריז בתוכם
    גריז הוא למעשה סוג של שמן במצב כמעט מוצק
    הגריז מספק התנגדות תוך שהוא מסכך את תנועת גלגלי השיניים...ההתנגדות מיצרת נעיתה חלקית של הדיפ וחלוקה שווה של הכוח לכל ארבעת הגלגלים
    כשהרכב מרים גלגל, הגלגלים הקדמיים לא משחררים את הכוח העודף והתוצאה היא ווילי
    כששמים שמן דליל ונותנים גז חזק הרכב מרים גלגל אך באותו רגע הגלגלים הקדמיים מאבדים את אחיזתם בקרקע ועודף הכוח משתחרר והגלגלים יורדים.
    הרעיון הוא לאזן בין הרצון שלכל 4 הגלגלים יהיה מספיק כוח לבין מניעת הווילי.
    אני הייתי מחליף את השמן בדיפ המרכזי ל 10000 [שיטת המדידה של קיושו]
    ובאותה הזדמנות פותח גם את הדיפים האחורי והקדמי ומחליף להם את הגריז לשמן 500000

    כמה אשכולות רלוונטיים:
    תחזוקת רכב חשמלי

    כמו כן בקישור הבא: אשכול קישורים לדיוני עבר
    תחת הסעיף סרוו תוכל למצוא שלל דיוני עבר בנושא בתקציבים שונים.

    רן ענבר

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (09-03-2015)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    כדי למנוע ווילי- תחליף שמן בדיפ המרכזי לשמן יותר דליל, תנמיך טיפה מאחורה ותשכיב את הבולמים האחוריים.
    כדי שיהיה יותר יציב בכביש- תנמיך, ושים SWAY BAR. יש עוד הרבה דברים שניתן לעשות אבל הם כבר יפגעו בהתנהגות השטח והם לא כלים לשינוי כמו גובה.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לebay007 על הודעתו:

    שימי (09-03-2015)

  8. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    תודה רבה...
    אין לי מושג מה המחירים של סרוו...? כמה עולה סרוו נורמלי, לא יקר מידי ולא פשוט מידי

  9. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מניעת ווילי

    חזק כמו שור אבל קצת איטי.
    http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=291152229359
    קצת חלש אבל מאוד מהיר:
    http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=380802407762

    יש גם אופציות זולות בהרבה מהסיני, תלוי בהעדפות שלך.

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAlonjp על הודעתו:

    שימי (09-03-2015)

  11. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    מה עדיף חלש ומהיר או חזר ואיטי???

  12. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    אני הייתי הולך על החזק והאיטי... הוא לא "כזה" איטי כמו שנדמה לנו
    0.16 הוא לא נורא איטי.
    אני בספק אם מישהו ישים לב להבדל בין 0.16 ל 0.10...
    בכל מקרה למאנסטר זה מספיק בהחלט.

    רן ענבר

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (10-03-2015)

  14. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מניעת ווילי

    אני עם רן.
    אין כזה דבר יותר מידי כוח..

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAlonjp על הודעתו:

    שימי (10-03-2015)

  16. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מניעת ווילי

    מממ... זה לא מדוייק
    יש דבר כזה יותר מידי כוח אבל העיסוק בזה יהיה התחכמות וסטיה מהנושא.
    .

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מחפש ווילי באר לREVO/EREVO
    על ידי nadavz בפורום מכוניות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-11-2013, 17:22:16
  2. תל אביב והסביבה מחפש ווילי בר של טראקסס
    על ידי aviad_multiplex בפורום מכוניות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-09-2013, 19:40:18
  3. MQX עושה ווילי
    על ידי RonenTal בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-06-2012, 17:13:23
  4. [עזרה!] לא מצליח לעשות ווילי....
    על ידי omri2712 בפורום רכבי שטח
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-04-2012, 17:20:38
  5. התקנת מניפת מנוע ב OS 32
    על ידי matalon בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-04-2009, 10:07:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •