שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    במיכל דלק יש שלושה צינורות סיליקון: אחד למנוע, אחד למשתיק והשלישי למילוי דלק
    (עד היום השתמשתי רק בשני צינורות כשמיליתי דלק מאותו צינור המחובר למנוע)
    אני מרכיב טיסן חדש ורוצה לחבר צינור תדלוק כי הגישה למנוע אחרי הרכבת הקאול תהיה מסובכת.
    האם יש אביזר ייעודי לבגור את צינור התדלוק או שמאלתרים "פקק"? יש רעיון לאלתור?
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2014
    מיקום
    להבים
    הודעות
    163
    תודה!
    39
    הודה 13 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    אם יש לך אפשרות מבחינת מקום אתה יכול לשים פיית תידלוק ואם אין אתה יכול לקנות פיית תידלוק ולהשתמש רק בפקק שלה.http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...earch=fuel+dot
    pilot:Amgad Marzook
    futaba 10c,hitec 9
    hangar 9 extra 300 105 למכירה
    3dhs slick 104 DA120
    hacker model zoom zoom
    extreme flight extra300 48
    winner model extra 330 37
    sky baby

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לamgad123 על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (19-03-2015)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2014
    הודעות
    260
    תודה!
    9
    הודה 131 פעמים ב 55 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    אם אתה מתדלק מהצינור השלישי, אתה צריך למצוא דרך לסגור את מעבר הדלק בצינור למנוע בזמן התדלוק, אחרת פשוט תציף את המנוע.
    אם אין לך גישה לצינור הזה, מומלץ שתעשה שימוש רק בשני צינורות ותתדלק דרך פיית תידלוק שתותקן על הצינורית שהולכת למנוע.
    בעת התדלוק הפייה מונעת מעבר דלק למנוע ואין חשש מהצפה.

    בכל מקרה לשאלתך המקורית, הדרך הטובה ביותר שמצאתי לאטום צינורית היא באמצעות פקקים מיוחדים שאפשר להשיג בפרוטות מספקי ציוד טיסנאות שונים ברשת.
    שים לב ששימוש בבורג לאטימה לא באמת נותן אטימה מלאה ומאפשר בריחת לחץ מהמיכל.

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי E r e z צפיה בהודעה
    אם אתה מתדלק מהצינור השלישי, אתה צריך למצוא דרך לסגור את מעבר הדלק בצינור למנוע בזמן התדלוק, אחרת פשוט תציף את המנוע.
    אם אין לך גישה לצינור הזה, מומלץ שתעשה שימוש רק בשני צינורות ותתדלק דרך פיית תידלוק שתותקן על הצינורית שהולכת למנוע.
    בעת התדלוק הפייה מונעת מעבר דלק למנוע ואין חשש מהצפה.

    בכל מקרה לשאלתך המקורית, הדרך הטובה ביותר שמצאתי לאטום צינורית היא באמצעות פקקים מיוחדים שאפשר להשיג בפרוטות מספקי ציוד טיסנאות שונים ברשת.
    שים לב ששימוש בבורג לאטימה לא באמת נותן אטימה מלאה ומאפשר בריחת לחץ מהמיכל.

    פיית התדלוק לא מטה את זרם הדלק לטובת המיכל , בסה"כ יש צומת T בין המיכל לקרבורטור. וזהו הצינור שיוצא לפיית התדלוק. ואין הצפה לקרבורטור,

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2014
    הודעות
    260
    תודה!
    9
    הודה 131 פעמים ב 55 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    פיית התדלוק לא מטה את זרם הדלק לטובת המיכל , בסה"כ יש צומת T בין המיכל לקרבורטור. וזהו הצינור שיוצא לפיית התדלוק. ואין הצפה לקרבורטור,
    'פיית תדלוק' היא בסה"כ צומת T 'קטנה' משולבת עם שסתום פשוט בתוכה.

    כאשר מחברים את צינור התידלוק אליה, השסתום מופעל כך שסוגר מעבר דלק ליציאה שממנו לכיוון המנוע, ומאפשר רק זרימת דלק ממנו לכיוון היציאה אל עבר המיכל ולכן אין הצפה של הקרבורטור.

    כאשר מנתקים את צינור התדלוק מהפייה, השסתום בתוכה זז ועתה מאפשר רק זרימה מהצד שמחובר למיכל, לעבר הצד שמחובר למנוע, ואילו ה-'רגל' של ה - T אשר דרכה מבוצע התדלוק סגורה ומנותקת.

    (קראתי את הערתך למה שאני כתבתי מספר פעמים, מודה שלא הצלחתי למצוא מה הקשר...)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    קוראים לזה fuel dot.
    עשרות סוגים ומחירים מצחיקים.
    דרך זולה ופשוטה היא לכופף ולאטום צינורית פליז בקצה הצינורית השלישית.

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    ...

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    במידה ואתם משתמשים רק בשתי צינורות והפיית תדלוק היא בצומת שבין המיכל לקרבורטור אני אישית לא ממליץ על פיות תדלוק למנועי ניטרו מהסיבה שאחרי כמה עשרות תדלוקים הגומי והפיה עצמה מתבלים הם מכניסים אוויר למערכת כך שהמינוריות הדלק שמובילה דלק מהמיכל לקרבורטור יש אוויר ואנחנו יודעים כמה רגישים מנועי ניטרו 2 פעימות לאוויר.
    מה שכן, אם אתה משתמש בשלושה צינורות שהשלישי הוא לתדלוק בלבד זה יכול לעבוד טוב מאוד, רק אל תשכח לחסום פיזית את אחת הפיתמות שעכשיו לא רלוונטיים בפיית התדלוק.

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    חברים יקרים
    תודה על ההתייחסויות לשאלתי.
    אשמח לקבל הבהרות לדבר אחד שעלה כאן
    אני משתמש בשלושת הצינורות שיוצאים מהמיכל - בדיוק ע"פ הוראות היצרן.
    לא משתמש בפיית תדלוק ולא במחבר T.
    לא הבנתי מדוע אם מתדלקים דרך המקום המיועד לכך, (הצינור השלישי מהמיכל) אני עלול להציף את הקרבורטור.
    יצרני המיכלים או הטיסנים לא שמעו על זה?
    מדוע שדלק יגיע מהמיכל למנוע, בהנחה כמובן שהמיכל לא גבוה מהמנוע
    תודה.

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    אם אתה משתמש בצינור שלישי זה לא יציף את הקרבורטור...

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיצד סוגרים את הצינורית המשמשת למילוי דלק

    כך חשבתי. תודה רבה.

נושאים דומים

  1. [עזרה!] יש למישהו רעיון למילוי אוויר לגלגלים מתקפלים
    על ידי SHAHAR AB בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-11-2014, 12:19:59
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-02-2013, 15:29:08
  3. תל אביב והסביבה מחפש ספוג שחור למילוי מזוודה
    על ידי eagle75 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-06-2012, 18:25:12
  4. בטייסת העמק - סוגרים ת'סופ"ש !
    על ידי ori_lavee בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-11-2009, 20:07:48
  5. [זהירות!] מי הזיז את הצינורית שלי???
    על ידי matalon בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-09-2009, 12:47:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •