שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    21
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

    שלום לכולם
    יש לי סטמפיד 4X4 שלט TQ 2.4, עם מערכת חשמל של Leopard 3300kv מנוע + בקר 60A, המערכת חדשה מלפני שבוע, הייתי עם פיניון 17T כמה ימים עבד בסדר, קצת מתקשה בהאצה והייתי מרגיש התחממות יתר מהמנוע... אז החלטתי להחליף לפיניון ל 11T, מאז יש לי בעיה הזויה שאני לא מצליח לפתור.
    בתחילת נסיעה כשאני בעצירה מוחלטת ולוחץ על הגז האוטו מתקשה להתחיל לנסוע, אני שומע חריקות, האוטו זז קצת קדימה ואחורה ברעידות ואז מתחיל האצה בגמגומים. לפעמים גם לא מצליח להתחיל לנסוע בכלל ורק אחרי דחיפה קלה הוא מתחיל.(אחרי הפתיחה הראשונית נוסע בסדר גמור)
    אז בהתחלה חשבתי שזה הפיניון שהחלפתי שלא ממוקם טוב, ניסיתי להזיז טיפה ועוד טיפה, לפי מדריכים, לפי יוטיוב, עם רווח של דף אחד, רווח של שני דפים, לפי הרעש, לפי העין... תמיד אותה תוצאה. עכשיו מתנהג ככה גם עם פניון17T וגם עם פניון 14T

    מה דעתכם? מה אני יכול לעשות? תודה לעוזרים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

    קראתי על הLeopard 3300kv... לא הייתי שם אותו על רכב 1:10 4X4, חלש מידי, מתאים יותר ל 1:12 ...
    ממליץ לחזור ל VXL בטח שמת לב שהמערכת הרבה יותר חזקה! או שתסחוב עד שישרף המנוע

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    10
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

    לא מסכים, לי הייתה אותה בעבר והיא עבדה מצויין על hpi bullet.
    אולי משהו מפריע ויוצר התנגדות? או שמשהו בסט אפ לא נכון. לא חושב שזה קשור בכלל למנוע.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    21
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

    היי raska89,
    מה יכול להיות בסטאפ לא נכון? ומה יכול ליצור התנגדות כזאת שהוא לא יצליח לזוז מהמקום? (כשאני מזיז את המכונית אחורה וקדימה ידנית אין שום התנגדות ואני רואה ושומע את הפיניון והספור משתלבים יפה)

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סטמפיד 4X4 בעיית התחלת נסיעה מעצירה מוחלטת(האצה ממהירות 0)

    אני מסכים שהלאופורד לא משהו...פשוט מערכת חלשה ביחס למערכות מקבילות בנתונים דומים
    הסט אפ נשמע סביר בהחלט
    בהעדר מידע נוסף אני מעריך שאתה מדבר על המערכת הבאה:http://www.rcmart.com/leopard-sk3000...Path=1560_1301

    עברו דרכי כמה מערכות כאלו לכל מיני פרוייקטים
    באחד המנועים, המגנט איבד את ההדבקה שלו לציר.
    החריקות שאתה שומע וההאצה המגומגמת נובעת מאחיזה או העדר אחיזה של המגנט בציר
    הפיתרון הוא יחסית פשוט אך מצריך סדר וניקיון בעבודה:
    1. פרק את המנוע מהרכב [כולל הפיניון והקונקטורים של החוטים]
    2. בחלקו הקידמי של המנוע ממנו יוצא הציר יש 3 ברגים. פתח אותם והסר בזהירות את חלקו הקידמי של המנוע.
    שים לב לשייבות א חלקים קטנים היושבים על ציר המנוע...הם חשובים מאוד.
    3. משוך בזהירות את ציר המנוע. שים לב כי בחלקו האחורי יש גם שייבה אחת או שתיים. הן חשובות...תוודא שהן לא נופלות בתוך המנוע.
    4. אם אני זוכר נכון: המגנט שהוא גליל מעובה על ציר המנוע יושב בין 2 תושבות שגובלות אותו.
    הרעיון הפשוט [אך לא קל לביצוע] הוא להוציא לגמרי את המגנט
    בשביל להציא את המגט יש להוציא את אחת התושבות שממקמות את המגנט.
    חשוב מאוד לא לפגוע בציר המנוע...ולכן אי אפשר לתפוס את החלקים בג'אבקה או במלחציים ללא ריפוד של חומר רך כגון עץ או עופרת
    5. אחרי שהסרת את המגנט+אחת מהתושבות שלו יש לנקות את ציר המנוע משאריות הדבקולראות שהמגנט נכנס ויוצא חלק
    יש למרוח שכבת לוקטייט דקה על הציר ועל התושבת שלא יצאה ממקומה ולהכניס את מגנט בחזרה.
    שים לב שפעולה זו חייבת להעשות מהר ובמדוייק אחרת יתמקם וידבק המגנט במקום הלא נכון.
    6. מרח טיפה דבק על מקום תושבת המגנט והחזר אותה למקומה
    7. הרכב את המנוע בחזרה תוך תשומת לב לשייבות הממקמות את ציר המנוע במדוייק במקומו.

    חשוב לי לציין כי אני, לא הצלחתי להוציא את המגנט מהציר...לא הייתה לי סבלנות לריב עם זה אז סתם תקעתי שם ציר של מנוע אחר.

    מצד שני...אולי תרצה לקנות מערכת רצינית

    בהצלחה.

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. [שאלה] התחלת בניית קאווד?
    על ידי michaeleve בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-09-2014, 17:58:35
  2. [שאלה] שיפור ציריות סטמפיד
    על ידי שימי בפורום טכני כללי - חשמל,אלקטרוניקה,מטענים,סוללות מנועי ניטרו,חלקי חילוף
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 21-05-2014, 10:50:33
  3. [שרשור בניה] התחלת בנייה Tricopter
    על ידי jetisrael בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-11-2010, 20:03:55
  4. [שרשור בניה] התחלת בנייה של סקייל אפאצ'י
    על ידי SHAHAR AB בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 02-07-2010, 17:16:11
  5. [שאלה] פרופ למהירות
    על ידי e-nigma בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 15-03-2009, 00:34:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •