שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    בכיוון סיכה L ו H עובד יפה מאוד בקרקע
    אבל באוויר חיתוכים .
    אם אני מטיס על חצי מצערת אין בעיה רק שפותח לפול גז עד החצי יש חיתוכים
    ניסיתי לשנות כיוונים בסיכות אבל כלום לא עוזר

    מה שמוזר שבקרקע עובד עגול ויפה ובאוויר התופעה מתרחשת

    תודה לעוזרים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    קשה קצת להבין מהם חיתוכים.. אני מבין שזה לא קאט מנוע אלה בעת החשה מהירה מסלד נמוך למקסימום יש רעש לא רציף מבעבע כזה
    ואז המנוע מתייצב לסלד מלא ?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    לא .
    מנוע עובד חלק על הקרקע.

    באוויר אני יכול לטוס עם חצי מצערת בכייף אבל איך שאני מרים לפול המנוע מתחיל לחתוך כמו משוגע

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    אם כשאתה אומר 'חיתוכים' אתה מתכוון לקיטועים, כלומר החסרת פעימות תוך כדי פעולת המנוע, אז רוב הסיכויים שקיימת פריצת ניצוץ במערכת ההצתה. הפריצה יכולה להיות כתוצאה מחתך או שפשוף של כבל המתח הגבוה בין המערכת והפלג, בתוך תיבת מערכת ההצתה, סמוך ליציאת הכבל או בפלג עצמו.
    הסיבה שהקיטועים מתרחשים רק בפתיחת מצערת מעל מחצית דרכה, היא שלחץ הגזים בתא השריפה עולה עם פתיחת המצערת. ברגע מסויים ההתנגדות לפריצת הניצוץ גוברת ונעשית פריצה במקום כלשהו במעבר הזרם בין מערכת ההצתה והפלג.
    בדוק את שלימות הכבל, נסה פלג אחר, ואם אלו אינם עוזרים, נסה מערכת הצתה אחרת שאין ספק לגבי תקינותה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    יש משהו במה שאתה אומר אבל יש לי שאלה אחת.

    למה על הקרקע מנוע עובד תקין לחלוטין ולא מצייץ ובאוויר מחסיר פעימות באופן רציף

    אם תוכל לקשר בין הדברים אז אוכל להצביע על התקלה באופן וודאי.
    נערך לאחרונה על ידי idan69; 10-06-2016 בשעה 21:10:07.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    באוויר יש מנוע מלא?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    ברור.
    את אותה הבדיקה אני מבצע באוויר ובקרקע
    ורק באוויר עושה בעיות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    בוקר טוב,
    האם יש קאול לטיסן?
    אם יש, מה המרחק בין לוע הקרבורטור לקאול?
    אם בקרקע הכל תקין ורק באוויר מתרחשת התופעה הרי
    שהכוון הכללי הוא יחס דלק אוויר.
    גורמים אפשריים:
    1- חסימת אוויר אל הקרבורטור-מכאנית או טורבולנטית.
    2- מערכת דלק לא תקינה-חריר זעיר בדיאפרגמת המשאבה בקרבורטור או בצנרת. צנרת במיכל.
    3- כווני סיכות לא נכונים. ולפני שהאפשרות נפסלת, יש לבדוק שוב שהם בטווח היצרן.
    4- מרווח אוויר באלקטרודה בראש הפלג.

    עדכן.

    בנצלחה.

    אבי
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    משאלתך הראשונה לא היה ברור שהבעיה קיימת רק בעת טיסה ולעומת זאת המנוע מתפקד היטב, גם במצערת מלאה, על הקרקע. לא ציינת גם אם הבעיה קיימת מתחילת חיי הטיסן, או שקודם לכן הכל היה תקין והתופעה החלה מאוחר יותר. תגובתי מבוססת על ההנחה שקודם הטיסן טס היטב והתופעה קרתה במהלך הזמן.
    בזמן טיסה אופקית וישרה העומס על המנוע פחות מאשר על הקרקע. מצד שני, בזמן טיסה, במצב מצערת פתוחה לרווחה, או קרוב לזה, הסל"ד עולה והמנוע צורך יותר דלק. אם כיוון הסיכות אינו משפיע, אז כנראה ישנה חסימה חלקית במערכת הדלק. זה יכול להיות בכל מקום בין פיית היניקה בתוך המיכל ועד הכניסה לקרבורטור, כמו גם לכלוך שהצטבר בתוך הקרבורטור.
    תתחיל בבדיקת ניקיון המסנן שבקרבורטור. פתח את המכסה עם הבורג הגדול שבאמצעו. אם יש לכלוך על פני המסנן, יש לסלק אותו על ידי נשיפה באמצעות קשית ארוכה או צינורית דלק. אם מצאת את המסנן נקי, בדוק אם אין שאריות מים ובוץ. אם מצאת עד כאן שהכל תקין, בדוק את מצב הדיאפרגמה ופעולה חופשית של הסיכה הפנימית בחלקו השני של בקרבורטור.
    לא ציינת מה מצבו הכללי של המנוע ומה עבר עליו במהלך חייו (קצרים או ארוכים), לפיכך כל מה שכתבתי עד כאן אלו השערות לגבי סיבות אפשריות. אם אינך מנוסה בחלק הנוגע לטיפול בקרבורטור, עצתי לך, העזר במישהו מומחה לענין על מנת לפתור בעיה ולא לייצר בעיה חדשה.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 11-06-2016 בשעה 07:46:31.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    אז אני יחדד כמה דברים
    המנוע חדש יחסית אולי עבר שלוש גלוני דלק בנזין כמובן בתערובת שמן המיועד למנוע בנזין של 3 אחוז
    המנוע בזמן האחרון התחיל עם התופעה הזאת לפני כן היה עובד תקין
    הפלג הוחלף לחדש ועדיין אין שינוי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    חסימה מכאנית יכולה להיות יותר הגיונית
    מחסימה טורבולנטית מיכוון שזרימה טורבולנטית מתרחשת בדרך כלל בצינורות בעל קטרים גדולים מאוד והצינורות דלק שאנחנו מישתמשים מאוד קטנים ולכן יש להניח שהזרימה למינרית(קווית ולא מערבולית)

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    להבנתי מדובר בזרימה טורבלנטית של אויר לקרבורטור ולא של דלק בצנרת.

    תחושתי מתחזקת שאכן מדובר בחסימה חלקית של זרימת הדלק. ה'חשוד' העיקרי בעיני הוא המסנן המובנה בתוך הקרבורטור.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    אני יפתח ויראה מה קורה שם בכל מקרה אני ינקה תרשת ויבדוק באוויר מה קורה ויחזור לעדכן

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    פתחתי ניקיתי היה ליכלוך על הרשת לא חסימה מלאה גם לא חלקית אבל היו כמה גשים קטנים של לכלוך .
    נקווה שזאת הבעיה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    אם היתה חסימה מלאה המנוע לא היה פועל כלל. חסימה חלקית מתאימה לתופעה שחוויתָ.
    גם אני מקווה שאכן זו הבעיה ולא מעבר לכך

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_6443.jpg 
Views:	124 
Size:	499.1 קילובייט 
ID:	139516

    יש מצב שזה יכול לשגע מנוע?..

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    כן. לא בוודאות הגורם לבעיה אותה תארת אבל בהחלט עדיף שלא יהיה שם.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    חוזר עם עדכון מהשטח

    לא השתנה שום דבר אותה הדבר שוב בכוח מלא באוויר זה קורה
    שמתי לב שזה קורה ומחמיר שאני יורד בגובה במהירות

    הכוונה שגם אם אני על פחות מפול מצערת הסלד בירידה עולה כתוצאה מהתאוצה שמקבל הטיסן מהירידה.
    יש מצב גדול שזה קצה של חוט לבעיה כי שאני מעלה אף זה לא קורה

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    תבדוק אולי יש חור בצנרת של המיכל

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    נבדק כל מערכת של הדלק מהמיכל ועד לקרבורטור הכל תקין

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    במקרה נתקלתי בסרטון הזה ביוטיוב מיכוון שאני מאוד אוהב ספיטפייר ומסתבר שיש לו בדיוק את הבעיה שלי

    https://youtu.be/QszCt9ivF30

    דקה 4:47 אפשר לראות שבדיוק אותה הבעיה כמו שלי
    הוא טוען שהחליף פלג לחדש והכל הסתדר לו

    קשה לי להאמין שהפלג שלי דפוק מכוון שהוא חדש.
    אני יחליף פלג לאחד חדש ,היא אפשר לדעת אולי באמת בסופו של דבר מדובר בפלג פגום ארור.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע 30 dle חותך בחצי השני של המצערת

    קל מאוד להאמין... במידה והפלאג אינו תקין בזמן פתיחת מצערת נכנסת תערובת שהפלאג לא מצליח להתמודד עימה ולכן בעיית הסלד

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מנוע ניטרו מנוע ASP108 כחדש בחצי מחיר + מנוע ASP32 חדש בקופסה
    על ידי alexk בפורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-05-2015, 07:25:38
  2. תל אביב והסביבה מנוע ASP120 ומנוע ASP108 חדשים בחצי מחיר + מנוע ASP32 חדש בקופסה
    על ידי alexk בפורום טיסני דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2014, 08:58:36
  3. [עזרה!] בקר מנתק מנוע בחצי מצערת
    על ידי רוני שלוש בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-02-2013, 07:55:04
  4. [עזרה!] מנוע נכבה בחצי מצערת
    על ידי rondh בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-09-2012, 13:22:41
  5. [מדליק] מנוע מצויין לפנג'ט בחצי מחיר
    על ידי עמי בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-11-2010, 23:01:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •