שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: מה המדד למתיחות נכונה ברצועת הזנב

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה המדד למתיחות נכונה ברצועת הזנב

    או יותר נכון, איך אני ידוע שהרצועה לא מתוחה מדי?

    מתחתי את הרצועה לפני מספר ימים, טסתי כ 3-4 טיסות

    וכאשר אני בא לבחון את הרצועה אני רואה שגובה השיניים ירד משמעותית עד כדי צורך בהחלפה

    האם הרצועה היתה מתוחה מדי?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה המדד למתיחות נכונה ברצועת הזנב

    קצת על רצועה:
    התפקיד של הרצועה הוא להעביר תנועה מהציר הראשי לזנב
    רצועה מתוחה משמעותו עומס על המערכת והגברת החיכוך,וזה עולה באנרגיה ובא על חשבון האנרגיה הנדרשת להרים את המסוק לאויר.
    רצועה רפויה מעמיסה הרבה פחות על המערכת, אבל אז יש סכנה של קפיצת שן ושחיקה וקריעה של שן אחת או יותר
    צריך להבין שהרצועה עובדת תחת עומס רק בצד אחד שלה, הצד המושך, והצד הנגדי תמיד פחות מתוח
    קשה לתת פרמטר מדוייק לכמה על הרצועה להיות מתוחה, אבל ההגדרה של זה היא כזאת שעליה להיות במצב הכי רפוי או קרוב אליו , שאינו מאפשר החלקה.
    עד כאן התיאוריה.
    בפרקטיקה אני פשוט מותח אותה ללא מאמץ רב כמה שהרצועה מאפשרת, ומהנקודה הזאת משחרר טיפה.
    ובהזדמנות טיפ קטן ודי מפתיע: הקופטר שלי טס עם רצועה של BELT CP כבר כמה חודשים, והרצועה עדיין לא מראה התעייפות
    הרצועה המקורית של הקופטר וגם של הטי רקס מתעייפות יחסית אליה די מהר....
    ובמגירה מחכה עדיין הרצועה הבאה לתורה,שאמורה להיות שידרוג של המקור:

    http://www.readyheli.com/Mavrikk_Dri...p/mvht1003.htm
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה המדד למתיחות נכונה ברצועת הזנב

    תודה עודד

    הבעיה, שאתה גונב לי את כל הרעיונות ):

    בדיוק מצאתי את הרצועה הישנה של ה- של BELT

    ומצב השיניים שלה באמת נראה טוב

    יש כבר 2 דברים טובים ב BELT - המנוע ורצועת הזנב !

    ):

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה המדד למתיחות נכונה ברצועת הזנב

    מצאתי את הבעיה לכך שהרצועה נשחקה מהר - זו אשמתי המלאה וה COPTER חף מפשע ):

    אז תלמדו מהטעות שאני עשיתי - לאחר הטיסה ה 3 לערך עברתי על כל הברגים וחיזקתי אותם

    בטעות חיזקתי גם את הבורג שמשמש ציר לגלגלת מתיחה של הזנב, ובכך מנעתי את סיבובה

    למעשה, הרצועה הסתובבה כאשר גלגלת המתיחה מתחככת בה באופן תמידי

    דבר זה גם גרם לעומס על המנוע - הרגשתי זאת

    ביצעתי את התיקון הדרוש (החלפתי רצועה) ומחר אחזור לדווח

    עודד, אולי גם אצלך היתה בעיה חלקית ולכן הרצועה נשחקה מהר?

    לא נראה לי הגיוני שהרצועה של ה BELT טובה יותר, אני מניח שזה אותו יצרן רצועות...

    אגב, עלה במוחי רעיון למנהלי הפורום - לבנות בעזרת חברי בפורום דוח של תקלות נפוצות במסוקים חשמליים בקטגורית 450 למשל...

    כל אחד ירשום את התקלה שהיתה לו וכיצד פתר אותה...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 14-05-2009 בשעה 22:44:19.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •