היי כולם רציתי לשתף אתכם בחווית שירות שקיבלתי לאחרונה ב-******
ברשותי dji advanced 3 בערך חצי שנה חדש השלט שלו התחיל לעשות בעיות עם הסוללה שלא נטענה.
הבאתי למעבדה והם אישרו שהבעיה בסוללה ואמרו שהם צריכים אישור מ-dji להחליף את הסוללה ושיהיה צורך לשלוח את השלט ל-dji בסין וזה יכול לקחת מעל חודש ושהם ייצרו איתי קשר כשיקבלו את האישור.
היום התקשרו שקיבלו אישור אבל עלות המשלוח היא על הלקוח והיא 550 ש"ח קצת הייתי בהלם ממחיר המשלוח הוא הציעה שהם יכולים להחליף את הסוללה בעלות של 600 ש"ח שזה גם מוגזם בטירוף. מישהו נתקל בדבר כזה?