
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
לגבי בחירת הרכב...אני מעדיף שפותח האשכול יענה.
יותר חשוב שהרכב יתאים לפותח האשכול מאשר לי או לך.
אני מאמין גדול בפשטות
מה שלא פשוט, פשוט לא עובד.
לרכבים עם הנעילות של הדיפים והילוכים יש מבנה מסובך.
מבנה מסובך=בלאי גבוה.
מבנה מסובך=תחזוקה מסובכת
מבנה מסובך=משקל גבוה=יחס כוח משקל נמוך=פגיעה בביצועים
הכול ביחס לרכב פשוט כמובן
בלי לפגוע באף מתחיל, לפעמים מתחילים לא ממש מבינים מה הם רוצים ולכן חשוב להכיר את האפשרויות ואת המשמעויות שלהן.
לדעתי, עם מאנסטר או טראגי יש יותר אפשרויות ואפשרויות יותר טובות מאשר מרכב מסובך עם נעילות דיפרנציאלים והילוכים.
לגבי אפשרויות לבחירה
הייתי מצמצם לשני רכבים
מאנסטר: ה mt4 של טאנדר טייגר
טראגי: הטאליון של אררמה כשמראש זוכרים שחובה להחליף לה 4 צמיגים.
אני לא ממליץ על רכב גדול מ 1/8
רן ענבר