שלום לכולם,
מה הטמפרטורה המקסימלית המותרת למנוע או אס 46 ?
שלום לכולם,
מה הטמפרטורה המקסימלית המותרת למנוע או אס 46 ?
אין מספר מדוייק... הכלל אומר שאתה צריך להיות מסוגל לגעת בצד הגוף +צילינדר, עם האצבע, באזור של תעלת הדלק![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
כשהמנוע עובר את הטמפרטורה הוא נכבה לבד.
לרוב אין שום בעיה להגיע לטמפרטורות הללו עד שנכבה לבדו אבל במיקרים חריגים זה עלול לשחוק את המנוע ולהוריד את הקומפרסיה.
מנועי 46 הם חיות עבודה כך שאל תחשוש יותר מידי. מקסימום מחליפים שרוול ובוכנה או קונים חדש. בסה"כ מנוע אמין וזול.
המנוע מורכב בתוך כיסוי מנוע כשהאגזוז בחוץ. לכן אצטרך למדוד את הטמפרטורה של האגזוז עם מד טמפרטורה ולפי זה להעריך את החום במנוע.
רצוי לוודא על הקרקע את החום ושלא יהיה קאט מנוע בזמן טיסה. קשה להנחית טיסני סקייל ללא מנוע.
כאשר המנוע נמצא בתוך חיפוי, כלל האצבע הוא שפתח הכניסה צריך להיות מסוגל להכניס כמות מתאימה של אויר לקירור המנוע.
שטח פתח היציאה צריך להיות גדול פעם וחצי מפתח הכניסה.
רצוי להימנע ככל האפשר מהרצת המנוע על הקרקע, במיוחד כשהוא בתוך חיפוי. הקירור המירבי של המנוע מתקיים במהלך הטיסה.
אם אתה חושש, ואינך בטוח בענין גודל הפתחים, אני ממליץ לך להתייעץ עם טיסנאי מנוסה במנחת בו אתה מטיס.
נראה לי שמדידת האגזוז לא תיתן לך אינדיקציה טובה על מצב המנוע.. אתה צריך למדוד את צידי המנוע.. עוקה..
בנוסף למה שגדעון כתב, מפרטורת המנוע תלויה הרבה במצב תערובת הדלק/אויר ..
מנוע עני יהיה חם, ויכבה בסוף .. כוון את המנוע למעט עשיר, כדי להיות בצד הבטוח
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
תודה על העזרה.
מדובר במוסטנג 46 החדש של חברת פוניקס.
אגדיל את הפתח כמו שהם מראים בתמונות של
הטיסן.
או אס עובד בטמפרטורה של 250 - 300 מעלות פרנייד כלומר לא יותר מ - 140 מעלות צלזיוס ולא פחות מ - 65 מעלות
במידה ויש בעיה תתקשר 0543204403
תתחדש, תהנה .. ותעלה תמונות![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM