שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: למה לא קארבון?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל למה לא קארבון?

    היום קיבלתי מחו"ל חבילה ובתוכה מערכת ראש וזנב של קופטראקס.
    אך לצערי הפלייבר הגיע טיפה עקום,בקושי ניתן לראות אך בגלגולו על זכוכית אפשר לראות בבירור כי הוא אינו ישר. והאמת מזה חששתי. במסוק הראשון שלי הארוהוק היישן והקטן הפלייבר היה עשוי קארבון!
    למה במסוקי ה450 למיניהם המוט עשויי מתכת? הקארבון קל חזק ואינו מתקופף וישר פלס!
    למישהו יש פלייבר להלוות לי?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    תיישר אותו
    פליי באר אינו ציר,עקמומית קלה אינה מומלצת אמנם, אבל אפשר להיות יותר סלחניים (במידה)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    בטירקס 450 אתה צריך להפעיל כוח כדי לעקם את המוט של הפלייבר !
    אבל אתה עם קופטר X
    לא נורא.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yotflow צפיה בהודעה
    היום קיבלתי מחו"ל חבילה ובתוכה מערכת ראש וזנב של קופטראקס.
    אך לצערי הפלייבר הגיע טיפה עקום,בקושי ניתן לראות אך בגלגולו על זכוכית אפשר לראות בבירור כי הוא אינו ישר. והאמת מזה חששתי. במסוק הראשון שלי הארוהוק היישן והקטן הפלייבר היה עשוי קארבון!
    למה במסוקי ה450 למיניהם המוט עשויי מתכת? הקארבון קל חזק ואינו מתקופף וישר פלס!
    למישהו יש פלייבר להלוות לי?
    הפדלים של הפליי בר מתברגים עליו, ולכן לפליי בר יש הברגה, לפליי בר מקרבון אין הברגה ולכן אין איך לחבר את הפדלים
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    אלומיניום מתעקם בעוד קרבון נשבר

    איני מצליח להבין את חובבי הקרבון למיניהם

    לקרבון אין כל גמישות לכן מתאים מאוד למקצוענים בתחום שאינם מוכנים לקבל שום גמישות

    אבל ל 99% מהמטיסים, אלומיניום עדיף לדעתי מקרבון

    כנ"ל לגבי חלקים אחרים במסוק כגון מייצב גובה, כיוון וכו'

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    הפדלים של הפליי בר מתברגים עליו, ולכן לפליי בר יש הברגה, לפליי בר מקרבון אין הברגה ולכן אין איך לחבר את הפדלים
    לקרבון אין הברגה זה נכון אבל ישנם פדלים שמחוזקים עם בורג נועל מהצד!

    פלייבר עקום טיפה יגרום לוויברציות בראש אם אני לא טועה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    תיישר אותו
    פליי באר אינו ציר,עקמומית קלה אינה מומלצת אמנם, אבל אפשר להיות יותר סלחניים (במידה)
    מסכים אתך לחלוטין. הוצאת לי המילים מהפה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yotflow צפיה בהודעה
    לקרבון אין הברגה זה נכון אבל ישנם פדלים שמחוזקים עם בורג נועל מהצד!

    פלייבר עקום טיפה יגרום לוויברציות בראש אם אני לא טועה.
    אתה טועה
    גם פליי באר עקום מאד יתפקד, ובלבד שהצד הנגדי שלו נמצא באותו מעגל
    זאת אומרת שאם תעקם את שניהם כך שלאחר העיקום הם יישארו באותו אורך הם יתפקדו בצורה מסויימת (לא מושלם אבל יעבוד)
    זאת לא המלצה !!! זה רק לצורך המחשת העניין
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למה לא קארבון?

    יתפקד עקום הוא יתפקד, אבל גם "יווברץ" קצת.
    כוונתך היא להפוך אותו לסימטרי, יעני עקום משני צדדיו. נשמע נחמד...
    נ.ב
    האם פלייבר של קופטראקס ופלייבר של HK450 זהים לגמריי?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •