שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 30

נושא: רעידות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל רעידות

    שלום,
    יש לי בעיה שחוזרת על עצמה בטירקס 500.
    יש המון רעידות בזנב(מעלה מטה) ממה זה יכול לנבוע?
    יתכן שזה בגלל החשמל הסטטי.?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    מהירות ראש נמוכה מידי. תרים עת הערכים בגרף המנוע.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    עוד שאלה:
    האם אחוזי ה TRUTTLE CRV יכולים להיות כך:
    0%
    34%
    56%
    78%
    100%
    ?
    ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    כן אבל אני הייתי שם 0 60 70 80 100
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    בנורמל???!!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    IL
    הודעות
    379
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ציטוט נכתב במקור על ידי דור צפיה בהודעה
    בנורמל???!!
    לי הייתה בעיה כזות גם וזו הייתה מהירות ראש נמוכה. זה קורה לך ביקר בירידות נכון?
    לפי המלצה של ALIGN הגדרות בנורמל של throttle curve צריכים ליהות 0 40 75 85 100

    גרג

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ואאו איזה הקפצה הסתדרתי כבר יום אחד אחרי שרשמתי את ההודעה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אגב...
    בלי קשר (ואולי עם קשר), אני בכלל לא מתיחס לגרף במצב Normal,
    ז"א בטיסה הראשונה (TestFlight) של מסוק חדש אני מישר את הגרף פחות או יותר לינארי, ומשם אני מתקן לפני התנהגות המסוק וסוגר עניין,
    ב Normal אני משתמש רק בפתיחה הראשונית של הכוח אוסף סיבובי ראש ומיד עובד ל Idle עד לנחיתה, לפעמים גם נוחת ב Idle ומחזיר ל Normal רק לכיבוי, ככה שלגרף במצב Normal אין שום משמעות לדעתי.
    (לכל מסוק יש את הגרף שלו שצריך לכוון לפי התנהגות המסוק ולא לפי "אחוזים" סטנדרטים שמיועדים רק לסיטה הראשונה).

    אורי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אורי סלח לי אבל לא הבנתי מה שהסברת.
    שנית זו ממש לא הדרך לא לכוון ולא להטיס כך שבאמת אני לא הייתי ממליץ לנהוג כך..
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    אורי סלח לי אבל לא הבנתי מה שהסברת.
    שנית זו ממש לא הדרך לא לכוון ולא להטיס כך שבאמת אני לא הייתי ממליץ לנהוג כך..
    אם לא הבנת את ההסבר אז על מה אתה לא ממליץ ?

    אני אנסה להסביר...
    במסוק חדש בטיסת המבחן את גרף ה Normal אני מכוון (שרירותית) באופן לינארי פחות או יותר (מ 0 עד 100%) ואת התיקון לגרף אני עושה בהתאם להתנהגות המסוק בשטח,
    כי לכל מסוק התנהגות אחרת בסיבובי ראש ספציפים.

    למשל ב Trex 450 גרף המנוע אצלי (Normal) נשאר כמעט לינארי,
    ב Trex 600NSP הייתי צריך להוריד מעט את סיבובי הראש באזור ה האמצע (פיץ' +5).
    ב Trex 600 ESP אני כמעט ב 85% מנוע באזור האמצע (פיץ +5) על מנת למנוע את הוובלינג.

    אני מכיר מסוקי 450 זהים שכל אחד מכוון אחרת (גרף מנוע), הסיבה היא משקל שונה (סוללות אחרות), כייון פיץ' שאינו זהה לחלוטין, פניון אחר, להבים אחרות וכדומה...

    בקיצור (לדעתי ) אין מה להכנס לאחוזים ומספרים שמדברים על גרף המנוע במצב Normal לכל מסוק גרף אחר והתנהגות אחרת,
    ואת התיקון הסופי לגרף יש לעשות בשטח.

    בצמב Idle אני עובד על גרף ישר (100%) ללא גוברנור וזה נתן לי את התוצאה הטובה ביותר מבחינת ביצועים > התחממות > צריכת זרם.
    99% אחוז מזמן הטיסה (אצלי) אני ב Idle, ומצב ה Normal משמש אותי רק לפתיחת כוח ראשונית על מנת לאסוף סיבובי ראש, ולסגירת כוח אחרונה לפני כיבוי.

    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 04-08-2009 בשעה 06:14:10.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    הי

    גרף לינארי ב- Normal נראה לי שגוי. מלבד מהירות ראש נמוכה בריחוף, במעבר ל- Idle תקבל קפיצה חדה מדי במהירות הראש (מ- 50% ל- 100%).

    עקרונית רצוי לעבוד ב- GOV ולקבל מהירות ראש קבועה בכל תחום ה- Pitch. ב- Normal נראה לי שכדאי להתחיל בגרף של 0,70,80,90,100 ולכון בהתאם להתנהגות הרצויה.

    Shanti

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shanti צפיה בהודעה
    הי

    גרף לינארי ב- Normal נראה לי שגוי.
    כפי שכתבתי גרף לינארי טוב רק כנקודת התחלה בסיסית לפני הכיוונים בשטח
    מלבד מהירות ראש נמוכה בריחוף, במעבר ל- Idle תקבל קפיצה חדה מדי במהירות הראש (מ- 50% ל- 100%).
    נכון.

    עקרונית רצוי לעבוד ב- GOV ולקבל מהירות ראש קבועה בכל תחום ה- Pitch.
    זה נכון למנועי ניטרו, אני (באופן אישי) חושב שעבודה עם גוברנור במנועים חשמליים אינה מומלצת, אלה אם יש לך גוברנור ממש טוב ואיכותי,
    הגוברנור בבקר של ALIGN אינו עושה את העבודה, לכן עדיך ב idle גרף ישר 100% וכך תקבל את התוצאה הטובה ביותר > ביצועים > התחממות > צריכת זרם.

    ב- Normal נראה לי שכדאי להתחיל בגרף של 0,70,80,90,100 ולכון בהתאם להתנהגות הרצויה.

    Shanti
    אורי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    כיוון מסוק, כל מסוק מבוסס על הפלטפורמה - ולכן כיוון של מסוק אחד (לדוג' ניטרו) לא יהיה דומה לכיוון של מסוק אחר (לדוג' חשמלי), כשהבהרנו את הנק' הזו נדבר על גרף המנוע בחשמלי.
    רצועת הכוח של מנוע חשמלי ונק' שיא הנצילות שלו שונה מאשר במנוע בערה פנימית (לדוג' ניטרו), ומתוקף כך גרף המצערת בהכרח יהיה שונה.
    אני מסכים עם אורי שחייבת להיות נק' 0 שממנה מתחילים את הכיוון של המסוק ומשם מתחילים את ה FINE TUNING, אך הנק' הזו בניגוד למנועי ניטרו איננה גרף לינארי מ 0-100.
    מניסיונות מרובים עם המון סטאפים מצאתי שנק' התחלה טובה, לסטאפ של ריחוף ב 5 מע' קולקטיב, תהיה גרף מצערת של 0-60-80-90-100. ז"א עלייה ל 60% מצערת כבר בנק' השנייה לטובת ספולינג מהיר והגעה לסל"ד עבודה ללא נידנודים בריחוף (שמאוד יתכן שנגרמים מהסיבה הזו לפותח השירשור).
    הגרף שציינתי, נבנה לאחר המון ניסיונות, ומאפשר מעבר למצב IDLE UP ללא קפיצה משמעותית בסל"ד.
    הנק' החשובה שקצת התפספסה בשירשור היא שאין באמת נק' קבועות או אחוזים קבועים, המס' בשלט בסוף הם רק מספרים... גרף הקולקטיב (מעלות בריחוף), סוג מנוע/בקר/סוללה, גודל להבים, יחס גיר ועוד כהנה וכהנה פרמטרים ישפיעו על איך שגרף המצערת יראה - והכיוון הסופי הוא כיוון בשטח לפי סל"ד יעד.

    לדור (פותח השירשור) - אני ממליץ לך בחום לשנות את גרף המצערת שלך לערכים שהזכרתי ולהתחיל משם.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    כיוון מסוק, כל מסוק מבוסס על הפלטפורמה - ולכן כיוון של מסוק אחד (לדוג' ניטרו) לא יהיה דומה לכיוון של מסוק אחר (לדוג' חשמלי), כשהבהרנו את הנק' הזו נדבר על גרף המנוע בחשמלי.
    רצועת הכוח של מנוע חשמלי ונק' שיא הנצילות שלו שונה מאשר במנוע בערה פנימית (לדוג' ניטרו), ומתוקף כך גרף המצערת בהכרח יהיה שונה.
    אני מסכים עם אורי שחייבת להיות נק' 0 שממנה מתחילים את הכיוון של המסוק ומשם מתחילים את ה FINE TUNING, אך הנק' הזו בניגוד למנועי ניטרו איננה גרף לינארי מ 0-100.
    מניסיונות מרובים עם המון סטאפים מצאתי שנק' התחלה טובה, לסטאפ של ריחוף ב 5 מע' קולקטיב, תהיה גרף מצערת של 0-60-80-90-100. ז"א עלייה ל 60% מצערת כבר בנק' השנייה לטובת ספולינג מהיר והגעה לסל"ד עבודה ללא נידנודים בריחוף (שמאוד יתכן שנגרמים מהסיבה הזו לפותח השירשור).
    הגרף שציינתי, נבנה לאחר המון ניסיונות, ומאפשר מעבר למצב IDLE UP ללא קפיצה משמעותית בסל"ד.
    הנק' החשובה שקצת התפספסה בשירשור היא שאין באמת נק' קבועות או אחוזים קבועים, המס' בשלט בסוף הם רק מספרים... גרף הקולקטיב (מעלות בריחוף), סוג מנוע/בקר/סוללה, גודל להבים, יחס גיר ועוד כהנה וכהנה פרמטרים ישפיעו על איך שגרף המצערת יראה - והכיוון הסופי הוא כיוון בשטח לפי סל"ד יעד.

    לדור (פותח השירשור) - אני ממליץ לך בחום לשנות את גרף המצערת שלך לערכים שהזכרתי ולהתחיל משם.
    כל מילה בסלע, גם אני עובד וממליץ על הדרך של ליאור.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    60
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    Finless bob (שלדעתי כבר בפך להיות גורו מסוקים ב-Helifreak) ממליץ על גרף throttle לא לינארי ב-Normal למסוקים חשמליים. הסיבה היא, כמו שנאמר פה, נצילות המנוע החשמלי, שעובד טוב בסל"ד גבוה.

    לכל המתענינים, יש לו אחלה וידאו על Curves:
    http://video.helifreak.com/?subpath=...=curves101.wmv

    זה צריך להיות הבסיס לפני הכיוונים הספיציפים שכל אחד יעשה לעצמו לפי העדפותיו.
    רן ק.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    101
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    יש לי בדיוק אותה הבעיה ב trex450 (תואם ) אחרי החלפת הראש והזנב למתכת copterx
    לפני החלפת הראש לא הייתה לי בעיה כזאת והמסוק טס חלק בלי רעידות כאלה.

    אני אנסה את הפתרון שהוצא פה לעלות את המהירות .
    תודה רבה לכולם על העזרה .

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    216
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    שלום דור .
    אני ממליץ לך ליצור קשר אם עמית פורת הוא מיקצוען אמיתי .

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    כיוון מסוק, כל מסוק מבוסס על הפלטפורמה - ולכן כיוון של מסוק אחד (לדוג' ניטרו) לא יהיה דומה לכיוון של מסוק אחר (לדוג' חשמלי), כשהבהרנו את הנק' הזו נדבר על גרף המנוע בחשמלי.
    רצועת הכוח של מנוע חשמלי ונק' שיא הנצילות שלו שונה מאשר במנוע בערה פנימית (לדוג' ניטרו), ומתוקף כך גרף המצערת בהכרח יהיה שונה.
    אני מסכים עם אורי שחייבת להיות נק' 0 שממנה מתחילים את הכיוון של המסוק ומשם מתחילים את ה FINE TUNING, אך הנק' הזו בניגוד למנועי ניטרו איננה גרף לינארי מ 0-100.
    מניסיונות מרובים עם המון סטאפים מצאתי שנק' התחלה טובה, לסטאפ של ריחוף ב 5 מע' קולקטיב, תהיה גרף מצערת של 0-60-80-90-100. ז"א עלייה ל 60% מצערת כבר בנק' השנייה לטובת ספולינג מהיר והגעה לסל"ד עבודה ללא נידנודים בריחוף (שמאוד יתכן שנגרמים מהסיבה הזו לפותח השירשור).
    הגרף שציינתי, נבנה לאחר המון ניסיונות, ומאפשר מעבר למצב IDLE UP ללא קפיצה משמעותית בסל"ד.
    הנק' החשובה שקצת התפספסה בשירשור היא שאין באמת נק' קבועות או אחוזים קבועים, המס' בשלט בסוף הם רק מספרים... גרף הקולקטיב (מעלות בריחוף), סוג מנוע/בקר/סוללה, גודל להבים, יחס גיר ועוד כהנה וכהנה פרמטרים ישפיעו על איך שגרף המצערת יראה - והכיוון הסופי הוא כיוון בשטח לפי סל"ד יעד.

    לדור (פותח השירשור) - אני ממליץ לך בחום לשנות את גרף המצערת שלך לערכים שהזכרתי ולהתחיל משם.
    ייברה השרשור כבל מלפני 3 חודשים אני הסתדרתי! למרות שהחלפתי כבר מנוע לסקורפיון היה לי את הבעיה ואני צריך רק להחליף פניון ל14 מ 13 שיניים.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    ההחלפה לפיניון אחר תפתור לך את הבעיה?
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אני מאמין שכן כי אני עם סל"ד בעננים ורק עכשיו ושמתי לב שלסקורפיון 1600 ממליצים לשים 14 שינייים, עם האליין גם הייתי עם סל"ד גבוהה ושברתי את הראש למה זה קורה, בסוף אמרו לי שדמפרים גם משפיעים על זה.. והיו לי דמפרים סופר קשיחים (נוו מה מסוק של דניאל קצב מה אתם רוצים?) אז החלפתי פיניון ל 14 מ 13 והבעיה נפתרה....


    mshonak
    אני חושב שהבעיה אצלך זה שהחלפת את הראש החלפת גם דמפרים אבל אני מאמין שזה לא משהו שהרמת סלד לא תעזור

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    101
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    עדין יש לי את בעיה הרעידות בסלד מסויים - בעיקר בירידה.
    זה נכון בהחלפת הראש החלפתי גם את הפלייבר לקצר יותר ממה שהיה לי בראש הרגיל - את הפדליים העברתי מהראש הקודם .
    האם כדאי לי להחזיר את הפלייבר הישן והארוך יותר ( הוא קצת עקום מנחיתה גרועה -אני עדין מתחיל בתחום המסוקים )

    מה הקשר בין הדמפרים לרעידות - האם הדמפרים זה הפריט הזה ? http://www.copterx.co.il/catalog/pro...roducts_id=100


    בתודה מראש
    מוטי שונק.
    נערך לאחרונה על ידי mshonak; 12-08-2009 בשעה 15:01:41.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אכן הגומיות אלה הדמפרים, בכל מקרה תנסה להעלות גרף מנוע או לעלות שן אחת או שתיים בפניון

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אתה צריך להרים את הנקודות התחתונות של גרף מנוע וכך זה יפתר לדעתי.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    עמית זה נכון אבל במקרה כמו שהיה לי זה לא עזר משום שעדיין היו רעידות למרות שהייתי עם נקודות גבוההות תחתונות

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    101
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רעידות

    אני חוזר לנושא הדמפרים - את הראש החלפתי לראש מתכת של copterx הוא הגיע מורכב מלבד הפלייבר
    ( בראש הזה יש ציר של 4 מ"מ לעומת הציר בראש הרגיל שבו הציר הוא 3 מ"מ- פירקתי את זה כדאי לראות איזה ציר יש בראש הזה אבל הרכבתי אותו בדיוק אותו דבר )

    אז לא הבנתי איך הדמפרים יכולים לגרום לרעידות .

    את גרף המהירות העלתי בנקודות הנמוכות ואפילו אפשרתי את הנוב של ה hov-turtle ושיניתי מהירות מפעם לפעם לראות את ההשפעה ועדין היו רעידות .
    החלפתי גם להבים חדשים , האם להבים לא מאוזנים יכולים גם לגרום לרעידות כאלה.
    בתודה
    מוטי שונק

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •