שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    שלום,

    יש בכוונתי לחבר סוללת לתיום לסטרטר ,האם לא צריך לחבר בקר בינהם על מנת שלא להרוס את הסוללה מוקדם מדי ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    לא צריך שום בקר,
    רק שים סקו'ץ על הסטרטר ,תלחים לסטרטר את אותו הקונקטור של הסוללה אבל בזכר.
    וזהו יש לך סטרטר נייד.

    סוללה מומלצת:

    2200 mah 3s 25c
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    אך אני מגן על הסוללה שלא תהרס ,שלא תרד מהמתח המותר ? האם זה עניין של "שים לב" ...

    תודה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    השאלה איזה מנוע אתה הולך להניע?

    מנוע 32 37 ללא קושי
    מנוע 50 55 אפשרי בהחלט אבל מתחיל להיות גבולי.
    מנוע 91 מומלץ 4 תאים.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    מנוע הייפר 50 .

    גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?

    תודה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי מטיס1 צפיה בהודעה
    מנוע הייפר 50 .

    גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?

    תודה.
    אותו דבר
    אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
    הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
    מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
    סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
    מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
    זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אותו דבר
    אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
    הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
    מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
    סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
    מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
    זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.
    התכוונת כשהאלטרנטור פועל (המנוע מונע) מתקבל מתח של 14V פלוס מינוס.
    מצבר תקין ללא טעינה במנוחה (ללא עומס) מתח הדקיו יהיה 12.3-12.5, תחת עומס ירד בתלות בעומס - אם יועמס לעומס המאכסימאלי אליו מתוכנן המצבר מתח ההדקים לא אמור לרדת מ- 10V בקירוב, אם יורד יותר מזה הרי שהמצבר לאטעון\תקול\בסוף חייו.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    תודה ,הסוללה שיש לי היא 2500 MAH 40 C

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    התכוונת כשהאלטרנטור פועל (המנוע מונע) מתקבל מתח של 14V פלוס מינוס.
    מצבר תקין ללא טעינה במנוחה (ללא עומס) מתח הדקיו יהיה 12.3-12.5, תחת עומס ירד בתלות בעומס - אם יועמס לעומס המאכסימאלי אליו מתוכנן המצבר מתח ההדקים לא אמור לרדת מ- 10V בקירוב, אם יורד יותר מזה הרי שהמצבר לאטעון\תקול\בסוף חייו.
    יוסי
    הכוונה היתה לעומס של סטרטר ממוצע המשמש לטיסנים/מסוקים.

    אני משתמש במצבר של UPS :
    12V
    20AH

    כאשר הוא טעון ללא עומס הוא נותן מתח הדקים של 13.8V (הוא כבר לא כל כך חדש).
    תחת עומס של סטרטר DYNATRON הוא יורד לכ 12V.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    תבדוק שעתיים אחרי סיום טעינה, המתח שאתה מציין לא "טיבעי" למצבר עופרת.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    תבדוק שעתיים אחרי סיום טעינה, המתח שאתה מציין לא "טיבעי" למצבר עופרת.
    לא טבעי או כן טבעי זו עובדה
    אגב, ברשותי שניים כאלו ושניהם מתנהגים באופן זהה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציקי,
    מה שיוסי מתכוון הוא שאחרי שעתיים המתח אמור לרדת לסביבות ה 12.7V-12.5V
    13.8V זהו מתח "חם" כלומר מייד אחרי סיום הטעינה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    ציקי,
    מה שיוסי מתכוון הוא שאחרי שעתיים המתח אמור לרדת לסביבות ה 12.7V-12.5V
    13.8V זהו מתח "חם" כלומר מייד אחרי סיום הטעינה.
    כנראה שזכיתי

נושאים דומים

  1. [שאלה] סוללת ליטיום לסטרטר
    על ידי yoavik בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-01-2010, 18:37:04
  2. למסירה סוללת ליתיום 2200 מילי..
    על ידי Guyazulay@ בפורום נותנים-מקבלים ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-10-2009, 16:53:03
  3. למכירה סוללת ליתיום 3200MAH
    על ידי ערן אפרייאט בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-08-2009, 10:28:55
  4. [עזרה!] סוללת kong power חיבור למטען כנסו דחוף
    על ידי orenoved בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-07-2009, 20:24:58
  5. חיבור סוללת מקלט במקביל ל BEC של הבקר
    על ידי assafwei בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-04-2009, 10:32:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •