שלום לכולם
קניתי טיסן מסוג axn,עם מנוע מסוג 2100Kv 3S Outrunner
בבדיקת המערכות גיליתי שהמנוע עובד לסירוגין ("קופץ" ,מגמגם- גם כשהפרופלור לא מחובר)
לא נראית כל בעיה חיצונית,
מה הגורם לכך
תודה
דניאל
*
שלום לכולם
קניתי טיסן מסוג axn,עם מנוע מסוג 2100Kv 3S Outrunner
בבדיקת המערכות גיליתי שהמנוע עובד לסירוגין ("קופץ" ,מגמגם- גם כשהפרופלור לא מחובר)
לא נראית כל בעיה חיצונית,
מה הגורם לכך
תודה
דניאל
*
תוודא ששלושת הפאזות מחוברות היטב לבקר מנוע, וששום דבר לא מנותק / הלחמה קרה (כמו שמתאים לסינים).
גיא.
בעיה מוכרת במנוע המקורי של ה AXN.
הסיבה בדר"כ היא מגנטים משוחררים.
תודה רבה לעונים
שלושת הפאזות מחוברות היטב לבקר ולמנוע.
אז איך אפשר לסדר את המגנטים המשוחררים
תודה מראש
דניאל
נערך לאחרונה על ידי daniellevy; 11-09-2010 בשעה 18:06:59.
הסתכלתי על המנוע ואני לא הבחנתי במגנטים משוחררים (בחלק שמסתובב ובחלק שמסובב). tisanir שאמרתה שהמגנטים משוחררים למה התכוונת שהם רופפים ונופלים? אם לא תוכל להסביר קצת יותר לעומק.
למקרה הצורך על איזה מנוע אתם ממליצים ל AXN
תודה מראש דניאל
כן, אתה אמור לראות מגנטים שיצאו טיפה או נפלו.
לגבי מנוע מומלץ תדבר עם אייל שפירא המומחה לענייני AXN.
דניאל...קח את המנוע הזה ושים אותו בפח!
למה????
את המנוע הזה והבקר שמתי במוסטנג כי חשבתי להשמיש אותו ב2 תאים עוד אני מבצע בדיקה לפני טיסה המנוע "טיגן" לי את הבקר והכול עלה בעשן והבקר נשרף כליל לא נשאר ממנו זכר.
אם זה היה בaxn כל כולו היה נמס.
אז בזמנו התייעצתי עם בוגל והוא המליץ על מנוע2200 kv ופרופ של 5.5x4.5 של apc בלבד.
בהצלחה.
אני לא רואה מגנטים שיצאו...
אם תכולו לקשר אותי למנוע והפרופלור זה יעזור לי מאוד
תודה מראש דניאל
נערך לאחרונה על ידי daniellevy; 12-09-2010 בשעה 19:41:18.
אל המנוע והבקר המדוברים - RCTIMERS
http://cgi.ebay.com/New-RC-Hobbies-2...item27b4e71d83
![]()
האם המנוע יתאים לתושבת מנוע של ה AXN כי הוא נראה די גדול ביחס למנוע שבא איתו
תודה מראש דניאל
המנועים של RCTIMER מצויינים
אפשרות אחת - הבקר נדפק
אפשרות שניה - ה TIMING של המנוע לא נכון וצריך לתכנת את הבקר מחדש
אם זה לא הטיימינג יש עוד אופציה שעולה לי בראש
מקרה נדיר יחסית- אחת הפאזות מקוצרת עם גוף המנוע (ז"א כשליפפו אותו הבידוד של אחד הגידים נפגע ועכשיו הגיד נוגע בגוף המנוע), לקח לי נצח לעלות על זה בפעם הראשונה שלי (28-26SK).
אני מתאר לעצמי שאתה יודע איך לבדוק קצר....
במקרה כזה או REWINDING או לזרוק, אם תשאל אותי- לזרוק.
איזה קונקטורים מתאימים למנוע והבקר,ואיזה פרופלור מתאים למנוע
תודה מראש דניאל
נערך לאחרונה על ידי daniellevy; 12-09-2010 בשעה 19:43:20.
6x4 APC
שלום דניאל
כדוקטור מומחה לAXN אני יכול להמליץ לך על רשימת הרכיבים שהכנתי מבעוד מועד:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=16753#9
המנוע והבקר המקוריים של הAXN הם הימור.
עד היום היו לי שלושה AXNים ולשניים מהם השתחררו מגנטים מהמנוע, השלישי החזיק מעמד בלי שום בעיה. המגנטים מודבקים מהצד הפנימי של הפחית המסתובבת ולכן כשהם משתחררים אתה תראה אותם בולטים כלפי מטה כמו שיניים של ארנב. אפשר להטיס ככה, רק שיש בעיות שעלולות להתלוות לזה החל מיכולת נמוכה יותר של המנוע ועד לקטסטרופות של קצרים ואש וזיקוקים ויום העצמאות שמח ניצנים!!!
לגבי הבקר - רק לAXN הראשון שלי היה בקר מקורי והוא נשרף כל כך מהר שכמעט שכחתי שהוא היה שם. הבקרים של RCTIMER מחזיקים מעמד המון המון זמן (שוב - יש תמיד סבירות ש"זכית" באחד פחות טוב אבל על פי רוב הם מצויינים).
בקיצור - כמו שגיא המליץ לך יש לRCTIMER מנוע שעד כה הוכיח שרידות גבוהה ובמחיר מוצלח. ההתקנה שלו מעט מעצבנת כי צריך קצת לשבור את השוליים של תושבת הפלסטיק השחורה כדי להרכיב אותו (הוא מתברג לצלב מתכת שאותו מרכיבים על התושבת) והוא יוכל להרים לך את הטיסן אנכית במהירות מגוחכת ביחס לצרכיו.
הצריכה של המנוע עם פרופ 5X5 היא לא יותר מ19A כך שבקר 30A הוא די והותר ויעבור איתך גם לטיסן הבא שלך.
כמו כן יש אפשרות יותר אסתטית וזה המנוע הזה שהבוקר קיבלתי:
https://www.lowpricerc.com/product_i...oducts_id=1054
עדיין לא הפעלתי אותו אבל למראית עין הוא משתמש באותה התושבת של המנוע המקורי וזה אומר שבשני ברגים קטנטנים אפשר לסיים את החלפת המנוע.
הKV שלו נמוך יותר, מה שאומר שהוא מסתובב לאט יותר ואולי כדאי לשים עליו פרופלור 6X5.5 או 6X4 (לא מהוביקינג הסיני אלא מaircraft-world היפאני):
http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=3245
שוב אני מסייג את זה ומזכיר שעוד לא בדקתי אם הוא שווה משהו, הוא מאוד מאוד מאוד דומה למנוע המקורי ויש בהחלט סבירות שבעוד שבועיים יפלו לו המגנטים כמו שיניים לילד בגן חובה.
עריכה:
עשית כיול לבקר??? אולי זו כל הבעיה שלך!
חבר את הסוללה כשהשלט כבוי. הרם את הסטיק השמאלי של המצערת עד הסוף והדלק את השלט. המתן למקלט שיזהה את השלט, הבקר אמור לצפצף פעמיים או שלוש, הורד את המצערת חזרה עד הסוף למטה והמתן לציפצוף הארוך שאומר שהבקר מאופס ומוכן לעבודה.
נסה עכשיו להרים את המצערת ולראות אם הוא מסתובב כמו שצריך.
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 13-09-2010 בשעה 07:59:05.
קודם כל תודה רבה אייל על התשובה עזרה לי מאוד!
עשית כיול לבקר אז זאת לא הבעיה...
אני רוצה לקנות את המנוע של RCTIMERS האם יש אפשרות לקנות אתו לא דרך EBAY?
http://cgi.ebay.com/New-RC-Hobbies-2...#ht_3402wt_704
אני לא רואה אצל "היפני" פרופלור מסוג APC שהוא 5X5 האם כדאי כמו שהמליצו פה לקנות לו פרופלור4x6 apc http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=3245
והאם הקונקטורים האלה http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...=68&aff=130352 -יתאימו בין המנוע לבקר
תודה מראש דניאל
נערך לאחרונה על ידי daniellevy; 13-09-2010 בשעה 19:48:06.
1. למה לא דרך אי-ביי?? יש לך את האתר הרשמי של RCTIMER, עדיף לגלוש בו עם כרום או פיירפוקס, והוא איטי להחליא ומגושם, תהיה סובלני איתו. http://www.rctimer.com
2. פרופ 5X5 ופרופ 6X4 יתנו לך בערך את אותה צריכת האנרגיה, כשה6X4 יתן קצת יותר כח וזה מה שאתה צריך. 6X5.5 יתן לך כבר יותר ממה שהטיסן הזה יודע לנצל. APC עדיף ממה שיש בהוביקינג מבחינת האיכות, תזמין יותר מאחד כי לך תדע...
3. אלה בדיוק הקונקטורים.
שלום לכולם
אז החלטתי להזמין את המנוע דרך האתר של RC TIMER, רציתי לדעת האם יש הבדל בין שני סוגי הפרופלורים APC ן E
זה הקישור ל APC http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=3245
וזה הקישור לE http://www.rctimer.com/index.php?gOo...7&productname=
ככה אני לא הצטרך להזמין בשתי חבילות משני אתרים שונים
תודה מראש וגמר חתימה טובה לכולם
דניאל
אין לי נסיון עם הפרופלורים של RCTIMER אבל ההבדל בין הAPC מהיפאני לאלה של הוביקינג הוא פשוט עצום.
רוב הברדק בהרכבת סט אפ מתמצה בסופו של דבר לפרופלור. גודל לא מתאים, זוית לא מתאימה או פשוט איכות גרועה.
אל תחשוש מפיצול משלוחים, בטווח הרחוק יומיים הפרש בין החבילות יכול לחסוך לך הרבה עוגמת נפש.
אוקי תודה אייל
איזה כמות של פרופלורים לקנות?
האם 3 יספיקו?
איזה קוטר של שרינק קונים בדרך כלל להלחמות של XT60 וכו
והאם ל HOBBYCITY יש כבל Y פשוט של JR כי לא מצאתי
תודה מראש דניאל
נערך לאחרונה על ידי daniellevy; 17-09-2010 בשעה 18:55:40.
למחברי XT60 שרוול מתקווץhttp://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=3834
Y כבל ל-JR
קוטר הבידוד המתכווץ האידיאלי הוא 5 מ"מ, כי אתה צריך משהו שיתכווץ על קונקטורים בקוטר 3.5 מ"מ בסופו של דבר ו4 עלול להיות צפוף מדי עם ההלחמה.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=3833
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=5278
ואגב בידוד מתכווץ - יש פה סרטון שעשיתי לא מזמן עם כל הטיפים להלחים בקר עם XT60
http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=49
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 17-09-2010 בשעה 20:58:06.