שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: בעיה במנוע? ב-Timing?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה במנוע? ב-Timing?

    הטיסן הוא טיסן בגאז' אהוב ביותר ACROMASTER
    עם מנוע:
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=8488

    פרופ:
    http://www.electricwingman.com/product.aspx?product=327

    סוללה 4 תאים A123.

    התופעה התחילה בטיסה השלישית עם הפרופ הזה(בפרופ עם פיטץ גבוה יותר זה לא קרה)
    כשהמנוע בפול מצערת ממש במילמטר האחרון יש מכה.רעש חזק ונראה כאילו הציר של המנוע יוצא החוצה כמה מילמטרים ואז שוב רעש והציר חוזר בחזרה.
    כמובן ישר נחתתי, ראיתי שזה קורא גם על הקרקע וניתקתי את הסוללה.
    ניסיתי לשלוף בכח את הציר כמובן לא הצלחתי להזיז אפילו מ"מ.
    פירקתי את המנוע האום האחורי נראה במקום ומחוזק, החובק הקידמי של הפרופ חזק מאד לא ניתן לשליפה.
    יש לי השערה לתופעה:
    המנוע יצא מסינכרון והמגנטים כבר לא החזיקו אותו במקום, כשהציר התחיל לזוז המנוע האט וחזר לסינכרון ונמשך פנימה בחזרה, כנראה שהאום לא מספיק חזק כמו שנראה לי.
    האם הגיוני?
    האם משהו חווה משהו זהה?
    האם שינוי הגדרת TIMING בבקר יעזור?
    תודה מראש
    אסף

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    קודם כל תעבור על הברגים הקטנים שמהדקים את הפעמון לציר.
    דבר שני יתכן והקולט של מתאם הפרופ לא מהודק כיאות או נשחק.
    אם נשחק בטורק המירבי הוא יתחיל להחליק והתופעה שאתה מתאר הגיונית.
    אפשרות נוספת שה"האב" של הפרופ דק מדי והאום של מתאם הפרופ מגיעה כבר לסוף התבריג ולא ממש נועלת את הפרופ, בסל"ד נמוך יש מספיק חיכוך והפרופ עוקב ואילו כשהסל"ד עולה והטורק של המנוע עולה הפרופ מחליק ועושה רעש.

    בעיות בטיימינג בד"כ חשים בשלב ההחשה כבר מסל"ד נמוך.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    נסה לפרק את המנוע
    יש סיכוי שאחד הגנטים השתחרר מהדבק והוא דבוק לדופן הפעמון רק בזכות כוח המשיכה המגנטי שלו.

    בסל"ד מסויים הוא מחליק לצדדים ומכאן הרעש

    גבי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    ובהחלט יכול להיות בעיית טיימינג או תדר pwm
    נסה לשנות

    האם הרעש דומה לחריקה חזקה ולא נעימה לאוזן?
    גבי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    קודם כל תעבור על הברגים הקטנים שמהדקים את הפעמון לציר.
    דבר שני יתכן והקולט של מתאם הפרופ לא מהודק כיאות או נשחק.
    אם נשחק בטורק המירבי הוא יתחיל להחליק והתופעה שאתה מתאר הגיונית.
    אפשרות נוספת שה"האב" של הפרופ דק מדי והאום של מתאם הפרופ מגיעה כבר לסוף התבריג ולא ממש נועלת את הפרופ, בסל"ד נמוך יש מספיק חיכוך והפרופ עוקב ואילו כשהסל"ד עולה והטורק של המנוע עולה הפרופ מחליק ועושה רעש.

    בעיות בטיימינג בד"כ חשים בשלב ההחשה כבר מסל"ד נמוך.
    האום האחורי מחוזק והציר תפוס היטב, הפין על המגרעת במקומו בקיצור לא היתה תזוזה של הציר.
    מה שמשאיר אותי עם תזוזה של מתאם הפרופ(היה תפוס חזק מאוד ללא סמני שחיקה) או אשליה אופטית(מה שלא נראה לי).

    נניח וזה מתאם הפרופ שזז למה הוא לא עף לגמרי למה נראה שהוא חוזר למקומו?
    האם בגלל הספינר?
    תודה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gmagnezi צפיה בהודעה
    נסה לפרק את המנוע
    יש סיכוי שאחד הגנטים השתחרר מהדבק והוא דבוק לדופן הפעמון רק בזכות כוח המשיכה המגנטי שלו.

    בסל"ד מסויים הוא מחליק לצדדים ומכאן הרעש

    גבי
    כל המגנטים במקומם וחזקים, לא היתה חריקה היתה רעש חזק והפרופ או המתאם או הציר זזו קדימה ברעש חזק ונסוגו בחזרה למקום ברעש חלש יותר.
    המנוע המשיך לעבוד והגעתי לנחיתה בעזרת המנוע(עם אצבע עדינה על המצערת)
    תודה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    תבדוק שהרכבת נכון את תושבת המנוע ושברגי הכוון לא השתחררו לך, יש מצב שיש לך חופש בתושבת הפלסטיק (האופיינית למולטיפלקס) ואז במקסימום כוח אתה מושך את התושבת החוצה.
    ותוודא ששני החלקים של התושבת מותקנים נכון.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    שאלה פשוטה שתעורר הרבה רעש כמובן

    האם מדובר על מנוע טורניגי? אם כך התשובה בידך.

    מכיר את התופעה, המנוע בסוף חייו...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    שאלה פשוטה שתעורר הרבה רעש כמובן

    האם מדובר על מנוע טורניגי? אם כך התשובה בידך.

    מכיר את התופעה, המנוע בסוף חייו...
    אני מכיר תופעה אחרת,
    אנשים נכנסים לדיון שאני פתחתי, ובכוח מסיתים אותו.
    בדיוק כמו הילדים שלי שמחפשים תשומת לב.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    תבדוק שהרכבת נכון את תושבת המנוע ושברגי הכוון לא השתחררו לך, יש מצב שיש לך חופש בתושבת הפלסטיק (האופיינית למולטיפלקס) ואז במקסימום כוח אתה מושך את התושבת החוצה.
    ותוודא ששני החלקים של התושבת מותקנים נכון.
    בדקתי את זה והכל תקין.
    אני יחבר את הכל, יחזק, והפעם אני יבצע בדיקה עם מצלמת וידאו.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה במנוע? ב-Timing?

    כמה שעות עשה המנוע?
    נסה לשמן את המייסבים בשמן עדין

נושאים דומים

  1. [שאלה] בעיה במנוע סאיטו 72
    על ידי אליקופטר בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-09-2010, 18:55:30
  2. [עזרה!] בעיה במנוע os ax 46
    על ידי Roi Miron בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-08-2010, 16:56:12
  3. בעיה בבקר או במנוע?
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-06-2010, 22:40:12
  4. [עזרה!] בעיה במנוע OS 46 AX
    על ידי noam בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-11-2009, 12:33:02
  5. בעיה במנוע
    על ידי נח נח בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2009, 14:07:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •