הטיסן הוא טיסן בגאז' אהוב ביותר ACROMASTER
עם מנוע:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=8488
פרופ:
http://www.electricwingman.com/product.aspx?product=327
סוללה 4 תאים A123.
התופעה התחילה בטיסה השלישית עם הפרופ הזה(בפרופ עם פיטץ גבוה יותר זה לא קרה)
כשהמנוע בפול מצערת ממש במילמטר האחרון יש מכה.רעש חזק ונראה כאילו הציר של המנוע יוצא החוצה כמה מילמטרים ואז שוב רעש והציר חוזר בחזרה.
כמובן ישר נחתתי, ראיתי שזה קורא גם על הקרקע וניתקתי את הסוללה.
ניסיתי לשלוף בכח את הציר כמובן לא הצלחתי להזיז אפילו מ"מ.
פירקתי את המנוע האום האחורי נראה במקום ומחוזק, החובק הקידמי של הפרופ חזק מאד לא ניתן לשליפה.
יש לי השערה לתופעה:
המנוע יצא מסינכרון והמגנטים כבר לא החזיקו אותו במקום, כשהציר התחיל לזוז המנוע האט וחזר לסינכרון ונמשך פנימה בחזרה, כנראה שהאום לא מספיק חזק כמו שנראה לי.
האם הגיוני?
האם משהו חווה משהו זהה?
האם שינוי הגדרת TIMING בבקר יעזור?
תודה מראש
אסף