קודם כל תעבור על הברגים הקטנים שמהדקים את הפעמון לציר.
דבר שני יתכן והקולט של מתאם הפרופ לא מהודק כיאות או נשחק.
אם נשחק בטורק המירבי הוא יתחיל להחליק והתופעה שאתה מתאר הגיונית.
אפשרות נוספת שה"האב" של הפרופ דק מדי והאום של מתאם הפרופ מגיעה כבר לסוף התבריג ולא ממש נועלת את הפרופ, בסל"ד נמוך יש מספיק חיכוך והפרופ עוקב ואילו כשהסל"ד עולה והטורק של המנוע עולה הפרופ מחליק ועושה רעש.
בעיות בטיימינג בד"כ חשים בשלב ההחשה כבר מסל"ד נמוך.