שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 47

נושא: חישמול טיסן TRINER

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חישמול טיסן TRINER

    שלום ,

    אני מעוניין לחשמל TRINER דלק , על הטיסן מותקן מנוע PRO 46 .

    לפי החישובים בבלוג של Boogle :
    בחרתי את מנוע בקר סוללה 4 תאים ופרופ זה או זה .

    אני צריך תושבת מה סוג הזה או הזה למנוע הנ"ל ואני לא יודע לבחור שתתאים .

    תודה , וגמר חתימה טובה .

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    אני גיליתי את התושבות האלה
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=12648

    עולים שנקל נכנסים בכל משלוח
    האורך שלהם הוא 25ממ והקדח הוא 4 ממ וזה בול המידות שצריך כדי למתקן מנוע בחזית של טריינר.
    מדובר באלומיניום באנודייז סגול.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    אני מניח שבטריינרים שעל המאדים אפשר להכניס את הסוללה ממש מתחת למנוע, כמו במוסטאנג. רק צריך לעשות בסוללה קדח בשביל להעביר את גלגל האף.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    בלי להכנס להעלבות הלא לגמרי... בוגרות... שנכתבו מעל, המנוע שאתה רוצה הוא בינוני דרומה. קח את הבן-דוד שלו מסדרת ה- SK של Turnigy או - אם אתה מוכן להוציא קצת יותר כסף, קח מנוע של חברה טובה. נניח AXi או Great Planes. או ZS3020-10 של Hyperion.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ההיפריון הוא מנוע מדהים, רק שלא ברור לי איך אתה מחליף מנוע ששקל כמעט 600 גרם עם מנוע ששוקל 167 גרם ומצפה שזה יטוס.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    ההיפריון הוא מנוע מדהים, רק שלא ברור לי איך אתה מחליף מנוע ששקל כמעט 600 גרם עם מנוע ששוקל 167 גרם ומצפה שזה יטוס.
    מנוע בסדר גודל של 150-200 גרם ו700KV-1000KV
    זה המנוע לטריינר.
    תוסיף עוד סוללה 4-5 תאים בנפח 3000-4000 השוקלת 300-500 גרם והכל מתאזן מצויין .

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    טוב, יש כלמיני טריינרים. אני המרתי את זה. התוצאה היא שצריך בערך 280 גרם מקדימה פלוס סוללה של 500-וקצת גרם והוא עדיין כבד בזנב.

    הבעיה שאת הסוללה אי אפשר לשים הרבה יותר קדימה ממרכז הCG, ואי אפשר לבנות על הסוללה בלבד בשביל לאזן - הסוללות הכבדות ארוכות יחסית ומפזרות את המשקל על שטח רחב, שמתחיל כמעט בנקודת הCG (כלומר לא עוזר במאום לאיזון עצמו).

    יותר יעיל לשים שתי סוללות קטנות יותר לגובה, כך מושג מנוף יותר יעיל על גוף הטיסן - או פשוט לשים מנוע נכון.
    OS46FX + מאונט + מפלט שוקלים 620 גרם. אם יש ביניכם קוסמים שיכולים לאזן את זה באמצעות מנוע של 150-200 גרם, אשריכם.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    אני הסבתי טיסן כנף תחתית ומספר טיסני קרש , בטיסני קרש לא היתה בעייה של מיקום סוללות
    בטיסן כנף תחתית השתמשתי בסוללות האלו:
    http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=9967

    4 כאלה שוקלות בערך 600 גרם ומאפשרות גמישות רבה מאוד במיתקון כי אחת שוכבת השניה עומדת והשלישית על הצד הרביעית מאחור והחמישית ליד הסרווים ....
    רוב התאים היו בתא מיכל הדלק וכשרציתי להשתולל ממש הוספתי עוד תא .

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    טוב, יש כלמיני טריינרים. אני המרתי את זה. התוצאה היא שצריך בערך 280 גרם מקדימה פלוס סוללה של 500-וקצת גרם והוא עדיין כבד בזנב.

    הבעיה שאת הסוללה אי אפשר לשים הרבה יותר קדימה ממרכז הCG, ואי אפשר לבנות על הסוללה בלבד בשביל לאזן - הסוללות הכבדות ארוכות יחסית ומפזרות את המשקל על שטח רחב, שמתחיל כמעט בנקודת הCG (כלומר לא עוזר במאום לאיזון עצמו).

    יותר יעיל לשים שתי סוללות קטנות יותר לגובה, כך מושג מנוף יותר יעיל על גוף הטיסן - או פשוט לשים מנוע נכון.
    OS46FX + מאונט + מפלט שוקלים 620 גרם. אם יש ביניכם קוסמים שיכולים לאזן את זה באמצעות מנוע של 150-200 גרם, אשריכם.
    עוד נק' למחשבה - ברוב הטריינרים המוסבים אין קאול סגור כמו בטריינרים החשמליים וכך גם בטריינר שהסבת בעצמך . אם היית משתמש בתושבת המתכווננת כפי שבוגל המליץ ואני מצטרף כי היא באמת טובה ... היית יכול למקם את המנוע קדימה יותר ובכך למעשה להעביר את נק ה CG למקום הרצוי מבלי להוסיף גרם נוסף במשקולות ...
    אגב ברוב המקרים בשימוש עם התושבת הזו אני גם מכניס את הבקר מאחור או בצד על התושבת מטעמי קירור - אבל כך יש לך עוד יותר משקל קדימה
    נערך לאחרונה על ידי shaharg; 17-09-2010 בשעה 22:31:33.
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    עוד נק' למחשבה - ברוב הטריינרים המוסבים אין קאול סגור כמו בטריינרים החשמליים וכך גם בטריינר שהסבת בעצמך . אם היית משתמש בתושבת המתכווננת כפי שבוגל המליץ ואני מצטרף כי היא באמת טובה ... היית יכול למקם את המנוע קדימה יותר ובכך למעשה להעביר את נק ה CG למקום הרצוי מבלי להוסיף גרם נוסף במשקולות ...
    אגב ברוב המקרים בשימוש עם התושבת הזו אני גם מכניס את הבקר מאחור או בצד על התושבת מטעמי קירור - אבל כך יש לך עוד יותר משקל קדימה
    זה נכון מאוד, רק מה? המנוע נמצא 33 ס"מ מהCG. בשביל לגרום לו "לשקול" כמו מנוע 46, צריך להזיז אותו עוד 33 ס"מ קדימה (ודרך אגב, כן השתמשתי בתושבת ארוכה, שמוסיפה בערך עוד 6 ס"מ מהfirewall). נשמע הגיוני למישהו?

    בואו נחזור על הדברים:

    1. בטריינר חשמלי אי אפשר למקם את הסוללות מתחת למנוע, כי יש שם כן נסע.
    2. אי אפשר לתקן חוסר של 300 גרם באמצעות תזוזת המנוע בלבד. ברגע שהשגת CG טוב, תושבת מתכווננת תעזור לך להתאים את הCG לטווח שמומלץ על ידי יצרן הטיסן, אבל זה לא יכול לתקן הבדלים של מאות גרמים.
    3. אפשר למתקן כמה סוללות קטנות מקדימה במקום אחת גדולה. זה מסורבל, מסובך ולא בטיחותי במקרה של נחיתה קשה\התרסקות. עדיף לשים סוללה אחת במקום מיכל הדלק, או שתיים קטנות יותר אחת על השניה בצמוד לקיר האש. אי אפשר לתקן את הCG עם סוללה בגלל מיקומה.

    בואו נעשה את זה בצורה מתמטית - כמו הנוסחאות של בוגל, רק יותר נכון. ניתן לכל מרכיב איזשהו ערך משקלי שמורכב מהמשקל שלו וממרחקו מהCG. המטרה שלנו היא לסיים את ההסבה כך שבטיסן המוסב, הערך הזה זהה לזה של הטיסן במקור.

    בטיסן שהבאתי כדוגמא, המנוע נמצא 27 ס"מ מהCG, ומשקלו 620 גרם כולל תושבת. זה נותן לנו ערך של 16740.

    בהסבה שעשיתי, המנוע נמצא 33 ס"מ מהCG, ושוקל 105 גרם. זה נותן לנו 3465. נוסיף לזה את התושבת ששוקלת נניח עוד 30 גרם ומרכזה נמצא לפני זה של המנוע - נגיד 30 גרם ב30 ס"מ - ונקבל 900. הערך המצרפי של שני אלו הוא 4365, מה שכמובן רחוק משמעותית מהערך אליו אנחנו שואפים.
    עכשיו נוסיף את הסוללה: הסוללה שלי (4S 5000), בצורה הכי קדמית שאני יכול למקם אותה, מרכזה נמצא 15 ס"מ ממרכז הכובד והיא שוקלת 520 גרם. כלומר, יש לנו כאן עוד 7800. הגענו לערך משותף של 12165. עדיין חסר לנו בערך 25% מסטאפ הניטרו, מה שכמובן לא טוב בכלל. שימו לב שבשביל לתקן את הבעיה עם סוללה בלבד, בהתחשב בכך שחסרות לי 4000 נק' בערך ואני נמצא במרחק של 15 ס"מ מהCG, אני צריך להוסיף לסוללה עוד 266 גרם. והכל כי לא רציתי לשים את המנוע הנכון מלכתחילה (טוב, לי היה מנוע שלא הייתי צריך, השימוש בו התברר כטעות כפי שאתם רואים). רוצים סוללה במשקל 880 גרם? אני לא. וגם אין כאלו ב4 תאים.

    הפתרון שלי היה להוסיף משקולת של 150 גרם בערך במרחק 30 ס"מ (על התושבת), מה שמביא אותי ל16,665, וזה כבר בדיוק מה שאני צריך בשביל להיות בקרבת סטאפ הניטרו. מכאן אפשר לקצר או להאריך את התושבת (או להזיז את מיקום הסוללה) בשביל להגיע למרכז הכובד המדוייק שאנו רוצים.

    אגב, זו פעם ראשונה שאני עושה את החישוב הזה; כשעשיתי את ההסבה, זה היה בניסוי וטעיה. תחסכו לעצמכם את השלב הזה ושימו את מה שצריך מראש.

    או שאתם יכולים ללכת עם הגישה של בוגל.
    נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 17-09-2010 בשעה 23:15:29.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    הדבר היחיד , בערך, הנכון במאמר שלך , מר לטאה, הוא השוואת המומנטים סביב הCG בשביל לשמור אותו במקומו.

    משקל המנוע המקורי שלך כבד ממשקל מנוע 46 של OS למשל, לא ברור לי מאיפה לקחת את הנתון.
    בנוסף, מן החשבון שלך עולה (ולא מפתיע) שאתה צריך סוללה בקיבול של כ6000-7000 מיליאמפר שעה בכדי לאזן את הכלי.

    אילו היית לוקח שתי סוללות 4S 3000 למשל, ושם אותן במקביל היית מגיע לאיזון הנחשק , וגם לזמן הטיסה הארוך אליו שאפת.

    גלגל אף מחובר לפיירוואל, סוללות יכולות לשבת לפניו מעל או מתחת לתושבת.
    לCG יש חופש של לפחות ס"מ לנוע קדימה או אחורה.
    ישנם שיקולים רבים בהסבה שצריך להתחשב בכולם.

    וכן, זכותך לדעה משלך , זה עדיין לא מקנה לך זכות להשתלח במישהו אחר , או לפסול את דעתו של מישהו אחר, אפילו אם נראה לך שהוא השפל באדם...

    גמר חתימה טובה.
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 17-09-2010 בשעה 23:22:36.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    לא הבנתי מה קרה להודעות שהיו בשרשור הזה קודם? לאן הם נעלמו, כולל ההודעה שלי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    מישהו התבטא בנימוס אז מחקו את כל מה שקשור כולל כל מה שאני כתבתי.

    לתמצות מה שכתבתי לפותח, היות והסבתי לאחרונה מוסטנג שלי עם סט אפ כמעט זהה, המנוע והסט אפ יסחבו בסדר, רצוי לקחת סוללה של 5000 מילי לפחות, אני ממליץ לקחת שתי סוללות של 3000 במקביל.
    בנוסף המנוע של טורניג'י בעל ביצועים דומים ונבדק על ידי עם בקר 60A כנ"ל וסוללת 4S 2200 שתיים במקביל = 4S4400. יתן כמעט 3 קילו דחף עם פרופ 12X6 וסוללת 4 תאים בזרם באזור ה50A. (אל תשים פרופ 12X8 - אל תשאל למה )

    התושבת המומלצת היא זו סבלה ביטול נחיתה עם כניסה חזיתית בקרקע וספגה את כל האנרגיה. יישור שלה וחיבור כל החלקים מחדש והטיסן עלה לאוויר.
    בעניין CG , בהתקנת הסוללות הנ"ל מתחת לתושבת המנוע (אפשר גם מעל בטריינר), הבקר על צד התושבת והמנוע במיקום אורכי כך שהפרופ יושב בול באותו מקום כמו במנוע דלק (יש קאול) קיבלתי איזון מושלם לטיסן!
    בהצלחה.

    נ.ב. אני לא סומך על הBEC של שרשרת ההנע ולכן השתמשתי בBEC נפרד עם סוללת 2S1300 למקלט וסרוואים.
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 18-09-2010 בשעה 00:27:21.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    פרטים אודות הטריינר המוסב לחשמלי שלי (טס מצויין) -

    http://www.rcgroups.com/forums/showt...hlight=calmato

    וידאו של הטיסן באוויר -

    http://www.rcgroups.com/forums/showt...hlight=calmato

    עוד וידאו שמדגים "יכולות מיוחדות" -

    http://www.rcgroups.com/forums/showt...hlight=calmato
    נערך לאחרונה על ידי עודד מזור; 18-09-2010 בשעה 13:16:42.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    בכמה זז הCG של הכלי המקורי עם ובלי דלק.
    האם כדאי לשמור על CG ללא דלק? זה יכול לעזור.
    אני אישית לא אוהב את הרעיון של סוללת ליפו בחרטום המטוס, חוץ מכמובן הטיסות מעל עזה, שזה סיפור אחר.
    יש רעיונות להקלת משקל הזנב?
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    הדבר היחיד , בערך, הנכון במאמר שלך , מר לטאה, הוא השוואת המומנטים סביב הCG בשביל לשמור אותו במקומו.

    משקל המנוע המקורי שלך כבד ממשקל מנוע 46 של OS למשל, לא ברור לי מאיפה לקחת את הנתון.
    התושבת כבדה מאוד, כמעט 200 גרם אם אני זוכר נכון.

    בנוסף, מן החשבון שלך עולה (ולא מפתיע) שאתה צריך סוללה בקיבול של כ6000-7000 מיליאמפר שעה בכדי לאזן את הכלי.

    אילו היית לוקח שתי סוללות 4S 3000 למשל, ושם אותן במקביל היית מגיע לאיזון הנחשק , וגם לזמן הטיסה הארוך אליו שאפת.
    שתי סוללות 3000 לא מגיעות למשקל הזה. אולי שתי 4000, אבל אלו לא נכנסות במקביל או לגובה, רק לאורך, ואז אתה מתחיל לפזר משקל יותר מדי קרוב לCG בשביל שיהיה אפקטיבי.
    גם כך אני רואה זמני טיסה של חצי שעה (!) על הסוללה הזו (בפרופיל טיסה של טריינר, כן? שיוט ברבע מצערת).

    גלגל אף מחובר לפיירוואל, סוללות יכולות לשבת לפניו מעל או מתחת לתושבת.
    אני גם לא אוהב לשים סוללות מקדימה, בטח לא באוויר הפתוח, וזה ידרוש עבודה עם מספר סוללות קטנות מה שמסבך את התפעול.

    לCG יש חופש של לפחות ס"מ לנוע קדימה או אחורה.
    ישנם שיקולים רבים בהסבה שצריך להתחשב בכולם.
    על סנטימטר לא הייתי עושה עניין, בלי המשקולות חסר קצת יותר מאינץ' לעומת המיקום האחורי ביותר של הCG וזה רע.

    וכן, זכותך לדעה משלך , זה עדיין לא מקנה לך זכות להשתלח במישהו אחר , או לפסול את דעתו של מישהו אחר, אפילו אם נראה לך שהוא השפל באדם...
    גמר חתימה טובה.
    נכון בוגל. קבל את התנצלותי הכנה מעל דפי הפורום הזה.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    בכמה זז הCG של הכלי המקורי עם ובלי דלק.
    האם כדאי לשמור על CG ללא דלק? זה יכול לעזור.
    אני אישית לא אוהב את הרעיון של סוללת ליפו בחרטום המטוס, חוץ מכמובן הטיסות מעל עזה, שזה סיפור אחר.
    יש רעיונות להקלת משקל הזנב?
    הזנב בסך הכל שוקל 235 גרם. אל תשאל אותי איך אני מסוגל לשקול את הזנב לבד, כי אני אאלץ לשקר לך. יכול להיות שהוא שוקל יותר והpushrods גורמים לקריאה לא נכונה. בכל מקרה לא נראה שיש שם משקולת.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה

    נכון בוגל. קבל את התנצלותי הכנה מעל דפי הפורום הזה.

    התנצלותך מתקבלת


    בעניין מתקון סוללות באף, איני רואה כל בעיה בכך מסיבה פשוטה, אם כבר נכנסת באדמה הסיכוי שלהן לעוף ולהנתק מהטיסן (ובכך לא לשרוף אותו) גדול מהסיכוי שלהן לשרוד בתוך תא הדלק, אין מה לעשות אנרגיית ההתנגשות תמשוך אותן מתוך תא הדלק אל הסרוואים ושם....אוי וויי.
    בכלל אני מעדיף להטיס אופטימי ולא להתכונן לצלילות קמיקזה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    הלטאה המעופפת הפליאה את נחת זרועה גל עלי בפורום מסוקים

    אני מקווה שיום הכיפורים שעבר עלינו לטובה עשה לו משהו...

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    נו נו, אתם לא צריכים להיות כאלה. כולנו בסדר. אני מתנצל על כל מי שנפגע ממני בשנה החולפת, ומתנצל מראש על כל מה שהולך להיות בשנה החדשה.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    נו נו, אתם לא צריכים להיות כאלה. כולנו בסדר. אני מתנצל על כל מי שנפגע ממני בשנה החולפת, ומתנצל מראש על כל מה שהולך להיות בשנה החדשה.
    מה מתכנן...?

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    גמר חתימה טובה לכולם .
    תודה BOOGLE על התשובה וההמלצות .

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    טוב, פאק איט - עשיתם את זה. יש לי J3 שלא הוצאתי עוד מקופסה (עצלנות היא הסיבה העיקרית). אפילו לא התקוונתי לבנות אותו בקרוב. אבל לא היה לכם מצפון.

    אני הולך לחשמל אותו.

    הוא יחסית קטן ומיועד למנוע 50 (או 52). יש לי את המנוע ש- Boogle כה אוהב (ה- 3548-1100) במגירה, אבל אני חושב שלא אשתמש בו.

    הנה החישוב:

    OS55 נותן 1.7 כו"ס. זה כ-1250W ושוקל 400 גרם.
    5055-580 של Turnigy SK נותן בערך 1200W על 4 תאים ושוקל 330 גרם. המנשא שלו שוקל עוד כ- 50.

    עם סוללה 4S 6000mAh ששוקלת 550-600 גרם - מרכז הכובד שלי יהיה במקום סביר פלוס.

    יש פה מישהו שמוכן לקבל אותי ואת ה- J3 אצלו בבית? אחרי (תוך כדי?) שאני בונה אותו, יש סיכוי שסבלנות השלטונות תפקע.

    מ

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    טוב, פאק איט - עשיתם את זה. יש לי J3 שלא הוצאתי עוד מקופסה (עצלנות היא הסיבה העיקרית). אפילו לא התקוונתי לבנות אותו בקרוב. אבל לא היה לכם מצפון.

    אני הולך לחשמל אותו.

    הוא יחסית קטן ומיועד למנוע 50 (או 52). יש לי את המנוע ש- Boogle כה אוהב (ה- 3548-1100) במגירה, אבל אני חושב שלא אשתמש בו.

    הנה החישוב:

    OS55 נותן 1.7 כו"ס. זה כ-1250W ושוקל 400 גרם.
    5055-580 של Turnigy SK נותן בערך 1200W על 4 תאים ושוקל 330 גרם. המנשא שלו שוקל עוד כ- 50.

    עם סוללה 4S 6000mAh ששוקלת 550-600 גרם - מרכז הכובד שלי יהיה במקום סביר פלוס.

    יש פה מישהו שמוכן לקבל אותי ואת ה- J3 אצלו בבית? אחרי (תוך כדי?) שאני בונה אותו, יש סיכוי שסבלנות השלטונות תפקע.

    מ
    האם לקחת 80% מההספק של הOS?
    פייפרים צריכים מעט מאוד הספק לעלות לאויר כך שהמנוע ה"אהוב" שלי יהיה לך כמו כפפה.
    אני אפילו הייתי מריץ אותו עם שלושה טעים ופרופ 14X4 למשל.... תאזן את החוסר במשקל במשקל של סוללות
    אגב, היום מחירי הסוללות של ה3000 מילי אטרקטיביים יחסית לשאר, שווה לשחק עם צרופים.

    580KV ל4 טעים חלש מדי!
    בחמישה תאים אני מריץ עכשיו על אותו המוסטנג מנוע 4260-600 ופרופ 12X8E של מאסטר ומקבל 3 קילו דחף עם 900 -1000 וואט, זה מעלה את המשקולת מוסטאנג לעיל בצורה יפה (להזכירך 3350 גרם AUW).

    אגב ה4S6000 שלך נשמעת לי קלה (הכנסת הליום בפנים ). יש לי 4S2200 של היפריון וזוג זה מעל 500 גרם...

    אתה מוזמן להתארח אצלי במרתף, נחנה את הJ3 הגדול שלך ליד אחיו הקטן (600 גרם) שמקבל חיים בימים אלו ממש
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 19-09-2010 בשעה 09:50:33.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    רק לעדכן - פתחתי את ה- J3 (של Rich Model) - משקל הטיסה שלו הוא 2550 גרם.

    בואו נעשה חשבון:

    2550-400-300-100-40=1710 גרם (טיסן - מנוע - מכל דלק - דלק - סרוו מצערת - תושבת מנוע).

    1710+330+50+700=2800 גרם. 10% יותר מקודם.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [עזרה!] חישמול טיסן 3 ק"ג
    על ידי wonderd בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 04-03-2010, 23:53:51
  2. [עזרה!] חישמול דאון
    על ידי ilan222 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2009, 17:44:56
  3. TUNDER TIGER TRINER 25
    על ידי YOGEVKAT בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-10-2009, 15:40:22
  4. שאלת חישמול
    על ידי nehorayos בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-01-2009, 17:36:43
  5. עזרה ב"חישמול" טיסן
    על ידי imac1 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 07-01-2009, 16:18:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •