שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 47

נושא: חישמול טיסן TRINER

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ההיפריון הוא מנוע מדהים, רק שלא ברור לי איך אתה מחליף מנוע ששקל כמעט 600 גרם עם מנוע ששוקל 167 גרם ומצפה שזה יטוס.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    ההיפריון הוא מנוע מדהים, רק שלא ברור לי איך אתה מחליף מנוע ששקל כמעט 600 גרם עם מנוע ששוקל 167 גרם ומצפה שזה יטוס.
    מנוע בסדר גודל של 150-200 גרם ו700KV-1000KV
    זה המנוע לטריינר.
    תוסיף עוד סוללה 4-5 תאים בנפח 3000-4000 השוקלת 300-500 גרם והכל מתאזן מצויין .

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    טוב, יש כלמיני טריינרים. אני המרתי את זה. התוצאה היא שצריך בערך 280 גרם מקדימה פלוס סוללה של 500-וקצת גרם והוא עדיין כבד בזנב.

    הבעיה שאת הסוללה אי אפשר לשים הרבה יותר קדימה ממרכז הCG, ואי אפשר לבנות על הסוללה בלבד בשביל לאזן - הסוללות הכבדות ארוכות יחסית ומפזרות את המשקל על שטח רחב, שמתחיל כמעט בנקודת הCG (כלומר לא עוזר במאום לאיזון עצמו).

    יותר יעיל לשים שתי סוללות קטנות יותר לגובה, כך מושג מנוף יותר יעיל על גוף הטיסן - או פשוט לשים מנוע נכון.
    OS46FX + מאונט + מפלט שוקלים 620 גרם. אם יש ביניכם קוסמים שיכולים לאזן את זה באמצעות מנוע של 150-200 גרם, אשריכם.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    טוב, יש כלמיני טריינרים. אני המרתי את זה. התוצאה היא שצריך בערך 280 גרם מקדימה פלוס סוללה של 500-וקצת גרם והוא עדיין כבד בזנב.

    הבעיה שאת הסוללה אי אפשר לשים הרבה יותר קדימה ממרכז הCG, ואי אפשר לבנות על הסוללה בלבד בשביל לאזן - הסוללות הכבדות ארוכות יחסית ומפזרות את המשקל על שטח רחב, שמתחיל כמעט בנקודת הCG (כלומר לא עוזר במאום לאיזון עצמו).

    יותר יעיל לשים שתי סוללות קטנות יותר לגובה, כך מושג מנוף יותר יעיל על גוף הטיסן - או פשוט לשים מנוע נכון.
    OS46FX + מאונט + מפלט שוקלים 620 גרם. אם יש ביניכם קוסמים שיכולים לאזן את זה באמצעות מנוע של 150-200 גרם, אשריכם.
    עוד נק' למחשבה - ברוב הטריינרים המוסבים אין קאול סגור כמו בטריינרים החשמליים וכך גם בטריינר שהסבת בעצמך . אם היית משתמש בתושבת המתכווננת כפי שבוגל המליץ ואני מצטרף כי היא באמת טובה ... היית יכול למקם את המנוע קדימה יותר ובכך למעשה להעביר את נק ה CG למקום הרצוי מבלי להוסיף גרם נוסף במשקולות ...
    אגב ברוב המקרים בשימוש עם התושבת הזו אני גם מכניס את הבקר מאחור או בצד על התושבת מטעמי קירור - אבל כך יש לך עוד יותר משקל קדימה
    נערך לאחרונה על ידי shaharg; 17-09-2010 בשעה 22:31:33.
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישמול טיסן TRINER

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    עוד נק' למחשבה - ברוב הטריינרים המוסבים אין קאול סגור כמו בטריינרים החשמליים וכך גם בטריינר שהסבת בעצמך . אם היית משתמש בתושבת המתכווננת כפי שבוגל המליץ ואני מצטרף כי היא באמת טובה ... היית יכול למקם את המנוע קדימה יותר ובכך למעשה להעביר את נק ה CG למקום הרצוי מבלי להוסיף גרם נוסף במשקולות ...
    אגב ברוב המקרים בשימוש עם התושבת הזו אני גם מכניס את הבקר מאחור או בצד על התושבת מטעמי קירור - אבל כך יש לך עוד יותר משקל קדימה
    זה נכון מאוד, רק מה? המנוע נמצא 33 ס"מ מהCG. בשביל לגרום לו "לשקול" כמו מנוע 46, צריך להזיז אותו עוד 33 ס"מ קדימה (ודרך אגב, כן השתמשתי בתושבת ארוכה, שמוסיפה בערך עוד 6 ס"מ מהfirewall). נשמע הגיוני למישהו?

    בואו נחזור על הדברים:

    1. בטריינר חשמלי אי אפשר למקם את הסוללות מתחת למנוע, כי יש שם כן נסע.
    2. אי אפשר לתקן חוסר של 300 גרם באמצעות תזוזת המנוע בלבד. ברגע שהשגת CG טוב, תושבת מתכווננת תעזור לך להתאים את הCG לטווח שמומלץ על ידי יצרן הטיסן, אבל זה לא יכול לתקן הבדלים של מאות גרמים.
    3. אפשר למתקן כמה סוללות קטנות מקדימה במקום אחת גדולה. זה מסורבל, מסובך ולא בטיחותי במקרה של נחיתה קשה\התרסקות. עדיף לשים סוללה אחת במקום מיכל הדלק, או שתיים קטנות יותר אחת על השניה בצמוד לקיר האש. אי אפשר לתקן את הCG עם סוללה בגלל מיקומה.

    בואו נעשה את זה בצורה מתמטית - כמו הנוסחאות של בוגל, רק יותר נכון. ניתן לכל מרכיב איזשהו ערך משקלי שמורכב מהמשקל שלו וממרחקו מהCG. המטרה שלנו היא לסיים את ההסבה כך שבטיסן המוסב, הערך הזה זהה לזה של הטיסן במקור.

    בטיסן שהבאתי כדוגמא, המנוע נמצא 27 ס"מ מהCG, ומשקלו 620 גרם כולל תושבת. זה נותן לנו ערך של 16740.

    בהסבה שעשיתי, המנוע נמצא 33 ס"מ מהCG, ושוקל 105 גרם. זה נותן לנו 3465. נוסיף לזה את התושבת ששוקלת נניח עוד 30 גרם ומרכזה נמצא לפני זה של המנוע - נגיד 30 גרם ב30 ס"מ - ונקבל 900. הערך המצרפי של שני אלו הוא 4365, מה שכמובן רחוק משמעותית מהערך אליו אנחנו שואפים.
    עכשיו נוסיף את הסוללה: הסוללה שלי (4S 5000), בצורה הכי קדמית שאני יכול למקם אותה, מרכזה נמצא 15 ס"מ ממרכז הכובד והיא שוקלת 520 גרם. כלומר, יש לנו כאן עוד 7800. הגענו לערך משותף של 12165. עדיין חסר לנו בערך 25% מסטאפ הניטרו, מה שכמובן לא טוב בכלל. שימו לב שבשביל לתקן את הבעיה עם סוללה בלבד, בהתחשב בכך שחסרות לי 4000 נק' בערך ואני נמצא במרחק של 15 ס"מ מהCG, אני צריך להוסיף לסוללה עוד 266 גרם. והכל כי לא רציתי לשים את המנוע הנכון מלכתחילה (טוב, לי היה מנוע שלא הייתי צריך, השימוש בו התברר כטעות כפי שאתם רואים). רוצים סוללה במשקל 880 גרם? אני לא. וגם אין כאלו ב4 תאים.

    הפתרון שלי היה להוסיף משקולת של 150 גרם בערך במרחק 30 ס"מ (על התושבת), מה שמביא אותי ל16,665, וזה כבר בדיוק מה שאני צריך בשביל להיות בקרבת סטאפ הניטרו. מכאן אפשר לקצר או להאריך את התושבת (או להזיז את מיקום הסוללה) בשביל להגיע למרכז הכובד המדוייק שאנו רוצים.

    אגב, זו פעם ראשונה שאני עושה את החישוב הזה; כשעשיתי את ההסבה, זה היה בניסוי וטעיה. תחסכו לעצמכם את השלב הזה ושימו את מה שצריך מראש.

    או שאתם יכולים ללכת עם הגישה של בוגל.
    נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 17-09-2010 בשעה 23:15:29.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

נושאים דומים

  1. [עזרה!] חישמול טיסן 3 ק"ג
    על ידי wonderd בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 04-03-2010, 23:53:51
  2. [עזרה!] חישמול דאון
    על ידי ilan222 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-10-2009, 17:44:56
  3. TUNDER TIGER TRINER 25
    על ידי YOGEVKAT בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-10-2009, 15:40:22
  4. שאלת חישמול
    על ידי nehorayos בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-01-2009, 17:36:43
  5. עזרה ב"חישמול" טיסן
    על ידי imac1 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 07-01-2009, 16:18:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •