תגובה: תגובת חברת ספרטן בעניין ה QUARK ומיסבי GRIP הזנב ב 450PRO.

נכתב במקור על ידי
wonderd
כבר ענו לך את התשובות הנכונות, אתה מתעקש שאתה ממציא את הגלגל פה, כל הכבוד.
אם יש לי מסוק שבו אני יכול לספור את הסל"ד במבט כמו שאתה קורא לזה ועדיין המסוק יעבוד בפיטצ' 14/15 בלי לאבד סל"ד אז אני אהיה מרוצה...
אצלי בתחילת הדרך היה מנוע שכדי שלא יפרק את המסוק באויר הייתי צריך להוריד את הגרף של המנוע ל 40%...אח"כ כבר הורדתי פיניון ל 10 והעסק נראה קצת יותר טוב ועדיין לא יכולתי לעבוד ב 100% מצערת..
אתה חייב לצאת להפסקה לפחות מהסרט הזה שאתה חי בו לגבי המסוק שלך....סל"ד גבוה מדי זה לא דבר טוב לאף מסוק ובטח שלא הופך אותו לחייתי/עוצמתי אלא למסוק מסוכן.
אלעד מי כמוך יודע שבחוברת של אליין ולא משנה באיזה גודל מסוק מדובר
יש את כל הנתונים של הסל"ד ומה זוויות פיט'צ מותרות ומה ההשלכות של כל שינוי מעבר לזה.
תמיד יהיה אדם כזה או אחר שירצה לעבור את הגבולות יכולות של המסוק למרות שיש אזהרות.
המוזר בכל זה שלמרות הכל יש על מה להתלונן........
לפותח השרשור שיהיה בהצלחה עם כל השינוים באיזהשהו שלב אתה תלמד שמסוק עצבני יותר
לא תמיד טוב יותר ומבחינתי הסיבה העיקרית זה הבלאי הרב שנגרם לו כתוצאה מזה.
שבת שלום לכולם !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way