שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    צהריים טובים,


    לאחר הסבה של סאנדאונר 50 לחשמלי הרכבתי את המנוע הזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=19618
    בקר טורניגי' פולס 80 אמפר עם פרופ 13X6 כפרופ התחלתי ,מאחר וטרם החלטתי איזה סוללה להשתמש אני מבצע את הבדיקות עם סוללת 4 אמפר ,4 תאים 20-30 C משהו שכבר יש ברשותי.
    בבדיקה שערכתי היום עם הסט אפ המתואר הגעתי ל 38 אמפר .

    אני חושב שניתן להוציא יותר מהמנוע עם פרופ בעל פסיעה גדולה יותר .

    מישהו יכול להמליץ?או אולי זה מספיק ?!
    אני לא מתכוון לעבור עם הטיסן את ה 5 ואם יטוס טוב עם 4 תאים מעולה תאים לא מעוניין בטיסן פילון ושינויים בגוף .


    תודה אלון.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    אתה צריך להסתמך על בדיקות האמפר שלך, אין דרך טובה יותר
    כך שתוכל או להגדיל קוטר, או פסיעה
    הגדלת הקוטר תוסיף כוח, הגדלת הפסיעה תוסיף מהירות
    לפי הנתונים הכתובים שלו, לא הייתי עובר את ה40-45 אמפר בפיק, כי היעילות תרד וסתם תבזבז חשמל בלי רווח ממשי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    במצב הקיים המנוע מספק 535 וואט אני צריך להגיע ל כ 700 וואט וזאת לפי חישוב הספק מול משקל הטיסן .
    אז או שאני מגדיל את צריכת הזרם ומין הסתם זה יהיה ע"י הגדלת הפסיעה או הגדלת המתח העניין הוא שאם אני מגדיל מתח אני מעלה משקל .
    ולכן אני מעדיף להגדיל את הפסיעה נניח לפרופ 13X8 או 10.
    יכול להיות שאני טועה?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    הגדלת המתח מורידה אמפר ולא מעלה
    ולכן ההספק לא משתנה, כי ההספק זה מתח כפול אמפר
    רק שינוי בפרופ ישפיע על ההספק
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    אולי לא הבנתי את הנוסחא, לפי P=V*I אם אני מעלה את נתון המתח ההספק עולה בהכפלה בזרם.

    איפה הטעות?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    אתה צודק בעיקרון, אבל טועה בהבנת השימוש בנוסחה
    הספק זה מתח כפול זרם
    את ההספק לא הנוסחה מייצרת, אלא העומס שאתה מעמיס על המנוע
    אם למשל תכפיל את המתח ולא תשים שום פרופ על המנוע, רק תעלה את הRPM ותו לא, ולא תיצור שינוי מורגש בהספק
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    אוקיי אז 13X8 או 10 יעלו את האפר וגם את ההספק.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    הי אלון, אני לא ממליץ לך לעלות לאוויר עם 4 תאים אני מטיס עם מנוע דומה לשלך( 700KV)עם פרופ 14X8ועם 6 תאים 4000 MAH
    אני לא מאמין שתקבל תוצאה טובה עם פרופ 10X8 קטן מדי לדעתי 500 W -+יתנו לך 2 דקות טיסה עם פרור 10X8 ואני לא יודע אם הסוללה תחזיק לדעתי אתה מסכן את הטיסן יש לי סוללות גדולות שיכולים לעזור לך בטסט אם ברוש שלך לקפוץ אליי נעשה את הטסט יחד



    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    ערב טוב אשר ,כוונתי היתה ל 13X8 או 13X10 בטח לא ל10X8.
    אבל טוב שאתה ערני...
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    אוקיי אז 13X8 או 10 יעלו את האפר וגם את ההספק.

    ברור
    הוולט נשאר קבוע, זה מה שהסוללה נותנת
    בהגדלת הפרופ האמפר עולה, כך שההספק עולה איתו
    זה אגב היתרון הכי גדול של מנוע חשמלי, שתחת עומס ההספק עולה, להבדיל ממנוע שריפה פנימית שתחת עומס ההספק יורד
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    אליקופטר (11-08-2012)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    לדעתי לא צריכה להיות בעיה להעלות פסיעה ו\או קוטר, לפי השיקולים שעודד ציין (פסיעה למהירות, קוטר לדחף)
    גם לפי נתוני המדידות שביצעת, וגם לפי המדריך של הטיסן - עם סטאפ דומה לשלך ניתן לעלות עד 14x7
    Click image for larger version. 

Name:	Sundowner50 EP setup.PNG 
Views:	166 
Size:	77.8 קילובייט 
ID:	72096
    http://www.horizonhobby.com/pdf/HAN4...anualLoRes.pdf
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAmitB על הודעתו:

    אליקופטר (12-08-2012)

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    ככלל עדיף שהזרם יהיה נמוך ככל הניתן לקבלת הספק נתון. ולכן המתח ככל שיעלה כך ייטב.
    לטיסן שיועד למנוע 46-50 רצוי ששיא ההספק המתפתח יהיה כ900 עד 1200 וואט, כך שתוכל לקבל מספיק כח גם כשיש לך פחות משליש קיבולת, אז הסוללה לא מנש תוכל לתת לך את שיא ההספק.
    נכון שישרה ואופקית תעשה בפחות מחצי מצערת, אבל יהיה לך מספיק הספק מתפרץ לתיקונים.

    sent from my mobile, please excuse the keyboard, it's dumb!
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לBoogle על הודעתו:

    אליקופטר (12-08-2012)

  16. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    בוקר טוב לכולם,

    בוגי אני עשיתי חישוב עלפיו על כל פאונד יש להוסיף כ 130W כך שאני מגיע לכ 550 וואט , אני הוספתי קצת ואני רוצה להגיע ל 700 W בדיוק בשביל אותו ספייר בכוח ,נכון להגיע ל 900 W נראה לי בעיה ולא בריא עם הסט אפ הזה ,אולם כמו שאמרתי סוללות 4 תאים יש לי לא מעט ולכן העדפתי לערוך ניסוי לפני שאני רונה משהו שאולי לא יתאים ,אם 4 תאים לא יהיה טוב נעלה ל 5 בכל מקרה אני רוצה לשמור ל מבנה הטיסן ולא לעלות למנוע 60 +.

    תודה ויום טוב.

    אלון.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  17. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    נסיון נוסף נערך היום עם פרופ' 13X8 הגעתי ל 43 אמפר שהם 600 W ,האם ניתן כבר להסיק שיש לעבור לפרופ' 14X7/8?
    או שלנסות קודם 13X10?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  18. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי פרופלאחר הסבה לחשמלי.

    ההבדל בכמות התאים של הסוללה הוא מהותי !
    אם אתה מתעקש תעלה בפרופ, אבל תזכור שהסוללה תתחמם יותר, תאבד קיבול מהר יותר ויהיה לך קשה לקראת סוף הטיסה לקבל כח לתיקונים.

    במחירי הסוללות היום ההתעקשות שלך נראית תמוהה משהו.
    בהצלחה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. [שאלה] הסבה ניטרו לחשמלי
    על ידי משה לוי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-06-2012, 16:58:45
  2. תל אביב והסביבה למכירה pc-9 של seagull טיסן דלק עם אפשרות הסבה לחשמלי
    על ידי ofir181 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-06-2011, 21:58:50
  3. [עזרה!] הסבה מחשמלי לדלק
    על ידי maozasaf בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-01-2010, 09:53:14
  4. [שרשור בניה] הסבה לחשמלי - פינת הנוסטלגיה
    על ידי IttaiP בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-12-2009, 07:39:23
  5. התייעצות לגבי מנוע ל 450
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 03:30:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •