שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 43

נושא: Seagul 40 Low Wing חישמול

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    101
    תודה!
    33
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Seagul 40 Low Wing חישמול

    שלום
    אני מעוניין לחשמל סיגול 40 כנף תחתית , חיפשתי די הרבה ולא הצלחתי למצוא סטאפ חשמלי בשבילו
    אין לי כל כך רצון להיכנס לעולם הניטרו
    השאלה האם מישהו חישמל את הטיסן הזה ואם כן באיזה סטאפ ?

    עשיתי מספר בירורים והגעתי לזה .
    בגדול הכיוון הוא :

    1. טיסן - http://www.seagullmodels.com/Admin/c...ch%20%2010.pdf
    2. מנוע - הוצע לי מנוע - amp 910 KV
    3. בקר - 60 - 80 אמפר
    4. פרופ - 11X6 או 11X7
    5. סוללה - 4 תאים 2200 עד 3000

    האם זה הכיוון הנכון ?

    הערות והארות יתקבלו בברכה .

    תודה
    משה .

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Seagul 40 Low Wing חישמול

    משה מה הצפי למשקל הטיסה כולל הסטאפ והסוללה, ומה הצפי שלך מהטיסן מבחינת התנהגות הטיסה וסגנון הטיסה?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    101
    תודה!
    33
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    לפי היצרן משקל טיסה הוא בין kg 2.5-2.8 , לפי איך שאני מבין ותקן אותי אם אני טועה משקל טיסה זה אומר כולל מנוע,
    מנוע 46 OS שוקל בערך 480 גרם , סוללת 4 תאים 2200 שוקלת סביב 250 גרם , אז ככה שאפשר לצפות למשקל טיסה סביב 2.3

    לגבי התנהגות - הרעיון הוא טריינר כנף תחתית ככה שהוא צריך להיות רוצח אבל כן מספיק חזק לטיסת ספורט בסיסית.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    אתה לא בכיוון..
    המשקל הסופי במערך של חשמל יותר גבוהה ממערך של דלק, אם אתה מנסה להגיע למשקל שווה זה טעות,
    כי מיכל דלק של כ-250CC (נותן כ-12-15 דקות טיסה) קל משקל בהרבה מסוללה שנותנת חצי מהזמן, סוללת 2200- ואפילו 3000 לא מספיקה,
    אז מהתחלה תיקח בחשבון שהמשקל הסופי יהיה קצת יותר גבוה ממשקל טיסה במערך של דלק.

    אני מציע לקחת סוללה של לפחות 4000מיל' כדי לקבל זמן טיסה סביר של כמה דקות, תלוי באופן הטיסה..
    4 תאים זה מספיק בטח עם KV כזה, לא יודע מה הנתונים של המנוע אבל ה-KV נראה קצת גבוה.
    הייתי שוקל לקחת מנוע עם KV נמוך יותר ופרופ ארוך יותר, עדיין להשאר עם 4 תאים (עם אופציה ל-5, אבל ממש לא חייב).
    הייתי עולה במידת הפרופ לפחות ל-12 אינצ' אפילו 13 אינצ' עם פיצ' דומה או קצת יותר, 13-7 13-8 יקחו את הטיסן הזה נהדר.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    הייתי הולך על מנוע 5055 400-600KV. אתה יכול להטיס אותו עם 4-6 תאים.
    הוא דומה הגודלו ומשקלו למוסטנג שלי. http://www.efly.co.il/forums/showthr...stang-40-Sprot

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    אחלה טיסן תתחדש .משה יש הרבה מה לעשות דבר איתי
    נערך לאחרונה על ידי saportas; 08-01-2013 בשעה 20:47:07.
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    טוב, לא טעיתי...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    אתה בהחלט בכוון הנכון.
    נדמה לי שכל או רוב העצות שקבלת מכוונות אמנם למנועים שווי ערך למנוע בוכנה 0.46 אבל יש לזה מחיר - צריך להשתמש בפרופ' בקוטר 13 - 14 אינץ.
    לטיסן Seagul 40 Low Wing אין את מרווח הקרקע המתאים לפרופ' גדול. לכן נכון להשתמש במנוע עם KV גבוה יותר, שיאפשר פרופ' קטן יותר בדומה למה שמשתמשים במנועי בוכנה.
    כמה KV יותר גבוה צריך, אני לא בטוח, אתה תצטרך לגלות לבד ולספר לכולם, כי זו בדיוק אחת הבעיות בהסבת טיסן ניטרו לחשמל.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 08-01-2013 בשעה 14:38:07.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Seagul 40 Low Wing חישמול

    אני חושב משה בדומה לאדי שסוללת 2200 ממש לא מספיקה... כדאי לבדוק במחשבון דחף - משקל מה היא צריכת הזרם הצפויה של מנועים ופרופים שונים ובהתאם מה הצפי לזמן טיסה עם סוללות בנפחים שונים.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    חשמלתי טיסן דומה. בהצלחה. אל תשכח לשתף אותנו בסיום.
    http://m.youtube.com/watch?v=sIcmmx92Sco
    גיל ברקאי. צורן.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    101
    תודה!
    33
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    אתה בהחלט בכוון הנכון.
    נדמה לי שכל או רוב העצות שקבלת מכוונות אמנם למנועים שווי ערך למנוע בוכנה 0.46 אבל יש לזה מחיר - צריך להשתמש בפרופ' בקוטר 13 - 14 אינץ.
    לטיסן Seagul 40 Low Wing אין את מרווח הקרקע המתאים לפרופ' גדול. לכן נכון להשתמש במנוע עם KV גבוה יותר, שיאפשר פרופ' קטן יותר בדומה למה שמשתמשים במנועי בוכנה.
    כמה KV יותר גבוה צריך, אני לא בטוח, אתה תצטרך לגלות לבד ולספר לכולם, כי זו בדיוק אחת הבעיות בהסבת טיסן ניטרו לחשמל.
    אז לפי מה שאתה אומר אין לי בכלל אפשרות לחשוב בכיוון של KV נמוך ופרופ גדול יותר ?
    איך זה משפיע מבחינת ביצועים של הטיסן?
    תרשו לי לתקן את השגיאה שלי בהודעה הראשונה אני לא רוצה טיסן רוצח רק שיהיה לו מספיק כח לטיסה ספורטיבית .
    מעבר לזה שאלה נוספת , נגיד שאני הולך על KV גבוה באזור ה 800 - 900 כמו שאשר מציע ובהנחה הסוללה היא 4 תאים 3000 מיל' כמה זמן טיסה משוער אני
    יכול לקבל ?

    תודה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheks צפיה בהודעה
    אז לפי מה שאתה אומר אין לי בכלל אפשרות לחשוב בכיוון של KV נמוך ופרופ גדול יותר ?
    איך זה משפיע מבחינת ביצועים של הטיסן?.......

    ........תודה
    לחשוב אתה יכול - לבצע, כניראה שלא
    אם guyst יתן יותר פרטים על הטיסן\הסרטון שהביא, אולי ממי שפירסם אותו אפשר יהיה להחכים יותר על צורת הפתרון שלו. במבט חטוף נראה לי שהוא השתמש, בין היתר, בגלגל קדמי גדול.
    בעיקרון, מנוע עם KV גבוה יותר צורך מעט יותר זרם.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    הסירטון שאני הבאתי, זה מחיפוש חטוף בצינור...
    בתיאור הסירטון כתוב:
    From an O.S. 46la to
    TURNIGY 50-55B 600kv Outrunner/Turnigy Brushless ESC 85A/ Turnigy 4000mAh 6S 20C Lipo with 13x4 APC-E
    at syros..




  14. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Seagul 40 Low Wing חישמול

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheks צפיה בהודעה
    אז לפי מה שאתה אומר אין לי בכלל אפשרות לחשוב בכיוון של KV נמוך ופרופ גדול יותר ?
    איך זה משפיע מבחינת ביצועים של הטיסן?
    תרשו לי לתקן את השגיאה שלי בהודעה הראשונה אני לא רוצה טיסן רוצח רק שיהיה לו מספיק כח לטיסה ספורטיבית .
    מעבר לזה שאלה נוספת , נגיד שאני הולך על KV גבוה באזור ה 800 - 900 כמו שאשר מציע ובהנחה הסוללה היא 4 תאים 3000 מיל' כמה זמן טיסה משוער אני
    יכול לקבל ?

    תודה
    להלן הצפי התאורטי:
    לפרופ 11x6
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357741125.205900.jpg 
Views:	106 
Size:	72.4 קילובייט 
ID:	82372
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357741136.024016.jpg 
Views:	104 
Size:	63.8 קילובייט 
ID:	82373

    לפרופ 11x7
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357741157.581113.jpg 
Views:	100 
Size:	71.2 קילובייט 
ID:	82374
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357741167.478725.jpg 
Views:	100 
Size:	61.1 קילובייט 
ID:	82375
    אם התכוונת למנוע אחר פשוט הזן את פרטיו ותקבל את הצפי המתאים לגדלי הפרופים השונים
    החישוב נעשה לפי סוללת 4 תאים 3.3 אמפר, 30-45c. לא הייתה אופציית בחירה ל3 אמפר, תוריד 10% מהחישוב... כמו כן שים לב שכידוע לך לא מומלץ לנצל יותר מ80% מתכולת הסוללה בטיסה, אז מה90% שנותרים לך הפחת עוד 20%. הצפי אם כן הוא שבטיסה ממוצעת תקבל עם פרופ 11x7 סביב 7 דקות עם סוללת 3 אמפר. מה שכן, לדעתי הדחף שתקבל עם פרופ בגודל הזה מעט נמוך. ועם המנוע הזה זה גודל הפרופ המקסימלי והפסיעה המקסימלית שתוכל להשתמש.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    היי



    זה יתאים לך להרבה טיסנים במקבילים למנועי 46 ניטרו :



    בקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331



    מנוע – http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14404



    סרוואים יקרים - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...13sec_47g.html

    או זולים - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ing_servo.html



    סוללה - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17242 או דומה לה – בעתיד ניתן גם לשדרג לסוללה 5 תאים ליותר כוח /מהירות



    בהצלחה

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    היי



    זה יתאים לך להרבה טיסנים במקבילים למנועי 46 ניטרו :



    בקר - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10331



    מנוע – http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14404



    סרוואים יקרים - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...13sec_47g.html

    או זולים - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ing_servo.html



    סוללה - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17242 או דומה לה – בעתיד ניתן גם לשדרג לסוללה 5 תאים ליותר כוח /מהירות



    בהצלחה
    לכיוון הזה בדיוק התכוונתי, זה סטאפ מצוין, לא הייתי משנה כלום, קח אותו עם פרופ 13X8 והבטחה לטיסן מושלם

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    תודה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    101
    תודה!
    33
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    גיל תודה על החישוב

    עמי תודה על ההצעה לסטאפ : איך זה מתיישב עם העניין שלטיסן אין מרווח מספיק מהקרקע בשביל פרופ 13X8 כפי
    שנטען פה קודם , והאם זה נתון לשליטתי זאת אומרת האם אני יכול להגביה את הטיסן ?

    תודה .

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    א. אתה יכול לשים גם 12X8.
    ב. אתה יכול להעריך מעט את המוט של גלגל האף (אפילו אם תהיה זווית קטנה למעלה).
    ג. את יכול להגדיל את גלגל האף.
    ד. אני לא בטוח שיש בעיה כזו..אבל הפתרון הטכני, מה שלא יהיה- יהיה פשוט..

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Seagul 40 Low Wing חישמול

    משה המשכתי בשוונג, הנה החישובים ליחס הדחף משקל, צריכת זרם מקסימלית וצפי לזמן טיסה לסטאפ שהוצע לך לעיל עם סוללת 4 אמפר בגדלי פרופים שונים:
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357753581.829632.jpg 
Views:	97 
Size:	66.7 קילובייט 
ID:	82376
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357753591.580841.jpg 
Views:	94 
Size:	64.0 קילובייט 
ID:	82377
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357753603.128046.jpg 
Views:	99 
Size:	69.2 קילובייט 
ID:	82378
    Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1357753612.461807.jpg 
Views:	92 
Size:	61.1 קילובייט 
ID:	82379

    עם פרופ 12x8 יש פוטנציאל להזדקרות קצה הלהב (אך אני מניח שזה רק במהירות המנוע המקסימלית לא?), פרופ 13x7 לדעתי ייתן לך איזון מיטבי בין כח לזמן טיסה. בכל אופן אכן זה סטאפ שנשמע מוצלח ויאפשר לך לשחק בין גדלי פרופים שונים (תזמין כמה מידות שונות שתוכל לבדוק) ולראות מה מתאים לך לסגנון ההטסה ולקצב ההתקדמות שלך.
    יאללה מחכים לראות את טיסת הבכורה בשטח, רק לא בפברואר כי גם אני וגם שלומי נהיה בחו״ל .
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ה-G46 מקביל למנוע אותו הצעתי 50-55, אבל הוא עד 5 תאים.
    ללידרס הובי יש את המנועים האלה ל-6 תאים על מנת לא לחסום אפשרות זו, וכמדומני, זולים יותר.
    https://www.leaderhobby.com/product....=9394001224324

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    בלי להכנס לויכוח איזה מנוע עם איזה KV צריך, יש בעיה עם ההיגיון בבחירת הרכיבים המוצעים.
    המנוע - טוב ללא ספק, אך עם KV יחסית נמוך, יכול לשאת זרם קבוע של 40A וזרם רגעי למשך 15 שניות של 55A.
    לאיזה צורך יש סוללה של 4000Mah שיכולה לתת 70C ובאופן "מקרי" עולה כפול מסוללת 4000Mah 20C. הסוללה "החלשה" תגיע כאמור ל-40 אמפר שזה...... ל-10C !! ומקסימום רגעי ל-55 אמפר שזה 13C - ז"א - 50% מהיכולות שלה בטיסה רגילה ( היא יכולה לספק 80A קבוע ו-120A רגעי, רחוק ממה שנקרא - "לסחוט את הסוללה"). נכון, היא קצת פחות טובה, אבל אפשר לקנות 2 סוללות כמעט באותו מחיר (לזמן טיסה כפול).
    כדאי להתחיל ללמוד לקנות רכיבים שמתאימים זה לזה ולא רכיבים "מיותרים משהו" וזה בלשון עדינה.
    ועוד לא דיברנו על איזה מנוע באמת צריך הטיסן הזה בלי לעשות לטיסן שינויי מבנה .........
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	מנוע.jpg‏ 
Views:	94 
Size:	166.5 קילובייט 
ID:	82381   Click image for larger version. 

Name:	20C.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	205.6 קילובייט 
ID:	82382   Click image for larger version. 

Name:	35-70C.jpg‏ 
Views:	110 
Size:	194.8 קילובייט 
ID:	82383  
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 09-01-2013 בשעה 21:16:35.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ממליץ לך לכוון לסטאפ 5 תאים תצטרך סוללה 4000-5000 מילי כדי לקבל זמן טיסה סביל
    כדי שטיסן כזה יטוס טוב צריך 800W-1000W
    תתעלם ממרווח הגחון כיוון שניתן לתקן זאת בקלות , ע"י החלפת גלגל קדמי לגדול יותר ושני הגלגלים הראשיים לקטנים יותר ו/או להחליף את כן הנסע הקדמי לגבוה יותר.
    טיסן דיי דומה לשלך

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    מלבד ההערה לגבי ה-C הגבוה שאינו נחוץ ועם זה אני מסכים, אפשר גם C נמוך יותר, הסטאפ הזה מוכח ועובד נהדר,
    כולל המנוע שניתן לשים עליו גם 5 תאים, אבל פותח השרשור דווקא מעוניין לכיוון ה-4 תאים, ולא 6, אז הוא אכן מתאים לו.

    מלידרס הובי יצא לי לרכוש ציוד שחלקו ברמה ממש נמוכה כולל בקרים ומנועים, אישית הפסקתי לקנות משם, למרות שחלק מהסחורה כן טובה.

    דבר אחרון, לרשום משפט כזה: "כדאי להתחיל ללמוד לקנות רכיבים שמתאימים זה לזה ולא רכיבים "מיותרים משהו" וזה בלשון עדינה.
    ועוד לא דיברנו על איזה מנוע באמת צריך הטיסן הזה בלי לעשות לטיסן שינויי מבנה ........."

    זה קצת מזלזל, ו"זה בלשון עדינה", לא אוסיף יותר.

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לadibenbasat על הודעתו:

    guyst (09-01-2013)

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Seagul 40 Low Wing חישמול

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    היי



    זה יתאים לך להרבה טיסנים במקבילים למנועי 46 ניטרו : ........


    ........סוללה - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17242 או דומה לה – בעתיד ניתן גם לשדרג לסוללה 5 תאים ליותר כוח /מהירות



    בהצלחה



    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    לכיוון הזה בדיוק התכוונתי, זה סטאפ מצוין, לא הייתי משנה כלום, קח אותו עם פרופ 13X8 והבטחה לטיסן מושלם
    לא, זה בהחלט לא מזלזל !
    היתה הצעה של עמי שאתה כתבת שלא היית משנה כלום. לזה באתי בטענה - אבל אתה מסכים גם למה שאני כתבתי כתגובה ?!
    מערכת צריכה להיות מאוזנת מבחינת ביצועים יכולות ..... ומחיר.
    טיסן כזה מצריך לפחות שתי סוללות (אם לא יותר ) כדי להטיס. להציע למישהו להוציא 40 דולר מיותרים זה לא נכון, ואתה חיזקת את ההצעה כשאמרת "שלא היית משנה כלום" - על זה "קיטרתי", כי ההצעות שלך נחשבות בפורום הזה.
    כשמציעים למישהו (לאו דווקא במקרה הזה, בכלל) שיתכן שלא מבין בניואנסים של הרכיבים, כדאי וצריך תשומת לב לאיזון נכון של רמת הרכיבים, ולא להציע רכיבים לא מתאימים בינהם באיכותם או מחירם.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. חישמול FOX
    על ידי avigr2 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-06-2012, 10:50:33
  2. חישמול שחק ...
    על ידי guy1a בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 26-05-2012, 23:23:06
  3. חישמול Multiplex FOX
    על ידי Gil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-05-2011, 14:18:52
  4. חישמול פאנקאב
    על ידי TheGeek בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-05-2011, 22:28:06
  5. [שאלה] חישמול SU 29 ARF קרש
    על ידי beitar116 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-11-2010, 15:46:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •