נערך לאחרונה על ידי turh; 11-09-2013 בשעה 17:21:57. סיבה: עדכון
דוד פלד (12-01-2014)
יפה!
תמשיך לעדכן
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
turh (12-09-2013)
מהתמונות נראה בבירור שהפרופילים שלך מאד לא מדוייקים. לדעתי עליך לזרוק אותם ולהתחיל מההתחלה
אבל אם זאת ההתחלה שלך ואתה מצלם את זה במחשבה שזה ראוי לשימוש, סביר להניח שההמשך לא יהיה טוב יותר.
דבר איתי ואסביר לך איך לייצר פרופילים מדוייקים וממש בעבודה קלה ומהירה
כהתחלה זרוק את הסכין שאתה עובד איתה, זה כמו לנתח עם גרזן חלוד, ותרכוש סקאלפל באיכות טובה, זה הצעד הראשון וההכרחי.
כמו כן אני לא מבין את המושג "ספורטיבי חמוד" . הפרופיל שבחרת מתאים יותר לדאון שהייה ולא לביצועים
אין טעם להשקיע כסף זמן ומאמץ כדי שבסוף יצא טיסן נחות.
לא חכמה לטפוח לך על השכם ולאמר "כל הכבוד" כשההתחלה כל כך גרועה ואינה מגובה בידע בסיסי. עדיף לאמר את זה לפני שתהיה מושקע במשהו לא טוב.
ואם תזדקק לעזרה ולטיפים תקבל לכל אורך התהליך
נערך לאחרונה על ידי wind556; 09-09-2013 בשעה 22:23:44.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
נערך לאחרונה על ידי אננס; 26-03-2014 בשעה 19:15:27.
turh (12-09-2013)
קודם כל הטיסן הזה מבוסס על טיסן שאני הטסתי אישית והוא טס טוב ויפה
הפרופילים בסופו של דבר יצאו מאוד מדויקים והם אותם פרופילים שהטסתי
ואל תדאג יש מי שמנחה אותי...
בהצלחה..ואתה בטח כבר יודע שללא וידיאו של הטסט פלייט זה לא יהיה מושלם.
תמשיך לעדכן והכי חשוב שתהנה מהבניה
turh (12-09-2013)
עודד ממך לא הייתי מצפה לתגובה כזאת... הרי רק לפני שירושר אחד הצעת לרכוש סטאפ חדש ליתוש פוליגל ..הרי זה בדיוק השקעה של כסף זמן ומאמץ לטיסן "ארוחת חבלים" אתה כתבת...
וחוץ מזה אין דבר כזה טיסן נחות... מדובר פה בתחביב ואני נהנה להטיס כמעט כל דבר... כמעט בכל שירשור בנייה היתה תגובה של מישהו שכתב לי שאני עובד הפוך, הטיסן יסתובב לי כמו ספירלה כי הוא עקום.
ועוד תגובות מעודדות כאלה..
אורי - אל תזרוק לפח שום דבר.. הכל חלק מהלימוד .. תמשיך להעלות תמונות של תהליך הבנייה... החברים ימשיכו להעיר ולהאיר...
כל התגובות רק יעשירו אותך ויתרמו לך אם בתהליך הבנייה ואם בשיפור הביטחון העצמי שלך לאחר הטסט ...
והכי חשוב להינות מהדרך..
כל הכבוד לך על הדרך, אני לא מכיר הרבה שמיד לאחר לימוד על ביקסלר עברו לבניית הטיסנים שלהם לבד מבלזה, לפחות לא במאה ה 21 ...
נערך לאחרונה על ידי אננס; 11-09-2013 בשעה 11:14:26.
ידידי היקר, אתה הפעם לוקה בהבנת הנקרא (תופעה נפוצה כאן מאד)
אילו הבחור היה טורח ומקשיב, בכמה מילים פשוטות וכמה טיפים מינימליים, ובדיוק באותה השקעה הוא היה משדרג את הבנייה שלו ממש בהרבה
העידוד שאתם נותנים כאן מנציח בינוניות וחוסר מקצועיות או רצון ללמוד את הדרך הטובה יותר,שאינה בהכרח הדרך הכי טובה, אבל טובה בהרבה מהדרך שלו מבלי להוסיף מאומה על ההשקעה בזמן ובכסף.
כנ"ל גם מה שנכתב על ההשקעה ביתוש. המסר היה ששווה להחזיק בבית סט אפ ולנסות כי אין מה להפסיד, זה תמיד יכול לעבור לטיסן אחר. איפה כאן ההשקעה המיותרת?
כל חניך בן 12 בקלוב התעופה שבונה טיסן מתחילים פעם ראשונה בחייו (גם מבלי שבנה ביקסלר קודם) בונה ברמה גבוהה פי עשרות מהרמה שנראית כאן, ולא בגלל שנרשמים לשם גאונים קטנים, אלא בגלל שהם מקבלים הדרכה מינימלית.
ואת זה כנראה קשה מאד להבין כאן.
לפעמים הפורום הזה גורם נזק בדרך של עידוד סתמי וטפיחה על השכם גם כשאין שום סיבה אמיתית.
זכור את המשפט "חוסך שבטו שונא בנו" ונסה להבין היטב את המשמעות שלו ובכך תבין איזו משתי הגישות יכולה להועיל ואיזו להזיק.
לי התשובה ברורה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
turh (12-09-2013)
turh (12-09-2013)
הכנף גמורה עם חיזוקים הוחלט לא לעשות D box בגלל שהכנף מספיק חזקה וחיסכון במשקל
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
נערך לאחרונה על ידי turh; 16-09-2013 בשעה 17:14:12.
נראה יפה לפעם ראשונה
מציע לך לשקול לחיוב לבנות D-Box.
מטרתו העיקרית היא לחזק את הכנף למאמצי פיתול.
תוספת המשקל לא משמעותית בהשוואה לחיזוק (הנחוץ) שתקבל.
בצורת המבנה שלה כרגע לא נראה שהיא חזקה למאמצים אלו,
וחבל שהכנף תתעוות במהלך הציפוי, ותוך כדי טיסה.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
אני יודע מה מתרטו של ה D BOX אבל יש לכנף מספיק חוזק גם אם זה לא נראה בתמונה
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
לפחות תחזק את התוספות שעשית בקצוות כי הדבקת גדע מול גדע. שזאת הדבקה מאוד חלשה.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
ההדבקה מאד חזקה זה דבק שאמור להחזיק יותר מ100 קילו!!!
זה הגוף הוא יצא ממש חזק
הכנף תשב עם גומיות
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
אתה בטוח שהכנף מספיק חזקה לפיתול?
אתה יודע איך בודקים חוזק לפיתול?
שים לב שאני לא טוען שהכנף חלשה לכפיפה, שזה כבר עניין שונה.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 4
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
אני מקווה שאתה צודק בנוגע לחוזק הכנף, אחרת אולי תגלה שצריך להוסיף dbox כשיהיה מאוחר מדי.
בהצלחה
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 4
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
אני אוסיף D box בכל זאת...
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4
לפי דעתי כדאי שתסיים את הכל בדרך שלך ולפי מיטב הבנתך תגיע לטסט פליי ותצלם סירטון!!!!!!!!!!
עם עובדות לא מתווכחים.
לדעתי הכנף ניראת טוב מאוד.. לגבי חיזוק לפיתול גם הציפוי מוסיף חיזוק.
אם מצפים אותה כמו שצריך ובסוף מהדקים את הציפוי היטב היא תהיה מאוד חזקה..
גם הגוף נראה נחמד... פשוט, אבל לבנייה ראשונה לא צריך יותר מזה.
בטיסנים הבאים תתפרע עם גוף מעוגל יותר..
אני לא מנסה סתם ככה ללחוץ עליך לבנות DBOX, אלא מפני שאני לא רוצה שתתאכזב אם הטיסן לא יגיב כמו שצריך כי הכנף תתעוות בקלות מכל משב, או אפילו תישבר במקרה הרע.
ההשקעה הדרושה היא מעטה והרווח גדול מאוד.
אודי,
הציפוי מוסיף חיזוק לפיתול כמו שאמרת, אבל גם מפעיל כוחות על הכנף.
ציפוי סטנדרטי נמתח בכוח רב ועלול לפתל ולעוות את הכנף בזמן המתיחה של הציפוי.
הכנף הזו מזכירה לי מאוד את הכנף שבניתי לג-1 שהיתה עדינה ושברירית, ומצופה בציפוי מיילר - שהינו ציפוי עדין בהרבה (שנמתח הרבה פחות בהשוואה לציפוי רגיל).
הכנף של הג-1 התפתלה בקלות במהלך הציפוי ונאלצתי לבצע מתיחות חוזרות תוך כדי פיתול הכנף כדי לגרום לה להיות לא מפותלת.
ציפוי רגיל היה עלול אפילו לשבור את הכנף במהלך המתיחה...
turth,
אם באמת בתמונה הנ"ל מדובר בצורתה הסופית לפני שיוף, הייתי שוקל להציע עוד הצעות לשיפור בנוגע לבניה.
אבל רק אם תרצה לשמוע...
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
הכנף כבר גמורה(כולל שיוף) ואני מתלבט אם לבנות d box אשמח לשמוע הצעות לשיפור
Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4