השאלה שלי היא טכנית...
אם אני אקח מנוע בראשלס ואחבר אותו למנוע ניטרו , האם הוא יהפוך למחולל ? {גנראטור} ויוכל להניע שני מנועים חשמליים? כמו שני טורבינות חשמליות? מישהו ניסה כזה דבר אי פעם?
השאלה שלי היא טכנית...
אם אני אקח מנוע בראשלס ואחבר אותו למנוע ניטרו , האם הוא יהפוך למחולל ? {גנראטור} ויוכל להניע שני מנועים חשמליים? כמו שני טורבינות חשמליות? מישהו ניסה כזה דבר אי פעם?
אתה יכול להחליף את המנוע ניטרו לסוללת ליפו..כבר עשו את זה..
צריך לבדוק כמה חשמל המנוע יכול לייצר (וכמובן צריכת דלק..ותוספת המשקל שלו..וכו'..) , אני מעריך שהרבה פחות אנרגיה\חשמל מצריכת שני מנועים חשמליים, בקיצור זה לא נשמע לי פרקטי בכלל.
זה רעיון שאינו מבוסס על הבנת הפיזיקה
בכל התמרת אנרגיה יש הפסדים, ובשיטה שלך אתה לוקח מראש מנוע בעל נצילות שהיא קטנה ממנוע חשמלי ומנסה להמיר את האנרגיה דרך מנוע חשמלי שיתפקד כגנרטור (שוב הנחתת אנרגיה) והעברת האנרגיה המונמכת להתנעת מנוע חשמלי שאילו היית שם לו סוללת ליפו היה בשיא נצילותו לעומת הדרך שאתה מציג שהיא שיא חוסר הנצילות
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני פשוט לא רוצה סוללה בגודל לבנה של איטונג וטעינ שנמשכת 5 שעות
מנןע ה Brushless שיעבוד כגנרטור ("אלטרנטור") ייצר מתח חילופין תלת פאזי יחסי למהירות סיבוב מנוע הניטרו.
אי אפשר לחבר את המתח הזה ישירות למנוע Brushless אחר שיתפקד כעומס - כי חייבים בקר מהירות שמיצר מתח תלת פאזי מתואם למהירות הסיבוב של מנוע העומס.
(בקרי ה Brushless הקיימים חיבים מתח DC בכניסה ולכן לא מתאימים למשימה)
בקיצור - אפשר אבל זה נראה לי מסובך, ולא בטוח שיעיל, כמו שכתבו לפני, אני לא מכיר רכיבים שניתן פשוט לקנות ולחבר שיעשו את העבודה.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אתה יכול לנסות את זה עם מנוע ברשד דו פאזי ,יעני אלטרנטור, ...לא יעיל אולי להדליק נורה
אבל אם אתה ממש טוב באלקטרוניקה תבנה ממיר קטן , שיחליף לדוגמה מ 2V ל6V בספק עם מנוע בראשלס יעבוד .
מנועי דו פאזי ברשד זה כן יכול לעבוד ,שווה לנסות![]()
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
יש הגיון רב במערכת כזו , אם כי בגדלים שלנו ובכמות האנרגיה הנדרשת לצורך הנעה לא בטוח שזה מעשי מבחינת מורכבות אלקטרונית.
בידיוק מערכת כזו עובדת ברכבות , שם יש גנרטור העובד על דלק שמניע מנועי הנעה חשמליים , שם אובדני ההמרה מתקזזים בעבודה יעילה יותר של מנוע הבעירה הפנימית בכך שהוא יכול לעבוד בסלד יעיל וקבוע ללא צורך בהאצה והאטה של הסלד כפי שקורה ברכב.
אלטרנטורים מוטסים אפילו לתחביב שלנו קיימים כתוספת להנעה לדוגמא :
http://www.sullivanproducts.com/GenesysContent.htm
העניין הוא שמערכת שתייצר כמה מאות ווטים תיהיה קצת יקרה .
הרווח יגיע כמובן מהעבודה שדלק הוא עדיף בהרבה מבחינת דחיסות אנרגיה.
מה בענין המשקל? והמקום בטיסן?
בקטר רכבת חשיבותו משנית. בטיסן אין חשוב מזה.
משקל/נפח חשיבות עליונה
עדיין הסוללות לא מהוות תחליף לדלק נוזלי מבחינת דחיסות אנרגיה.
הרי לכאורה אלטרנטור של סוליבן הוא מיותר כיוון שבמקום האלטרנטור אפשר פשוט להגדיל את הסוללה ובכך להרוויח זמן פעולה ארוך יותר , ועדיין יש הגיון באלטרנטור כיוון שהתדלוק הוא מהיר יותר והגדלת קיבולת הדלק יעילה יותר מהגדלת נפח הסוללה בבנזין יש בערך פי 10 יותר אנרגיה מסוללות ליטיום למיניהם
מחיפוש ברשת מצאתי את זה :: קבעתם עובדה מהר מדי..
https://youtu.be/r8TTkPu1Jns
הכל אפשר לעשות, אבל אתה עדיין מחפש חנייה עם סמיטריילר
זאת לא מערכת יעילה, והדרישות שלך אינן רחפן אלא טיסן, וגם לרחפן שבסרט זו לא מערכת מתאימה
כמו כן בסרט הנ"ל לא רואים ביצועים ויכולת, בקושי ריחוף עדין. אתה לא רואה בסרט את הפסדי האנרגיה העצומים
ואינך רואה את האפשרות לשלוט בסיבובי מנוע הדלק כדי להתאים אותו לצריכת החשמל המשתנה בכל רגע נתון
כמו שאמרו ברכבת הRPM קבוע כי אין בעיות משקל ונשיאת דלק עודף, לא ככה המצב באויר
יש אתגרים חכמים יותר אם אתה חובב אתגרים, כאן אתה מנסה לבנות משהו שמראש נידון להיות פחות יעיל ופחות איכותי מכל מערכת סטנדרטית שקיימת בשוק. לא ממציאים משהו רע יותר מהקיים, ממציאים משהו טוב יותר.
ולמרות כל זאת, אני מאד מעריך את הנסיון ואת החשיבה היצירתית. את זה אין לכל אחד, ולעומת זאת את הידע החסר לך (וחסר לך הרבה) תמיד תוכל ללמוד
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
"מענין לענין באותו ענין"
http://www.israeldefense.co.il/he/co...A8%D7%95%D7%9D