שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 39

נושא: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    היום בצהריים הטסטי את ה T REX שלי טיסה מסוג שלא שוכחים כל החיים.....
    הכל התחיל ביום נעים כמעט ללא רוח הנעתי את המסוק והטסתי או כ 2 הקפות ע"מ לוודא בשנית שכל ההגאים מתפקדים כראוי (אני מבצע בדיקה זו גם על הקרקע וגם חיזוק ברגים לאחר כל הטסה)
    לאחר 2 ההקפות העברתי את המתג ל IU התייצבתי בריחוף עם זנב אלי ומשכתי את הסטיק הימני ימינה תוך הפיכה מתואמת של המצערת...והמסוק במקום לבצע רול במקום הגיב כאילו משכתי לו פול
    UP מכוון שהפכתי בתאום את המצערת הוא נכנס למצב של NOSE IN הפוך....
    לאחר מס' חלקיקי שניה הבנתי שמשהו לא מתפקד כראוי וכשניסית להפוך את המסוק ע"מ להנחית אותו כמה שיותר מהר הבנתי את הדבר הבא: ימין = UP UP=שמאלה וכו מעיין שינוי לא עקבי ולא מוסבר לחלוטין....במהלך הנסיון להנחית את המסוק הוא טס במהירות שלא משתמעת לשתי פנים לעבר הקרקע ובשניה האחרונה התאמתי את השינוי בסטיקים לפי השיגעון של המסוק והצלחתי לעצור אותו כ חצי מטר מהקרקע.....
    בשלב הזה העברתי את המתג ל נורמל ופתאום הכל חזר לתפקד כרגיל.....
    הנחתתי את המסוק בבטחה (אין לי שמץ של מושג איך הוא לא התרסק כשהיה בIU )
    לאחר שהרוטור נעצר ניגשתי למסוק ובדקתי את כל הלינקים נדנדות וכו' - הכל היה תקין גם הכוון של הסוואש בנורמל וב IU כאשר אני מזיז את הסטיק לצדדים וקדימה אחורה....לא מובן....
    לציין שכל ההתרחשות באויר הייתה בטווח של בין מס' מטרים ל 50 מ' ועם סוללות טעונות (משדר ומקלט ) במהלך הטיסה לא היו שום הפרעות רדיו או ניתוקים וגם לאחר הנחיתה נורות הביקורת של המקלט דלקו קבוע דבר המעיד שלא נותק הקשר עם המסוק בשום שלב.
    - שלט JR 9CH 2.4G

    לאחר שיחת טלפון למסטר הגדול מכולם - ישראל אסולין (הבורר) הוא הפנה אותי ל 2 הפינים שאמורים להכנס ל 2 המגרעות מעל הסוואש פלט וכמו שהוא חשב מראש הפינים לא היו בפנים אלא לייד המגרעות.....ועקב כך הסוואש פלאט הסתובבה בזמן ההיגוי החד ב IU ב 90 מעלות ומכאן נבע השינוי בהיגוי.....
    אני לא מאמין שכמעט ריסקתי את המסוק עקב חוסר תשומת לב רגעי שכזה.
    אני יודע ולא מתחמק מאחריות של בדיקת הפינים במגרעות אבל אני חייב לומר זאת -בוז ענק ל ALIGN על תכנון לקוי שכזה המצריך את הכוון הזה לפני כל הטסה.

    כמובן שמייד כשהגעתי הביתה הכנתי 2 תנינים קטנים עם סרט זוהר ועליו כתוב יש להסיר לפני הטיסה - והתנין הזה יושב לי עכשיו על הפין ע"מ שמקרה זה לא יחזור לעולם. (הסרט השני מתנה צנועה לבורר ***ח...)

    מומלץ לכל בעלי ה T REX להכין סרט שכזה ע"מ שלא תחוו את החויה שעברה עלי היום

    יום נפלא לכולם

    שלכם יוני
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אתה יכול לצלם את החלק הזה?
    זה אותו דבר גם בTrex 700??
    Futaba 10C 2.4, Mini Titan
    Trex 700!!!!
    איתי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    יוני נראה לי שאתה קצת נסחף.
    מה שקרה לך (לדעתי האישית) הוא כשל תחזוקתי ולא טכני,
    אגב...לחזק ברגים לפני כל טיסה זה רע מאוד, ברגים אסור לחזק כי אתה "שובר" את הדבקת הלוק-טייט.

    אם אתה מתחזק את המסוק נכון (והמסוק הורכב נכון) אין שום צורך לחזק ברגים אלה רק לבדוק אותם מפעם לפעם.

    העיקר שיצאת מזה בשלום
    כל הכבוד על קור הרוח
    אורי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי איתי פרימן צפיה בהודעה
    אתה יכול לצלם את החלק הזה?
    זה אותו דבר גם בTrex 700??
    מצטרף לבקשה :-) אשמח לראות במה מדובר

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אאוץ'... ובנימה יותר אופטימית, כל הכבוד על ההצלה!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    מצטרף לבקשה :-) אשמח לראות במה מדובר

    גיל
    לדעתי הוא מתכוון לזה :





    לא ברור לי איך זה "ברח" משם מלבד תחזוקה ו/או הרכבה לא נכונה.

    אם אני טועה...סליחה מראש.

    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 02-12-2009 בשעה 18:59:02.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    יוני נראה לי שאתה קצת נסחף.
    מה שקרה לך (לדעתי האישית) הוא כשל תחזוקתי ולא טכני,
    אגב...לחזק ברגים לפני כל טיסה זה רע מאוד, ברגים אסור לחזק כי אתה "שובר" את הדבקת הלוק-טייט.

    אם אתה מתחזק את המסוק נכון (והמסוק הורכב נכון) אין שום צורך לחזק ברגים אלה רק לבדוק אותם מפעם לפעם.

    העיקר שיצאת מזה בשלום
    כל הכבוד על קור הרוח
    אורי
    מסכים עם אורי,
    יותר מזה אם אתה מסוגל להוציא את בסיס ה WASHOUT מהפינים שלו בהזזה של הסרוואים - הסטאפ שלך לא תקין חד משמעית.
    שמח מאוד שהצלת את המסוק אך בסוף, וזה נכתב עשרות פעמים - אין תחליף ל PREFLIGHT מלא ותקין (!) שהיה מונע ממך להכנס לפינה הזו.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    צרפתי תצלום של החלק במצב תקין ובמצב משוחרר

    לגבי חיזוק הברגים הכוונה לוודא שהבורג נותן פייט בעדינות מבלי "לשבור"את הלוקטייט וכך אני יודע שלא השתחרר שום בורג...(לגבי הרכבת המסוק - נבנה יחד עם ישראל בקפדנות רבה. )
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	תקין.JPG‏ 
Views:	163 
Size:	48.7 קילובייט 
ID:	10952   Click image for larger version. 

Name:	לא תקין.JPG‏ 
Views:	173 
Size:	49.6 קילובייט 
ID:	10953  
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות
    זה גם לא אמור לקרות.
    Futaba 10C 2.4, Mini Titan
    Trex 700!!!!
    איתי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    כמו שכתבתי לאחר הכנסת הפין (לא נשמע טוב אה...***) אני מדליק את המסוק ומרגע זה
    אין לפין שום אפשרות לצאת עקב כוון מדוייק של האומן ישראל ע"י הגבלת הסרבו...
    אך לאחר סיום ההטסה כשהמסוק כבוי בזמן קיפול הלהבים הסווש יורד למטה ובשלב זה הפין יוצא
    ואם לא שמים לב לכך מייד או לפני ההטסה הוא פשוט נשאר בחוץ....

    יוני
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אצלי בראפטור, אני מניח שגם אצלך יש מתחת לסוושפלייט על הציר הראשי טבעת מתכת שהיא למעשה גבול תנועה תחתון של הסווש ואם היא בגובה המתאים אין שום סיבה בעולם שהפינים הארוכים יצאו ממסלולם תוך כדי תנועה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    setup לא תקין....תקן והסר א הסרטים המיותרים....

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    האם אצלכם ב T REX ישנו גובל כלשהו המגביל את ירידת הסוואש גם כשהמסור כבוי ???
    כי אצלי הוא לא ירד לעולם כאשר הוא דולק אבל כשמכבים את המסוק הסרבואים "רפויים"

    יוני
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    האם אצלכם ב T REX ישנו גובל כלשהו המגביל את ירידת הסוואש גם כשהמסור כבוי ???
    כי אצלי הוא לא ירד לעולם כאשר הוא דולק אבל כשמכבים את המסוק הסרבואים "רפויים"

    יוני
    בדוק את האורך של הלינקים שיורדים מהפלייבר לוושאווט
    קיצור שלהם פותר את הבעיה

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	CIMG2565.JPG‏ 
Views:	384 
Size:	62.9 קילובייט 
ID:	10955  

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    תודה נאור
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אני לא ממליץ לשנות אורכי פושודים על מנת לפתור בעיה זו.
    אורכי הפושרודים נקבעים על מנת לספק זויות ישרות וגיאומטריה תקינה לעבודת המסוק. לא על מנת למנוע בריחת washout מהפינים.
    כדאי לבדוק שאין מצב שאורכים לא תקינים מלכתחילה גרמו לזה.
    ככל הזכור לי, במסוקי ה-Trex600 שהיו לנו (Trex600, Trex600NSP, Trex600E), לא נתקלנו בזה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    245
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    צרפתי תצלום של החלק במצב תקין ובמצב משוחרר

    לגבי חיזוק הברגים הכוונה לוודא שהבורג נותן פייט בעדינות מבלי "לשבור"את הלוקטייט וכך אני יודע שלא השתחרר שום בורג...(לגבי הרכבת המסוק - נבנה יחד עם ישראל בקפדנות רבה. )
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות

    ידידי, יש לך כשל חמור בהרכבת המסוק - מציע לך להעזר באדם מנוסה שיכוון את המסוק מחדש.
    גם לי היה טירקס 600 ואין אפשרות שדבר כזה יקרה.
    בברכה
    ניסן אברמוב


    "לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    תבדוק את המכניקה - זה לא אמור להשתחרר
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    לכל מי ש"היה לו" וכדומה, תבדקו קודם ואחר כך תגיבו.
    המצב אכן מסוכן מאוד אבל אפשרי. כפי שניתן לראות בתמונה במידה ומורידים ידנית (ללא מתח במערכת רדיו) את הסוואש עד למטה, חל הניתוק המדובר.
    המרחק הזה תלוי בשני גורמים- WASHOUT ARM (לא ניתן לכיוון), וLINKAGE ROD B - בדקתי (שוב) והאורך "לפי הספר".
    אני לא יודע לגבי T700 ומסוקים אחרים, זה נבדק ב T600ESP.
    ב600E זה גם יורד מתחת הפינים אבל החזרה תמיד תהיה במקום מכיוון שיש בראש הנ"ל יש ANTI ROTATION להבדיל מESP וNSP.
    למי שיש ספקות מוזמן לראות את זה בכל עת. כנראה שעל זה אליין לא חשבו מספיק ויש צורך לבדוק לפני טיסה שאכן לא לחצנו ידנית את הסווש.
    ניר.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2163.JPG‏ 
Views:	133 
Size:	32.6 קילובייט 
ID:	10956  
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי nirgo צפיה בהודעה
    לכל מי ש"היה לו" וכדומה, תבדקו קודם ואחר כך תגיבו.
    המצב אכן מסוכן מאוד אבל אפשרי. כפי שניתן לראות בתמונה במידה ומורידים ידנית (ללא מתח במערכת רדיו) את הסוואש עד למטה, חל הניתוק המדובר.
    המרחק הזה תלוי בשני גורמים- WASHOUT ARM (לא ניתן לכיוון), וLINKAGE ROD B - בדקתי (שוב) והאורך "לפי הספר".
    אני לא יודע לגבי T700 ומסוקים אחרים, זה נבדק ב T600ESP.
    ב600E זה גם יורד מתחת הפינים אבל החזרה תמיד תהיה במקום מכיוון שיש בראש הנ"ל יש ANTI ROTATION להבדיל מESP וNSP.
    למי שיש ספקות מוזמן לראות את זה בכל עת. כנראה שעל זה אליין לא חשבו מספיק ויש צורך לבדוק לפני טיסה שאכן לא לחצנו ידנית את הסווש.
    ניר.
    מבטיח לבדוק זאת שוב על ה-Trex600E שלנו.
    בכל זאת, כפי שרשמתי, לא טוב לשנות אורכי פושרודים על מנת לטפל בבעיה זו.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    נדב הכוונה שלי היתה שהם ארוכים מהמידה
    בכל מקרה אין שינוי בגאומטריה
    וככה זה צריך להיות בסוף

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	fig4.jpg‏ 
Views:	697 
Size:	53.5 קילובייט 
ID:	10957  

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    יוני,

    גם אני בדקתי את זה, הפינים פשוט לא יוצאים ממקומם (נשאר שלושת רבעי מילימטר מקצה הפין עד לחתיכת הפלסטיק שמחזיקה אותו)!

    כנראה שלא כיוונת כמו שצריך את הלינקים, הציר הראשי שלך ארוך מהרגיל או שאולי הטבעת שמונעת מהסוואשפלייט לגעת בשילדה לא הורכבה טוב. ככה לפחות אני חושב.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pishpesh צפיה בהודעה
    יוני,

    גם אני בדקתי את זה, הפינים פשוט לא יוצאים ממקומם (נשאר שלושת רבעי מילימטר מקצה הפין עד לחתיכת הפלסטיק שמחזיקה אותו)!

    כנראה שלא כיוונת כמו שצריך את הלינקים, הציר הראשי שלך ארוך מהרגיל או שאולי הטבעת שמונעת מהסוואשפלייט לגעת בשילדה לא הורכבה טוב. ככה לפחות אני חושב.
    גם אני בדקתי אצלי עכשיו ובשום מצב הפינים לא יכולים לצאת נשאר שם בערך מילימטר.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    נדב הכוונה שלי היתה שהם ארוכים מהמידה
    בכל מקרה אין שינוי בגאומטריה
    וככה זה צריך להיות בסוף
    נאור,
    אתה צודק.
    כך צריך להיראות ראש שמכוון היטב.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    אכן סטאפ לקוי.
    פשוט מאוד.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •