שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 39

נושא: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    צרפתי תצלום של החלק במצב תקין ובמצב משוחרר

    לגבי חיזוק הברגים הכוונה לוודא שהבורג נותן פייט בעדינות מבלי "לשבור"את הלוקטייט וכך אני יודע שלא השתחרר שום בורג...(לגבי הרכבת המסוק - נבנה יחד עם ישראל בקפדנות רבה. )
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	תקין.JPG‏ 
Views:	164 
Size:	48.7 קילובייט 
ID:	10952   Click image for larger version. 

Name:	לא תקין.JPG‏ 
Views:	173 
Size:	49.6 קילובייט 
ID:	10953  
    T REX 600 SUPER PRO
    HK450
    JR 9CH 2.4

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות
    זה גם לא אמור לקרות.
    Futaba 10C 2.4, Mini Titan
    Trex 700!!!!
    איתי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    245
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoniaa צפיה בהודעה
    צרפתי תצלום של החלק במצב תקין ובמצב משוחרר

    לגבי חיזוק הברגים הכוונה לוודא שהבורג נותן פייט בעדינות מבלי "לשבור"את הלוקטייט וכך אני יודע שלא השתחרר שום בורג...(לגבי הרכבת המסוק - נבנה יחד עם ישראל בקפדנות רבה. )
    # החלק הנ"ל לא יכול להשתחרר באויר מכוון שמגבילים מראש בכוונים את תנועת הסרבו אבל כשמקפלים את להבי המסוק זה בהחלט קורה בתדירות גבוהה של 50% לפחות

    ידידי, יש לך כשל חמור בהרכבת המסוק - מציע לך להעזר באדם מנוסה שיכוון את המסוק מחדש.
    גם לי היה טירקס 600 ואין אפשרות שדבר כזה יקרה.
    בברכה
    ניסן אברמוב


    "לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    לכל מי ש"היה לו" וכדומה, תבדקו קודם ואחר כך תגיבו.
    המצב אכן מסוכן מאוד אבל אפשרי. כפי שניתן לראות בתמונה במידה ומורידים ידנית (ללא מתח במערכת רדיו) את הסוואש עד למטה, חל הניתוק המדובר.
    המרחק הזה תלוי בשני גורמים- WASHOUT ARM (לא ניתן לכיוון), וLINKAGE ROD B - בדקתי (שוב) והאורך "לפי הספר".
    אני לא יודע לגבי T700 ומסוקים אחרים, זה נבדק ב T600ESP.
    ב600E זה גם יורד מתחת הפינים אבל החזרה תמיד תהיה במקום מכיוון שיש בראש הנ"ל יש ANTI ROTATION להבדיל מESP וNSP.
    למי שיש ספקות מוזמן לראות את זה בכל עת. כנראה שעל זה אליין לא חשבו מספיק ויש צורך לבדוק לפני טיסה שאכן לא לחצנו ידנית את הסווש.
    ניר.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2163.JPG‏ 
Views:	134 
Size:	32.6 קילובייט 
ID:	10956  
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחקיר כמעט ונפגע (התרסק) T REX 600 NSP

    ציטוט נכתב במקור על ידי nirgo צפיה בהודעה
    לכל מי ש"היה לו" וכדומה, תבדקו קודם ואחר כך תגיבו.
    המצב אכן מסוכן מאוד אבל אפשרי. כפי שניתן לראות בתמונה במידה ומורידים ידנית (ללא מתח במערכת רדיו) את הסוואש עד למטה, חל הניתוק המדובר.
    המרחק הזה תלוי בשני גורמים- WASHOUT ARM (לא ניתן לכיוון), וLINKAGE ROD B - בדקתי (שוב) והאורך "לפי הספר".
    אני לא יודע לגבי T700 ומסוקים אחרים, זה נבדק ב T600ESP.
    ב600E זה גם יורד מתחת הפינים אבל החזרה תמיד תהיה במקום מכיוון שיש בראש הנ"ל יש ANTI ROTATION להבדיל מESP וNSP.
    למי שיש ספקות מוזמן לראות את זה בכל עת. כנראה שעל זה אליין לא חשבו מספיק ויש צורך לבדוק לפני טיסה שאכן לא לחצנו ידנית את הסווש.
    ניר.
    מבטיח לבדוק זאת שוב על ה-Trex600E שלנו.
    בכל זאת, כפי שרשמתי, לא טוב לשנות אורכי פושרודים על מנת לטפל בבעיה זו.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •