שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 29

נושא: הקשר בין פרופ וסוללה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הקשר בין פרופ וסוללה

    האם מעבר מסוללת 3 תאים לסוללת 2 תאים מאפשר הגדלת פרופ?
    אני שואל כי אני משתמש בגודל המקסימלי של פרופ ל-3 תאים ואני רוצה פחות מהירות ויותר כח.

    יש לי את המנוע הזה:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...dProduct=8618#

    עם פרופ GWS8043
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    יותר תאים = יותר כוח.
    פחות תאים = פחות כוח.
    אתה תצטרך להקטין את הפרופ, כיוון שאתה יורד בכמות התאים ויכנס פחות זרם למנוע, ז"א הוא יהיה חלש יותר.
    בברכה,
    תומר עינבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    אחלה.תודה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    קראת איזה בלוג לאחרונה???
    V
    V
    V
    V
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    עזוב בנצי
    זה ידוע שלנו הגברים יש בעיה עם ראיה מרחבית
    עכשיו אני רואה בחתימה שלך

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה

    יותר תאים = יותר כוח.
    פחות תאים = פחות כוח.
    תצטרך להקטין את הפרופ, כיוון שאתה יורד בכמות התאים ויכנס פחות זרם למנוע, ז"א הוא יהיה חלש יותר.

    תומר,


    הסיבה לצורך להגדיל את המדחף, בהמרה מיותר תאים לפחות תאים, הוא השינוי בסל"ד המטרה...

    המשפט המודגש בציטוט נכון עובדתית, אבל הוא לא השיקול הקובע כאן.

    היות שהקבוע של המנוע הוא ה-kV שלו; סל"ד המטרה עם שני תאים הוא לערך 2/3 ממה שהיה עם שלושה תאים...
    אם בחרת במדחף מתאים עם שלושה תאים; ותשתמש באותו המדחף עם שני תאים, הוא יסתובב מהר יותר מסל"ד המטרה והמנוע יעבוד ביעילות מופחתת, מבלי להתחמם, אבל גם מבלי לצרוך אמפראג' כמעט ומבלי לעשות מספיק עבודה...

    כדי לקבל עבודה אפקטיבית יותר, צריך להגדיל את העומס, כך שסל"ד המטרה יושׂגו.

    לגבי מהם 'סל"ד המטרה', ראה כאן.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    דר, אני לא הבנתי, אולי תסביר בשפה עממית יותר???

    ותומר, קרא את הבלוג שלי, ניסיתי לשמור על רמה טכנית נמוכה שתהיה מובנת לכל.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    בנצי,


    מדחף נתון המסתובב במהירות כפולה, דורש הספק גדול פי שמונה...

    הגרר של המדחף גדל פי ארבע (לפי ריבוע המהירות); ולכן גם הכוח צריך להיות גדול פי ארבעה.
    הוא צריך במהירות כפולה, להיות מסופק לאורך כפליים הדרך ביחידת זמן.
    ולכן דרוש פי שמונה הספק, כשהמהירות כפולה.

    היחס הנדרש הוא בכל מקרה יחס מעוקב... הגדלת המהירות ב-10%; ההספק הנדרש עולה ב-33%; וכדומה.
    כך גם בהקטנת המהירות.

    כשאתה מגדיל פי 1.5 את מספר התאים, המתח עולה ב-50% וההספק גדל פי 2.25...עליה זו אינה מְסַפקת כדי לקבל מהירות סיבוב גדולה פי 1.5 (כדי שהמנוע ימשיך להסתובב באזור 70-80% מהמתח כפול ה-kV; להם נדרשים פי 3.375 יותר הספק).
    אז צריך שהמדחף יהיה קטן יותר, כדי לאפשר סל"ד גבוהים יותר בהספק הקיים (שהוא, כאמור, גדול פי 2.25).
    לכן מציעים להשתמש במדחף יותר קטן, ככל שמספר התאים גדל.

    כמובן שהקטנת מספר התאים, דורשת באופן אנלוגי להגדיל את המדחף...


    אני מקווה שעכשיו הבנת כשורה...

    בדוק את הטבלה העליונה כאן, של מנוע KD-Motor KA63-28S, למשל.
    על 8 תאים, אומרים לך להשתמש במדחף 23x11 ואילו על 10 תאים; 18x12 שהוא קל בהרבה. זה עקבי בהחלט - יותר מתח; פחות מדחף!
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 17-05-2010 בשעה 22:31:50. סיבה: הבהרה

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    הבעיה שאתה מכניס יותר מדי מלל להנדסה.
    הנדסה אינה עוסקת בתורת הדיבור אלא במתמתיקה שמגדירה פיזיקה ומוסיפה קורטוב של ניסיון בדמות קבועים הנקראים לעיתים C ולא על שום הקיבול אלא על שום האמרה C-CONSTANT (השימוש בקאפס הוא כי אני מתעצל להפוך את המקלדת לאנגלית - למה? ככה בא לי ומותר על פי האקדמיה לאנגלית) .

    תנסה לבנות כמה ביטויים מתמתיים ממה שאמרת ותבדוק שהם עקביים ואז נוכל לדבר. המספרים שאתה זורק בנויים על טבלאות שסינים ניסחו בנוסף לכל מיני כללי אצבע שקבעת לעצמך ולא ברור לי אם על סמך מדידות שעשית או על סמך נתונים מבוססים.
    אם תיקח כל טבלה של ערסי טיימר תראה נתונים משונים למנועים שרק חלקם נכון.

    ולסיכום, האיש שאל על שינוי גודל פרופ במעבר מ3 תאים ל >>>>> 2 תאים, אתה יודע לעשות טרנספורמצית גלילאו על הנתונים שלך, לא כל אחד יכול. לפחות היית טורח לתרגם את מה שאמרת למשהו שיתאים להיות תשובה לשאלה.

    אגב אם משעמם לך הייתי הולך על בניית הסקה סטטיסטית והוצאת הנתון C לעיל מטבלאות שנעשו ע"י מדידות אמיתיות למנועי AXI למשל פה



    אגב, משתמע ממה שכתבת לי, שלא טרחת לעיין במה שאני כתבתי בבלוג שלי
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    בנצי,


    כמה שאתה מתפלמס על הפיכת המקלדת לאנגלית... כבר היית יכול לעשות את זה 8 פעמים לפחות...

    ה-'ביטויים' במהם אני משתמש; כלומר הקביעה לגבי הספק הדרוש להגדלת סל"ד כזו או אחרת, מקורם בספרי הפיסיקה הקלאסית של סירס-זימנסקי, בנושאי חשמל ומכניקה, מתקופת לימודי התיכון.

    כן, למרות שזה קרה במאה הקודמת, הדברים נכונים באותה המידה כיום.


    מה שעוד נכון; מנועי בראשלס עדיין לא היו אז...


    אבל ישנן אמיתות מסוימות גם לגביהם, עליהן כולנו מסתמכים למעשה.
    אחת מהן היא נתון ה-'סל"ד לוולט' המאפיין מנוע כזה; מה שמתקרא על ידינו 'kV'...

    על סמך נסיונות אמפיריים, קבעו אחרים איפה כדאי שהמנוע ימוקם; ביחס לנתונים המחושבים, כדי שְׁיִישׂרוֹד וגם יפעל באופן יעיל.
    על אלה אני מסתמך בקביעתי את תחום ה-70-80% מהסל"ד המחושבים, כסל"ד המטרה.

    אם אתה סבור שתחום זה פסול, נמק בבקשה. אני מאזין.


    לגבי מידות אמיתיות למדחפים, בהמרה משלושה תאים לשניים...

    אם המדחף היה 10x4.7 עם שלושה תאים; אז עם שניים, כדאי לנסות ולהשתמש ב-11x4.7.
    יש לוודא שהמנוע מושך היטב וגם לא מתחמם.
    למידות מדחפים שונות, יש לבחור באופן דומה; הגדלה באינצ' (או שניים, שלושה במנועים גדולים), חצי אינצ' בקטנים. ניתן לשחק גם עם הפסיעה, כדי להשיג את המטרה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה

    מה שעוד נכון; מנועי בראשלס עדיין לא היו אז...

    עוד "קביעה" שלך שאינה מבוססת על ידע ומקורה בראשך בלבד.
    אני עבדתי עם מנועי בראשלס שיוצרו בייצור מסחרי בשנות החמישים המוקדמות של המאה הקודמת, ידוע לי בודאות שהטכנולוגיה היית קיימת בצורה ישימה ופרקטית עוד הרבה לפני.

    יתרה מכך המנועים היו "מודפסים" טכנולוגיה שנזנחה מעט בשנים שחלפו ועתה חוזרת לשימוש.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה


    אם המדחף היה 10x4.7 עם שלושה תאים; אז עם שניים, כדאי לנסות ולהשתמש ב-11x4.7.
    יש לוודא שהמנוע מושך היטב וגם לא מתחמם.
    למידות מדחפים שונות, יש לבחור באופן דומה; הגדלה באינצ' (או שניים, שלושה במנועים גדולים), חצי אינצ' בקטנים. ניתן לשחק גם עם הפסיעה, כדי להשיג את המטרה.
    זה מה שאני לא מבין, לפי מה שבנצי כתב בבלוג, אם מגדילים את הקוטר מקבלים יותר כח
    שזה מה שאני רוצה ולפי מה שאתה אומר, אם יורדים ל-2 תאים אז אפשר להגדיל קוטר.
    השאלה היא האם יהיה יותר כח (עכשיו כשהמנוע עובד עם 2 תאים)

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    עוד "קביעה" שלך שאינה מבוססת על ידע ומקורה בראשך בלבד.
    אני עבדתי עם מנועי בראשלס שיוצרו בייצור מסחרי בשנות החמישים המוקדמות של המאה הקודמת, ידוע לי בודאות שהטכנולוגיה היית קיימת בצורה ישימה ופרקטית עוד הרבה לפני.

    יתרה מכך המנועים היו "מודפסים" טכנולוגיה שנזנחה מעט בשנים שחלפו ועתה חוזרת לשימוש.
    יוסי,


    למה אתה פוסל ולמה באופן פוגעני?

    מנועי בראשלס ללא חיישנים, כמו אלה בהם אנו משתמשים בטיסנים; הנדרשים לבקר המפיק גלים 'מרובעים' ושאינו נדרש לחיישני-מצב, הם טכנולוגיה עדכנית.


    רוב המנועים המיועדים לשימוש בזרם-חילופין, גם כאלה מסוף המאה השמונה-עשרה, הם הלכה למעשה 'בראשלס' ולא כוללים 'פחמים\מברשות'. גם 'מנועי מצב' (step motors), אינם משתמשים וגם אינם יכולים להשתמש, בטכנולוגיה של מנועי הבראשלס 'שלנו'.

    האם, לדעתך, יש דמיון בינם ובין אופן פעולתם של אלה, לזה של מנועי הבראשלס 'שלנו'?

    ואגב, כמעט כל מנועי המאווררים בתוך מחשבים אישיים, היו מאז ומתמיד בראשלס, אבל שוב, מסוג שונה מאוד מאלה בהם אנו משתמשים.
    הראשונים בהם השתמשו בטכנולוגיה הדומה לשלנו, היו מנועים לדיסקים קשיחים ול-CD-ROM; גם כן במחשבים.


    האם תוכל להראות לי מנוע 'כמו שלנו'; רק משנות החמישים של המאה הקודמת?


    הפוסל, בּמוּמּוֹ הוא פוסל...

    וזה גם לא נושא הדיון.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonenTal צפיה בהודעה

    זה מה שאני לא מבין, לפי מה שבנצי כתב בבלוג, אם מגדילים את הקוטר מקבלים יותר כח
    שזה מה שאני רוצה ולפי מה שאתה אומר, אם יורדים ל-2 תאים אז אפשר להגדיל קוטר.
    השאלה היא האם יהיה יותר כח (עכשיו כשהמנוע עובד עם 2 תאים)
    לא, רונן.

    ייתכן שהסחב הסטטי יהיה גדול במעט, עקב הגדלת ה-disk area של המדחף, אבל עם מצבר שני תאים לעומת שלושה, ההספק יפחת; למרות השימוש במדחף יותר גדול.
    הספק אינו מתבטא במצבים סטטיים אלא במהירות; ושם הטיסן יטוס יותר לאט משטס קודם.

    אמנם המדחף גדול יותר, אבל גם סובב לאט יותר. צריכת הזרם מהמצבר תהיה דומה אולי, אבל במתח יותר נמוך... הספק שווה למתח כפול זרם, מה שיפחת (אלא אם השתגעת ותשתמש במדחף ענקי, הדורש יותר מפי 1.5 יותר זרם... 13x4.7, אולי)...

    אל תתבלבל בין ההספק המשמש בפועל לסובב את המדחף, לבין ההספק הנדרש לסובב מדחף גדול יותר באותם הסל"ד - המדחף המוצע לא יסתובב באותם הסל"ד, אלא הרבה יותר לאט (2/3 לערך).




    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    דר, אני לא הבנתי, אולי תסביר בשפה עממית יותר???

    ותומר, קרא את הבלוג שלי, ניסיתי לשמור על רמה טכנית נמוכה שתהיה מובנת לכל.
    אני דווקא כן קראתי את הבלוג שלך, יופי.
    בברכה,
    תומר עינבר

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    תודה דר.
    היום אני הולך לנסות להקטין פסיעה ולהישאר באותו הקוטר
    אני אשתמש ב 8X3.8 במקום 8X4.3

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonenTal צפיה בהודעה

    תודה דר.
    היום אני הולך לנסות להקטין פסיעה ולהישאר באותו הקוטר
    אני אשתמש ב 8X3.8 במקום 8X4.3.
    רונן,


    אולי אני לא מבין כראוי את שכתבת עכשיו...

    כשאתה עובר משלושה תאים לשני תאים, אתה צריך להגדיל את המדחף; לא להקטין אותו.
    כלומר, להשתמש במדחף יותר גדול, כי הסל"ד הולך 'ליפול' בשליש!


    ממה שכתבת משתמע שאתה מתכוון להשתמש במדחף קטן יותר...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה


    יוסי,


    למה אתה פוסל ולמה באופן פוגעני?
    אם יש משהוא שמצליח לקומם אותי, זה אמירות דיכוטומיות שיכולות להיות רק דעתו של אדם וכאלו שאינן מבוססות על ידע אמיתי הנובע מהשכלה פורמאלית או לא פורמאלית (נסיון מעשי בתחום המדובר).
    אין לי מושג מה השכלתך הפורמאלית והלא פורמאלית - מה שבטוח שבתחום החשמל, קרי מנועים וכיוצ', אתה נוהג להפציץ בהצהרות דיכוטומיות שאין להן כל בסיס, וכשמעמידים אותך על טעותך אתה מתעקש להתפתל ולנסות ולבצע ספינים וירטואוזיים ע"מ "לצאת צודק" - לא כולם מטומטמים בפורום והתמרונים הוורבליים שאתה מבצע לא עובדים על האנשים - היכן שקיבלת הערות והארות שאתה טועה, אתה פשוט טועה !!!
    השפה הגבוהה והניסוח המשובח (יאמר לזכותך) אינם הופכים את דבריך לנכונים יותר.
    גם בפוסט זה (שוב תימרונים וורבליים שאינם מטעים את מי שמבין) אתה טועה :

    מנועי בראשלס ללא חיישנים, כמו אלה בהם אנו משתמשים בטיסנים; הנדרשים לבקר המפיק גלים 'מרובעים' ושאינו נדרש לחיישני-מצב, הם טכנולוגיה עדכנית.(לא נכון)


    רוב המנועים המיועדים לשימוש בזרם-חילופין, גם כאלה מסוף המאה השמונה-עשרה, הם הלכה למעשה 'בראשלס' ולא כוללים 'פחמים\מברשות'.
    (לא נכון !)
    גם 'מנועי מצב' (step motors), אינם משתמשים וגם אינם יכולים להשתמש, בטכנולוגיה של מנועי הבראשלס 'שלנו'. (שוב לא נכון, אין שום בעיה להפעיל מנוע STEP עם בקר שפועל באותו העיקרון שהם פועלים הבקרים המשמשים לטיסנים, יש חברות מסחריות שמציעות בקרים כאלו לכל מנוע).

    האם, לדעתך, יש דמיון בינם ובין אופן פעולתם של אלה, לזה של מנועי הבראשלס 'שלנו'?(דעתי לא רלוונטית - המציאות קובעת זאת, ראה השורה מעלה).

    ואגב, כמעט כל מנועי המאווררים בתוך מחשבים אישיים, היו מאז ומתמיד בראשלס, אבל שוב, מסוג שונה מאוד מאלה בהם אנו משתמשים.(לא שונה כלל וכלל - העיקרון זהה לחלוטין וגם אותם ניתן להפעיל עם הבקרים שהזכרתי קודם, הייעוד שלהם שונה ולכן הם בנויים בהתאם לייעוד)
    הראשונים בהם השתמשו בטכנולוגיה הדומה לשלנו, היו מנועים לדיסקים קשיחים ול-CD-ROM; גם כן במחשבים.(לא נכון ראה מעלה)


    האם תוכל להראות לי מנוע 'כמו שלנו'; רק משנות החמישים של המאה הקודמת?
    (לא, ואני גם לא מתכוון להתאמץ ולנסות להשיג כזו הוכחה, אני יודע היטב במה עסקתי זה העיסוק שלי בשני העשורים האחרונים).

    הפוסל, בּמוּמּוֹ הוא פוסל...
    קרא את הפיסקה הראשונה שכתבתי, אולי תבין למה הכוונה.

    וזה גם לא נושא הדיון.


    אם נפגעת ברמה האישית הרי שאני מתנצל, לא זו היתה כוונתי.
    יחד עם זאת, ההתעקשות שלך להתווכח בנושאים שהידע שלך בהם מוגבל כותב דברים שגויים בעליל, התפלפלות חסרת התכלית הם משום זלזול באינטיליגנציה של הכותבים מולך, ובעניי זה פוגעני לא פחות.

    כנראה שלא אני אחנך אותך, ואתה לא אותי, ע"מ שחלילה לא אפגע בך בעתיד, אשתדל להמנע מלהשיב לפוסטים שלך.

    חג שמח
    נערך לאחרונה על ידי b1yossi; 18-05-2010 בשעה 11:53:37.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה


    רונן,


    אולי אני לא מבין כראוי את שכתבת עכשיו...

    כשאתה עובר משלושה תאים לשני תאים, אתה צריך להגדיל את המדחף; לא להקטין אותו.
    כלומר, להשתמש במדחף יותר גדול, כי הסל"ד הולך 'ליפול' בשליש!


    ממה שכתבת משתמע שאתה מתכוון להשתמש במדחף קטן יותר...
    שכחתי לציין שאני נשאר בנתיים עם 3 תאים ורק מוריד פסיעה.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה

    אם נפגעת ברמה האישית הרי שאני מתנצל, לא זו היתה כוונתי.
    יחד עם זאת, ההתעקשות שלך להתווכח בנושאים שהידע שלך בהם מוגבל כותב דברים שגויים בעליל, התפלפלות חסרת התכלית הם משום זלזול באינטיליגנציה של הכותבים מולך, ובעיני זה פוגעני לא פחות.

    כנראה שלא אני אחנך אותך, ואתה לא אותי, ע"מ שחלילה לא אפגע בך בעתיד, אשתדל להמנע מלהשיב לפוסטים שלך.

    חג שמח
    יוסי,


    כנראה שאתה צודק לגבי סיומת הודעתך...

    אבל אתה טועה מאוד לגבי הניתוח של גישתי לקוראי.
    הידע שלי מבוסס ואיני 'מזלזל באינטיליגנציה של הכותבים מולי'... אשמח אם תוכל להראות לי היכן אתה חושב שכך עשיתי.


    לגבי רוב ה-'פסילות' של דברי בהודעתך האחרונה, הייתי רוצה לראות אסמכתאות המעידות שאכן טעיתי... את 'האינטיליגנציה' שיש בבקר עכשיווי במשקל 6 גרם ובעלות של $7, לא ניתן היה עד לא כל-כך מזמן (בטח שלא לפני חמישים שנה), להכניס אל תוך חדר מחשבים שמשקלו 30 טון ועלותו מיליוני דולרים.

    אז, אם בטכנולוגיה עסקינן, זו עליה אתה מדבר, גם אם לדעתך היא אכן זהה לזו של מנוע ובקר בראשלס עכשיוויים - היא לא!

    יישום והיכולת לישם, הם חלק בלתי נפרד מהטכנולוגיה. מה שעשית עם מנועים שגילם חמישים שנה, שונה מאוד ממה שכולם בפורום עושים היום.


    לגבי טענתך שאני משתמש ביכולתי הוורבלית, כדי לבלבל את קוראי ולצאת צודק מויכוח בו אני טועה בעליל... דהיינו: "אין לי מושג מה השכלתך הפורמאלית והלא פורמאלית - מה שבטוח שבתחום החשמל, קרי מנועים וכיוצ', אתה נוהג להפציץ בהצהרות דיכוטומיות שאין להן כל בסיס, וכשמעמידים אותך על טעותך אתה מתעקש להתפתל ולנסות ולבצע ספינים וירטואוזיים ע"מ "לצאת צודק" - לא כולם מטומטמים בפורום והתמרונים הוורבליים שאתה מבצע לא עובדים על האנשים - היכן שקיבלת הערות והארות שאתה טועה, אתה פשוט טועה !!!
    השפה הגבוהה והניסוח המשובח (יאמר לזכותך) אינם הופכים את דבריך לנכונים יותר.
    גם בפוסט זה (שוב תימרונים וורבליים שאינם מטעים את מי שמבין) אתה טועה
    "...

    השימוש שלך במילה 'דיכוטומיות' היא בלתי רלוונטית - כאן אתה מנסה להתפתל ולעשות דברים בהם אתה בדבריך מאשים אותי...

    כאן אני דורש הוכחות ולא כאלה בהן שיניתי באופן חלקי את דעתי (מותר גם לי להשתכנע מדבריהם של אחרים!). ואין לי 'השכלה משפטית' רלבנטית, היכולה לאפשר לי להציג 'שחור' כ-'לבן'...

    אני כלכלן בתוארי האקדמי ומהנדס בדיקות תוכנה, במקצועי בשתיים-עשרה השנים האחרונות.


    למרות שנסיוני אינו בנושא מסוים, זה לא הופך שום טענה אותה אני טוען באותו נושא, ל-'לא נכונה' וגם לא ל-'לא רלוונטית'...
    זה גם לא מחייב אותי להוכיח את טענתי זו ביתר שאת ולא מוכיח שאני מנסה 'לבלבל את האויב'...


    חג שמח גם לך.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    דר, הבעיה היא שהפורום הזה כבר לא לרמה שלך

    אתה כותב בכמה רמות מעל להבנתם הבסיסית של מרבית חברי הפורום כאן

    הם רגילים לזריקת נתונים חובבנית מ HK, ולא להבנה מעמיקה יותר

    מספר חנויות טיסנים כבר שוחחו איתי לגבי הידרדרות הרמה של הפורום

    כל מה שמעניין את "חכמי הפורום" זה לעודד רכישה של מוצרי טיסנאות לא איכותיים

    דהיינו שלטי ספקטרום ומוצרי HK

    אגב, לא מזמן קיבלתי מ HK מתאם פרופ עקום (בזמן סיבוב המנוע היה אפשר לראות את הזריקה שלו לצדדים)

    מסתבר שאפילו דבר כזה פעוט ובסיסי כבר אי אפשר לרכוש מהם...

    נעבור לרכישה של גומיות....
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 18-05-2010 בשעה 14:50:44.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    דר, הבעיה היא שהפורום הזה כבר לא לרמה שלך

    אתה כותב בכמה רמות מעל להבנתם הבסיסית של מרבית חברי הפורום כאן

    הם רגילים לזריקת נתונים חובבנית מ HK, ולא להבנה מעמיקה יותר

    מספר חנויות טיסנים כבר שוחחו איתי לגבי הידרדרות הרמה של הפורום

    כל מה שמעניין אותם זה לעודד רכישה של מוצרי טיסנאות לא איכותיים

    דהיינו שלטי ספקטרום ומוצרי HK

    אגב, לא מזמן קיבלתי מ HK מתאם פרופ עקום (בזמן סיבוב המנוע היה אפשר לראות זאת)

    מסתבר שאפילו דבר כזה פעוט ובסיסי כבר אי אפשר לרכוש מהם...

    נעבור לרכישה של גומיות....
    דניאל, לא נאה לך לכתוב כאן? אף אחד לא מכריח אותך


    חג שמח

    שי
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    מספר חנויות טיסנים כבר שוחחו איתי לגבי הידרדרות הרמה של הפורום

    כל מה שמעניין את "חכמי הפורום" זה לעודד רכישה של מוצרי טיסנאות לא איכותיים

    דהיינו שלטי ספקטרום ומוצרי HK
    בעלי חנויות-טיסנים לא אוהבים שאנחנו קונים ב-HK?! די! לא יכול להיות.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    חזרתי עכשיו מגעש
    יש הבדל משמעותי בין הפרופ הקודם (8X4.3) לזה שהטסתי איתו היום - 8X3.8
    הטיסן לא טס מהר מדי והיה לו מספיק כח לצאת מכל מיני מצבים (אני מתאמן קצת על 3D)
    פרקתי 5 סוללות 3 תאים היה תענוג אמיתי.
    בסוף החלטתי להשאר עם 3 תאים כי ברוב הפעמים שאני מטיס יש טיפה רוח אז צריך קצת משקל.
    תודה רבה.
    נערך לאחרונה על ידי RonenTal; 18-05-2010 בשעה 15:47:06.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הקשר בין פרופ וסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonenTal צפיה בהודעה
    חזרתי עכשיו מגעש
    יש הבדל משמעותי בין הפרופ הקודם (8X4.3) לזה שהטסתי איתו היום - 8X3.8
    הטיסן לא טס מהר מדי והיה לו מספיק כח לצאת מכל מיני מצבים (אני מתאמן קצת על 3D)
    פירקתי 5 סוללות 3 תאים היה תענוג אמיתי.
    בסוף החלטתי להשאר עם 3 תאים כי ברוב הפעמים שאני מטיס יש טיפה רוח אז צריך קצת משקל.
    תודה רבה.
    העיקר, רונן, שאתה מרוצה מהתוצאה.

    גם אני השתמשתי ב-10x4.7 ועברתי עם אותו מארז מצברים ל-10x3.8 ולא הסתכלתי לאחור מאז...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. השרון מחפש מתאם פרופ למנוע עם ציר 3.2 (2835) EASYSTAR וגם פרופ מתאים
    על ידי hatul בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-03-2010, 08:06:37
  2. קצר בסוללה
    על ידי yanivoz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-01-2010, 22:31:41
  3. [שאלה] האם הסוללה מתה ?
    על ידי shaharg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-11-2009, 18:42:55
  4. סוף דרכה של הסוללה ??
    על ידי TREXPRO בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-04-2009, 14:19:27
  5. [עזרה!] מתח בסוללה
    על ידי Shay בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-12-2008, 06:56:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •