שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: שאלת מנוע - משהו לא ברור במאפייני המנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלת מנוע - משהו לא ברור במאפייני המנוע

    יש לי את המנוע הנ"ל :
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=2110


    היה מורכב על ה swift II עד לא מזמן
    אחרי זה קצת על הקינטיק ימח שמו
    ועכשיו עבר לפאלקון... לפי המאפיינים של האתר, מדובר על מנוע שמתאים ל 6 עד 8 וולט ?!
    ומיד אחרי זה כתוב 3 תאים ( 11.1 וולט )

    Model: TR2826-09
    Max Eff: 13A
    Max Load: 16A
    Kv: 1900
    Weight: 45gr
    Pull: 200-520gr
    Prop: 8x9 or 9x5
    Voltage: 6~8v
    No Load Curr: 1.6A
    Size : 26mm

    A light yet powerful motor designed for operation on 2 or 3 li-poly cells. Great for small field flyers from 7 to 18 oz. We suggest propping for around 100 watts continuous.
    We recommend a 8 x 4 prop for 3-cell Li-Poly and a 9 x 5 for 2-cell Li-Poly use.

    כמו כן הם אומרים 16 אמפר מקס ... אני הרצתי אותו המון עם ה swift II על 30 אמפר ועכשיו על הפלקון הוא אוכל 19 בפול גז ( עם בקר 20 אמפר וברסט 30 שגם היה מותקן על הקינטיק שאכל 27 אמפר עם הפרופ המתקפל )
    אחרי 15 דקות טיסה ( לא בפול גז ) המנוע ירד פושר והסוללה ( 2500 מיליאמפר 3 תאים ) ירדה עם 12.0 וולט ( עם פרופ 5.1-4.5 אפור מהיפני )

    מה אתם אומרים ? ... מה הנתונים האמתיים והאם המנוע / פרופ / בקר מתאימים לאפליקציה או שאני מטיס לפיד בהתהוות ? ..

    תודה חבר'ה

    ** ראיתי בשרשור הזה:
    http://www.rcgroups.com/forums/showt...288385&page=25
    שהרבה השתמשו במנוע הזה.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 29-08-2011 בשעה 11:28:04.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלת מנוע - משהו לא ברור במאפייני המנוע

    קשה נורא לאפיין מנוע חשמלי כמו שמאפיינים מנוע ניטרו. חשוב לזכור שכל מה שהמנוע עושה זה להמיר חשמל מהסוללה לתנועה בפרופלור. מהבחינה הזו הוא אחד האלמנטים הפחות חשובים במשוואה.
    כוונתי היא שע"מ להעריך מנוע צריך לחשב אותו ביחד עם כל המערכת שבאה איתו (סוללה, בקר, פרופלור וכמובן הטיסן).


    אם המנוע טוב ויש לו אוורור טוב אז הוא בהחלט יכול לשאת יותר אמפרז' ממה שרשום. מתח (כל עוד אתה לא עולה למתחים דימיוניים) אינו מגבלה. ככל שתעלה במתח המנוע יסתובב יותר מהר ויצרוך יותר זרם (בהתאם לפרופלור). אין כל בעיה להריץ את המנוע על 30V. שוב, היעילות תפגע.


    אם המנוע יורד פושר מהטיסה אז זה סימן שכנראה אתה מטיס אותו בתוך המגבלות שלו. אולם זה יכול להשתנות אם אתה תטיס טיסה מלאה בפול גז. YMMV
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלת מנוע - משהו לא ברור במאפייני המנוע

    תודה ארז על ההסבר

    מה זה YMMV ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלת מנוע - משהו לא ברור במאפייני המנוע

    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-11-2010, 23:19:17
  2. משהו לא מסתדר לי עם המנוע..
    על ידי danielm1 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-11-2010, 18:38:25
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-09-2010, 14:19:37
  4. שאלת מכס, תיקון מנוע
    על ידי noam_h בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-07-2009, 07:15:39
  5. [שאלה] 2.4 + 2.4 ... במחשבה שניה - משהו לא ברור לי
    על ידי giluriel בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-05-2009, 08:59:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •