עד היום הטסתי רק ב NORMAL , כאשר נתתי מצערת חזקה והזנב היה מאבד שמירת כיוון קיבלתי את זה בגלל מהירות ראש נמוכה מידי.
אבל היום פעם ראשונה הטסתי ב IDLE UP , כאשר יצאתי מתרגילים עם הרבה סטיק שמאל (בעיקר ריחוף הפוך ) הזנב לא שמר כיוון בעליל , כמעט איבדתי את המסוק אבל למזלי עשיתי את זה בגובה רב.

מדובר בספרטן ,וסרווו זנב S9257 על ה TREX500ESP.
גרף פיטץ' לינארי, מנוע 100 85 100
החור בזרוע של הסרוו כמו בחוברת של הספרטן , בג'יירו הוגדר טווח מלא לזנב.

רעיונות?



נ.ב
הרבה זמן לא הרגשתי את האצבעות שלי רועדות על השלט , היה מדהים, וממש לא פשוט כמו בסימולטור , אבל טוב שהתאמנתי שם שעות.
עשיתי קצת רולים , ריחוף הפוך וטיסה אחורה הפוך (או שזה בעצם קדימה?..).