שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: קרור מנוע במים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קרור מנוע במים

    שלום לכולם
    לפני כחודש נתקלתי במוצר הזה:http://www.bigsquidrc.com/aeorc-self...mostat-system/

    לא הצלחתי להתאפק... חייב לראות איך זה במציאות
    מצאתי את המוצר באתר מסחרי: http://www.miracle-mart.com/store/in...8cd05c8d27a380
    לא זול התענוג... כ 48 דולר+ כמה דולר משלוח

    אתמול זה הגיע
    מגיע באריזת פח נעימה למראה+כל חלק מונח בתוך ספוג:
    עם הערכה מגיעות הוראות התקנה מפורטות יותר מאשר באתר
    Click image for larger version. 

Name:	PICT0001.jpg 
Views:	444 
Size:	182.8 קילובייט 
ID:	99801Click image for larger version. 

Name:	PICT0002.jpg 
Views:	420 
Size:	171.8 קילובייט 
ID:	99802Click image for larger version. 

Name:	PICT0003.jpg 
Views:	437 
Size:	218.0 קילובייט 
ID:	99803Click image for larger version. 

Name:	PICT0004.jpg 
Views:	435 
Size:	218.4 קילובייט 
ID:	99804
    אם שואלים אותי אם "בא לי" לשלם על אריזה מהודרת ומדוגמת כזו אז התשובה היא לא.
    Click image for larger version. 

Name:	PICT0005.jpg 
Views:	469 
Size:	253.9 קילובייט 
ID:	99805
    הערכה מכילה:
    גוף קרור המוצמד למנוע הרכב+מדבקה תרמית שמצמידה את הגוף קרור למנוע וגם מעבירה את חום המנוע לגוף הקרור [אני אישית מתכוון להשתמש במשחה תרמית יעודית]
    אביזרי חיבור המוברגים לגוף הקרור+מחבר T לצורך מילוי המערכת בנוזל קרור
    מזרק+צינורית סיליקון
    ורדיאטור קטן

    תמונה של הגוף קרור [מתאים למנועים בעלי קוטר 36-38 מ"מ]
    Click image for larger version. 

Name:	PICT0007.jpg 
Views:	486 
Size:	294.2 קילובייט 
ID:	99806
    מה עושה מי שהגוף קרור לא מתאים למנוע שלו?
    לוקח צינורית מתכת של 3 מ"מ
    סותם צד אחד וממלא מים...ואז סותם את הצד השני. ומקפיא את הצינורית לכמה שעות...
    הקפאת המים בצינורית יאפשר ללפף אותה למספר סיבובים על פני המנוע מבלי למעוך את הצינור
    ליפוף הצינור סביב המנוע יאפשר ספיחת החום מהמנוע במקום גוף הקרור

    תמונה של הרדיאיטור:
    ניתן לראות שיש עליו משאבת מים עם מנוע קטן...
    את המנוע ניתן לטחבר במספר דרכים:
    1. לסוללה במתח של 3.7-5 וולט
    2. לערוץ פנוי במקלט
    3. במקביל לכל סרוו פעיל [מחבר סרוו זכר נכנס למקלט ומחבר נקבה מתחבר לסרוו מוליכי המנוע מקבילים רק למתח לא לסיגנל]
    Click image for larger version. 

Name:	PICT0008.jpg 
Views:	475 
Size:	303.3 קילובייט 
ID:	99807
    צריכת זרם של המערכת 12 מיליאמפר שעה [כל מקלט/BEC יעמוד בכך]
    הם מסבירים בפרוש כי ניתן למלא נוזל קרור כמו ברכב רק צריך להקפיד שהחומר לא יהיה בעל צפיפות של יותר מ 1.1 גרם לסמ"ק ע"מ לא להקשות על המנוע החשמלי...
    אני הולך למלא מים מהבריטה

    תהנו.

    רן ענבר

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    צחי ניצני (05-11-2013)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    163
    תודה!
    41
    הודה 25 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    רוצים תמונות של זה על הרכב שלך.
    ומעניין לדעת מה הטמפרטורה הרגילה שבה אתה מסיע, או לחילופין כמה זמן הסעה עד שהעסק מתחמם ואתה עוצר שיתקרר,
    לאומת העסק עם מערכת הקירור.

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    עוד לה היה לי זמן לבדוק על אחד הרכבים איך זה מתחבר
    ייתכן וארכיב את זה על הזחלן... אמנם לא ממש צריך אבל שיהיה...
    ראיתי איפה שהוא סירטון של המערכת מורכבת על ריבו והם מראים שזה מוריד כ 15-20 מעלות אבל אני לא מצליח למצוא אותו

    שכחתי לכתוב שיש לזה גם גרסא למסוקים חשמליים

    רן ענבר

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    הודעות
    123
    תודה!
    14
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים


  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    השאלה אם הורדת הטמפרטורה בהכרח תאפשר לאמץ יותר את המערכת.
    כי נגיד במנועי ניטרו, לשים מאוורר לא יתרום כי החום הוא אינדיקצייה לכמה ליחס אוויר דלק.
    ככה שאם מקררים את המנוע אבל בכל זאת התערובת ענייה, אז עלול להיגרם נזק למנוע בלי קשר לטמפרטורה.

    ובמנוע חשמלי הזרם גורם לחום, והחום יכול לגרום להתנתקות המגנטים או שריפה של הציפוי שעל חוט הנחושת. אז אם מקררים, זה יכול למנוע נזקים שנגרמים בגלל זרם גבוהה? ובגלל שהקירור הוא חיצוני, לא בטוח שבתוך המנוע באמת הטמפרטורה תרד הרבה.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    מתן.
    תאורטית אתה צודק.
    מעשית אנחנו לא מדברים על מאות מעלות אלא על 50-100 מעלות
    ההפרשים אינם מאוד גבוהים ולכן אני לא צופה בעיות כאלו
    עוד דבר: אם אתה מוריד מהטמפרטורה החיצונית אתה מאפשר לחום מבפנים לנוע החוצה ולהתקרר...
    התוצאה הסופית היא ירידה כללית של הטמפרטורה

    אני מעדיף לא להעמיס יותר על המנוע אלא לאפשר לו לעבוד בטווח טמפרטורות נמוך יותר

    רן ענבר

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    עידכון קטן.
    עקב כך שהמוצר לא מתאים למנועים גדולים קניתי מטר של צינורית נחושת [30 ש"ח]
    מילאתי את הצינורית במים והקפאתי...
    בעזרת מכופף צינורות יצרתי את הצורה הנ"ל:
    קובץ מצורף 100234
    הצינור בתמונה מדמה מנוע של רכב 1/8 בעל קוטר של 40 מ"מ
    הרעיון הוא לקבע את הצינור נחושת למנוע ע"י אזיקונים [2]
    בוודאי תשאלו למה לא "סתם" ללפף את הצינורית על גליל המנוע? [נו תשאלו]
    כי בחלקו התחתון של המנוע ברוב המכוניות הוא צמוד או קרוב לשילדה.
    הקצוות הפתוחים/בולטים של הצינור אמורים להתחבר לרדיאטור
    Click image for larger version. 

Name:	20131113_204425.jpg 
Views:	429 
Size:	403.5 קילובייט 
ID:	100238Click image for larger version. 

Name:	20131113_204305.jpg 
Views:	412 
Size:	464.1 קילובייט 
ID:	100239
    לצערי המכשיר כיפוף די מוגבל וזו הצורה שהצלחתי להוציא...
    לצערי קשה מאוד לדייק עם המכשיר הזה...
    יש לי עוד כ 70 ס"מ אז אנסה לצור משהו יותר מתוחכם בהמשך.

    רעיונות נוספים יתקבלו בברכה

    רן ענבר
    נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 15-11-2013 בשעה 21:59:49.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    היה יותר פשוט לחתוך את צינורות הנחושת להצמיד אחת לשניה במרווחים לא גדולים ולחבר ביניהם עם צינורית סיליקון במקום הקיפוף
    תוכל להגיע לצפיפות הרבה יותר גבוהה
    בכל מקרה המצב הנוכחי הוא הרבהיותר גרוע מכל גוף קרור פשוט כי שטח המגע עם המנוע הוא אפסי ביחס לגופי קרור האוויר הפחות סקסיים.

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    רן ענבר (16-11-2013)

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    לצערי אני מסכים איתך...
    הבעיה בדרך שהצעת היא שכיפוף צינורות סיליקון יוצר הצרות בצינור והתנגדות לזרימת המים
    עדיין לא ניסיתי את זה את זה אז אין לי נתונים מבוססים יותר.

    רן ענבר

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    לא חייב לחבר שניים סמוכים.

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    רן ענבר (16-11-2013)

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    ועכשיו שאני חושב על זה לא חייב לעשות זווית בכלל. עם מחברי T אתה יכול להגיע לתוצאה אפילו דיי יפה

    http://dx.com/p/e5yk-aquarium-fish-t...r-white-227800

    http://dx.com/p/aquarium-fish-tank-t...-24-pcs-223352
    נערך לאחרונה על ידי igalr; 16-11-2013 בשעה 08:41:07.

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    רן ענבר (16-11-2013)

  16. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    רן הרעיון עם הצינורית חמוד מאוד אך בשביל לקבל את מלוא הניצילות אתה צריך גריז טרמי שקיים בכל חנות מחשבים .אתה מורח את הגריז הסמיך הזה ולבסוף עוטף את הצינורית והמנוע בשרינק בגדול המתאים ומכווץ.בצידי השרינק אתה יכול לימרוח מעט סילקון שקוף בכדי לימנוע את בריחת הגריז אם המנוע הולך להתחמם מעבר ל 60 מעלות.גם דבק מהיר סמיך יעשה את העבודה .או אפילו שרינק כפול מעט ארוך יותר.מקווה שעזרתי.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  17. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    רן ענבר (18-11-2013)

  18. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    רן אני מניח שהשתמשת במכופפת .בגדול אתה צריך לקחת טוש קטן ולסמן כל מס X סמ בקו ואז על המכופפת יש לך מן מד זווית קטנה ואת הפס שסימנת אתה מעמיד על הזווית 90 במכופפת ואז יוצאת לך מידה מדויקת בלי טעויות ובאורך שווה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    רן ענבר (18-11-2013)

  20. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    Petah Tiqwa, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    397
    תודה!
    56
    הודה 43 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    כל זוג מאווררים של 30 mm יצליחו להוריד לך 20 מעלות
    בשבוע שעבר כמו שסיפרתי לך רן שכחתי לחבר את המאווררים שעל המנוע
    המד מעלות הציג חום של 75 מעלות כמובן שישר חיברתי את המאווררים והפסקתי להסיע
    אחרי שהמנוע חזר למצב בטוח הסעתי שוב והמנוע נשאר יציב תחת מאמץ בין 50 ל55 מעלות השאלה האם כל הפרוייקט של קירור מים שווה?
    או שאפשר להסתפק עם שני מאווררים קטנים חזקים שנותנים את אותו אפקט

  21. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    תודה חיים.
    נכון לעכשיו הבעיה שלי היא ליצור מארג יותר צפוף של הצינוריות נחושת.
    הבעיה היא שהמקופפת והצינור מוגבלים בקוטר הכיפוף לבערך ס"מ.
    כרגע פחות מדאיג אותי המראה הויזואלי ויותר איך לעשות את הצינורות יותר צפופים.
    משחה טרמית יש לי.
    הבעיה היא שזה יהיה ג'יפה אחת גדולה
    בעיה נוספת היא הקושי להקיף את המנוע עם בידוד מתכווץ עקב שאר האביזרים ומבנה הרכב
    אשמח לשמוע רעיונות או לאתור אלמנטים אשר יחבקו את המנוע ב 180-200 מעלות בהקפו.
    אולי מתחום הקרור של המחשבים.

    תודה

    רן ענבר

  22. #16
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    Petah Tiqwa, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    397
    תודה!
    56
    הודה 43 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    רן למה שבמקום לאורך תלפף את המינור צפוף ולרוחב הבקבוק

  23. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    כי אי אפשר להעביר את הצינורית מתחת למנוע.
    אין רווח או שהרווח קטן מידיי בין המנוע לשילדת הרכב

    רן ענבר

  24. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    במידה וכן תצליח למצוא פתרון לצפיפות אלמנטי הקירור, יהיה מעניין לעשות השוואה בין מע' הקירור הזו, לבין הוספה של כמה חורים נדיבים בחופת הרכב.
    במידה ולא מדובר בזחלן או משהו איטי אחר, אני הייתי שם את הכסף על אופציית החורים.

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לassafwei על הודעתו:

    רן ענבר (19-11-2013)

  26. #19
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    רן לפי מה שאני רואה אתה מישתמש בצינור 1/4" שהוא עבה מידיי יחסית לדרישת המנוע.יש צינור פליז או אלומיניום ארוך בקוטר 3 ממ באורך של מטר והוא עולה בערך 20 שקל.הכיפוף שלו קל מאוד במיוחד האלומיניום .הוא דומה לצינורית שנימצאת במיכליי דלק של טיסני נייטרו או בנזין.
    יש שיטות כיפוף קלות יחסית שניתן ליבנות לבד ולמנוע את שבירת הצינור או יצירת הקנק בעת הכיפוף
    אחת הדרכים היא לקחת שני פלטות עגולות בקוטר של 5 סמ כאשר יש בורג מרכזי שמחבר בניהם ואתה פשוט שם דיסקיות בעובי של הצינור בין שני בפלטות והבורג המרכזי עובר דרכן.
    חשוב לציין שאם אתה עובד עם צינורית פליז אתה חייב לחמם אותה על הגז עד לחום גבוה ממש שיה אדום לכל אורכה כמובן במיקטעים ונותן לה להתקרר בטביעות .אז הצינור יהיה ממש גמיש ולא יקבל קנקים בכלל ותוכל לבצע עיגולים בקטרים ממש קטנים .יש עוד צינורית שניקראת 5/16 שהיא קצת יותר דקה מהצינור 1/4 שאתה מישתמש בו.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  27. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    רן ענבר (19-11-2013)

  28. #20
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    אפשרות שניה זה ליבנות לך מחליף חום שישב על המנוע וזה כבר פרוייקט בר ביצוע.אני יכול לבצע את העבודה הזאת אבל אני צריך את המנוע שלך אצלי.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  29. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    רן ענבר (19-11-2013)

  30. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    שוב תודה.
    הצינר שאני משתמש בו הוא כ 4 מ"מ אני לא זוכר את המידה האינצ'ית.
    איפה אפשר לקנות את הצינר פליז שאתה מדבר עליו?

    ראיתי שבעולם הקרור למחשבים יש ציוד יפה אבל הוא לא מתאים לספוח חום מגוף גלילי.

    רן ענבר

  31. #22
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרור מנוע במים

    שולח לך בפרטי
    חיים גיל תעשה תרגיל

  32. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    רן ענבר (19-11-2013)

נושאים דומים

  1. תחרות מתחילים מתקדמים ובכירים 23.8 בטיסני מנוע
    על ידי d3kid בפורום פורום קלוב התעופה לישראל (קה"ל)
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-08-2013, 14:30:38
  2. תחרות ארצית בטיסני רדיו מנוע רמות מתחילים/מתקדמים/בכירים
    על ידי aviadl בפורום פורום קלוב התעופה לישראל (קה"ל)
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2013, 11:39:00
  3. מתקדמים ל FPV
    על ידי LiorNT בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 29-06-2013, 19:54:41
  4. גלים...
    על ידי אייל שפירא בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-01-2011, 11:51:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •