שלום לכולם
לפני כחודש נתקלתי במוצר הזה:http://www.bigsquidrc.com/aeorc-self...mostat-system/
לא הצלחתי להתאפק... חייב לראות איך זה במציאות
מצאתי את המוצר באתר מסחרי: http://www.miracle-mart.com/store/in...8cd05c8d27a380
לא זול התענוג... כ 48 דולר+ כמה דולר משלוח
אתמול זה הגיע
מגיע באריזת פח נעימה למראה+כל חלק מונח בתוך ספוג:
עם הערכה מגיעות הוראות התקנה מפורטות יותר מאשר באתר
אם שואלים אותי אם "בא לי" לשלם על אריזה מהודרת ומדוגמת כזו אז התשובה היא לא.
הערכה מכילה:
גוף קרור המוצמד למנוע הרכב+מדבקה תרמית שמצמידה את הגוף קרור למנוע וגם מעבירה את חום המנוע לגוף הקרור [אני אישית מתכוון להשתמש במשחה תרמית יעודית]
אביזרי חיבור המוברגים לגוף הקרור+מחבר T לצורך מילוי המערכת בנוזל קרור
מזרק+צינורית סיליקון
ורדיאטור קטן
תמונה של הגוף קרור [מתאים למנועים בעלי קוטר 36-38 מ"מ]
מה עושה מי שהגוף קרור לא מתאים למנוע שלו?
לוקח צינורית מתכת של 3 מ"מ
סותם צד אחד וממלא מים...ואז סותם את הצד השני. ומקפיא את הצינורית לכמה שעות...
הקפאת המים בצינורית יאפשר ללפף אותה למספר סיבובים על פני המנוע מבלי למעוך את הצינור
ליפוף הצינור סביב המנוע יאפשר ספיחת החום מהמנוע במקום גוף הקרור
תמונה של הרדיאיטור:
ניתן לראות שיש עליו משאבת מים עם מנוע קטן...
את המנוע ניתן לטחבר במספר דרכים:
1. לסוללה במתח של 3.7-5 וולט
2. לערוץ פנוי במקלט
3. במקביל לכל סרוו פעיל [מחבר סרוו זכר נכנס למקלט ומחבר נקבה מתחבר לסרוו מוליכי המנוע מקבילים רק למתח לא לסיגנל]
צריכת זרם של המערכת 12 מיליאמפר שעה [כל מקלט/BEC יעמוד בכך]
הם מסבירים בפרוש כי ניתן למלא נוזל קרור כמו ברכב רק צריך להקפיד שהחומר לא יהיה בעל צפיפות של יותר מ 1.1 גרם לסמ"ק ע"מ לא להקשות על המנוע החשמלי...
אני הולך למלא מים מהבריטה
תהנו.
רן ענבר