שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

נושא: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    היה בבית לוח קאפה, היה יום שבת משעמם מאוד, והיה לי חשק לעשות ניסוי מעניין
    בלי תוכניות, בלי כללי אצבע כלשהם, פשוט חתכתי ע"פ תחושה וזה מה שיצא
    הטסה בסופ"ש נקווה שיטוס חח
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0960.jpg 
Views:	148 
Size:	484.4 קילובייט 
ID:	71557
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0962.jpg 
Views:	137 
Size:	486.4 קילובייט 
ID:	71558
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0963.jpg 
Views:	187 
Size:	483.3 קילובייט 
ID:	71559
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0965.jpg 
Views:	168 
Size:	492.2 קילובייט 
ID:	71560
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0969.jpg 
Views:	188 
Size:	494.2 קילובייט 
ID:	71561
    נערך לאחרונה על ידי neo 2; 31-07-2012 בשעה 23:17:25.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    חולון
    הודעות
    576
    תודה!
    32
    הודה 17 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    עם מנוע מתאים ומרכז כובד סביר גם סלע אפשר להטיס
    --------------------------------------------------------------------
    FW190 PIRATE
    Hobbyking Edge 540 V3 (Red/Silver) 3D 1200mm
    Multiplex FUNCUB
    Multiplex PARKMASTER
    כנף Tek sumo
    zeta science extreme 3d
    Phantom 3 Pro
    Multiplex Xeno
    Multiplex Funjet
    HobbyKing™ Tornado Viper Jet 75mm
    Bixler on Steroids
    ---------------------------------------------------------------------

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    146
    תודה!
    7
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    מאוד מזכיר מאחד הסרטונים של FLITETEST


    אה , וגם בעמוד שלהם רואים שאפשר להטיס סלע (יותר אבן מוצקה אבל מספיק קרוב )

    טום
    מה שעולה חייב לרדת , האם הוא יעלה שוב ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    676
    תודה!
    62
    הודה 59 פעמים ב 43 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    אצלי מיום שיעמום יצא F22 מעולה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    זו נראית כמו הדרך הכי ארוכה ומסובכת לשבור את הפרופ לפני ההמראה.

    אני לא יודע כמה זה שוקל, אבל אני מנחש שמעל 700-800 גרם, והמנוע המסויים הזה לדעתי לא חזק מספיק.

    מעבר לזה הכנף שלך תישבר באויר במאמץ הראשון, ולמראית עין יהיה לך קשה מאוד ליצור מרכז כובד נכון עם הזנב העבה הזה.

    חבל שאתה מסתכל על לוח קאפה ולא ישר חושב - וואו, יש בטח מלא תוכניות בניה באינטרנט שאני יכול להעתיק מהן רעיונות, ובמקום זה עושה את הHomer של הטיסנים.
    אני לא מאמין שזה יטוס יותר מפעם אחת, אבל גם קצת מקווה שאני טועה.

    בכל מקרה סחטיין על היצירתיות, ומה שלא יהיה עם הטיסן, כל עוד תלמד משהו ממנו זה כבר שווה את זה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    194
    תודה!
    63
    הודה 19 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    זו נראית כמו הדרך הכי ארוכה ומסובכת לשבור את הפרופ לפני ההמראה.

    אני לא יודע כמה זה שוקל, אבל אני מנחש שמעל 700-800 גרם, והמנוע המסויים הזה לדעתי לא חזק מספיק.

    מעבר לזה הכנף שלך תישבר באויר במאמץ הראשון, ולמראית עין יהיה לך קשה מאוד ליצור מרכז כובד נכון עם הזנב העבה הזה.

    חבל שאתה מסתכל על לוח קאפה ולא ישר חושב - וואו, יש בטח מלא תוכניות בניה באינטרנט שאני יכול להעתיק מהן רעיונות, ובמקום זה עושה את הHomer של הטיסנים.
    אני לא מאמין שזה יטוס יותר מפעם אחת, אבל גם קצת מקווה שאני טועה.

    בכל מקרה סחטיין על היצירתיות, ומה שלא יהיה עם הטיסן, כל עוד תלמד משהו ממנו זה כבר שווה את זה.
    אשכרה, מזכיר את האוטו שהומר תכנן לאחיו

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    שני קורות שנגמרות פחות או יותר בתוך הגוף בתור חיזוק?? אלה שמעל הכנף?
    כדאי קורה אחת לאורך כל הכנף , לדעתי. איזה קרבון 2 ממ או 3ממ
    אותו כנ"ל להגה גובה

    צלם את זה עולה !!!

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    מה שבטוח, נלמד ממה שלא יהיה חח
    אני מקווה שהמנוע יהיה מספיק חזק בשביל להרים אותו לאוויר. זה חורג מהמלצת הכובד, אבל זה רק ניסוי מסקרן, אז אני אומר אללה באבאלה
    נשתדל לצלם
    לגבי המוטות חיזור: יש מוט אחד ארוך, אבל לא הייתי מרוצה מהחוזק שהוא נתן אז הוספתי את מה שרואים בתמונה. העדפתי לא להוריד את המוט כי הוא מודבק חזק לקאפה. לא רציתי לסבול הורדת חומר. נראה מה תהיה התוצאה הסופית..

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    מה שבטוח, נלמד ממה שלא יהיה חח
    אני מקווה שהמנוע יהיה מספיק חזק בשביל להרים אותו לאוויר. זה חורג מהמלצת הכובד, אבל זה רק ניסוי מסקרן, אז אני אומר אללה באבאלה
    נשתדל לצלם
    לגבי המוטות חיזור: יש מוט אחד ארוך, אבל לא הייתי מרוצה מהחוזק שהוא נתן אז הוספתי את מה שרואים בתמונה. העדפתי לא להוריד את המוט כי הוא מודבק חזק לקאפה. לא רציתי לסבול הורדת חומר. נראה מה תהיה התוצאה הסופית..




    יש לך טעות ענקית ובלתי נסלחת:
    לא אומרים אללה באבאלה
    אומרים: עלא באב אללה
    (עד שלא תתקן את זה הטיסן לא יטוס)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    "Mr Nice Guy" (02-08-2012)

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    אגב, הדבר היחידי שהיה לי באמת חשוב בכל העניין הזה הוא שהאלקטרוניקה לא תיפגע במקרה שזה לא יצליח, מהקאפה לא היה חשוב לי בכלל.
    והאלקטרוניקה בריאה ושלמה, אז הכל פנאן

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    אגב, הדבר היחידי שהיה לי באמת חשוב בכל העניין הזה הוא שהאלקטרוניקה לא תיפגע במקרה שזה לא יצליח, מהקאפה לא היה חשוב לי בכלל.
    והאלקטרוניקה בריאה ושלמה, אז הכל פנאן
    הכול פנאן, ועכשיו מתחיל הסיבוב השני.
    מה למדת? מה הסקת? האם עכשיו תוכל לתכנן ולבנות משהו שגם יחזיק באוויר, ולא רק ישמש כרית ריכוך לשמירה על האלקטרוניקה בריסוק?

    כול עוד יש למידה שמעורבת במעשה, לא יכול להיות כשלון.
    ברגע שנפסקת הלמידה, אז מתחילים ה"כשלונות"

    ממליץ לך בחום לקחת רגע, להבין ולהפיק לקחים, ואז לנסות עוד פעם. אם תעשה את זה, יש מצב שתוך זמן לא ארוך יתחילו לזמזם באוויר טיסנים מקוריים עם חותמת "neo 2" עליהם

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    סיכום:
    לפני ההטסה התלבטתי מאוד מה לעשות, ידעתי שהטיסן כבד מידי בשביל המנוע(ההמלצה של המנוע היא בין 200 ל600 גרם והטיסן שקל בסביבות ה650 בלי בטריות)
    בכל זאת החלטתי לנסות, במקרה הכי גרוע לא יטוס.
    ההתלבטות שהיתה היא בין מרכז כובד אחורי עם בטריה 1300 אחת-3 תאים, לבין מרכז כובד תקין עם משקל גדול יותר משכבר חרגתי ממנו..
    החלטתי לנסות קודם עם מרכז כובד אחורי כדי לנסות לתקן בקיזוז במידה שזה בכלל יעלה לאוויר.
    התוצאה היתה שאחרי ההמראה(המראה מזריקה) הטיסן התחיל לעלות אבל גם מהר מאוד ירד(דווקא עם האף למטה בניגוד למרכז הכובד האחורי)
    מה שהבנתי הוא שהטיסן בהחלט היה כבד מידי בשביל המנוע עד רמה שהוא בכלל לא ימריא מעל כמה מטרים.
    ובאמת המרכז כובד אחורי שהוא גם אומר המצב הכי קל והכי חזק לביצועי מנוע שיכלתי לתת, גם זה היה כבד מידי בשביל המנוע כך שבשום אופן הוא לא היה ממריא, בעיקר אם הייתי עושה מרכז כובד תקין שזה אומר משקל כבד אפילו יותר.
    במבט לאחור אם היה חשוב לי במידה רבה שהטיסן יטוס הייתי מחליף מנוע מלכתחילה, אבל העקשנות על לנסות בכל מקרה היא בגלל שהמגבלה שהצבתי לעצמי היתה כלכלית-לא התכוונתי להוציא כסף על אלקטרוניקה ויהי מה.
    ובגלל זה גם לא הייתי מופתע
    היה ניסוי נחמד, התוצאה היתה די ידועה מראש אבל בשביל הכיף של ההתנסות והלמידה היה נחמד לנסות.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    סיכום:
    לפני ההטסה התלבטתי מאוד מה לעשות, ידעתי שהטיסן כבד מידי בשביל המנוע(ההמלצה של המנוע היא בין 200 ל600 גרם והטיסן שקל בסביבות ה650 בלי בטריות)
    בכל זאת החלטתי לנסות, במקרה הכי גרוע לא יטוס.
    ההתלבטות שהיתה היא בין מרכז כובד אחורי עם בטריה 1300 אחת-3 תאים, לבין מרכז כובד תקין עם משקל גדול יותר משכבר חרגתי ממנו..
    החלטתי לנסות קודם עם מרכז כובד אחורי כדי לנסות לתקן בקיזוז במידה שזה בכלל יעלה לאוויר.
    התוצאה היתה שאחרי ההמראה(המראה מזריקה) הטיסן התחיל לעלות אבל גם מהר מאוד ירד(דווקא עם האף למטה בניגוד למרכז הכובד האחורי)
    מה שהבנתי הוא שהטיסן בהחלט היה כבד מידי בשביל המנוע עד רמה שהוא בכלל לא ימריא מעל כמה מטרים.
    ובאמת המרכז כובד אחורי שהוא גם אומר המצב הכי קל והכי חזק לביצועי מנוע שיכלתי לתת, גם זה היה כבד מידי בשביל המנוע כך שבשום אופן הוא לא היה ממריא, בעיקר אם הייתי עושה מרכז כובד תקין שזה אומר משקל כבד אפילו יותר.
    במבט לאחור אם היה חשוב לי במידה רבה שהטיסן יטוס הייתי מחליף מנוע מלכתחילה, אבל העקשנות על לנסות בכל מקרה היא בגלל שהמגבלה שהצבתי לעצמי היתה כלכלית-לא התכוונתי להוציא כסף על אלקטרוניקה ויהי מה.
    ובגלל זה גם לא הייתי מופתע
    היה ניסוי נחמד, התוצאה היתה די ידועה מראש אבל בשביל הכיף של ההתנסות והלמידה היה נחמד לנסות.


    הניסוי שלך חסר ערך, וזה עקב כך שחסר לך ידע בסיסי
    לכן גם המסקנות שלך אינן אומרות דבר
    גם במנוע הנוכחי עם המשקל הנוכחי, אם היית עושה את מה שצריך הטיסן היה ממריא בצורה שונה, עם סיכוי לנחות בצורה שונה.
    לא שהוא היה הופך לטיסן משובח, אבל הנאמנות לחוקי הפיזיקה מחייבת גם בטיסן כזה.

    ואגב, במרכז כובד אחורי בנסיבות הנכונות, האף יורד ולא עולה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    מה שיפה לפחות אצל עודד זה שהוא אף פעם לא מפתיע בתגובות...אפילו אני(שאני די חדש) כבר התרגלתי.

    מה למדתי והסקתי? את האמת שדי הרבה במהלך הבניה, בחשיבה לפני ההטסה, וגם ברגע ההטסה-למרות ששם ידעתי שזה לא הולך להמריא חח
    לגבי ההמשך אני לא יודע כמה עוד יצא לי לבנות כי בסה"כ עשיתי את זה עכשיו במהלך החופש הקצר שהיה לי, נראה איך יהיה בהמשך עם העבודה הקשה, הלימודים, וכל השאר.
    טיסנים מקוריים עם החותמת שלי? להההה אבל מבטיח מכונות והמצאות מקוריות עם השם שלי, יש כבר אחת בדרך(הפרוייקט גמר שלי-נספר בהמשך, כרגע זה פטנט חסוי חח)

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    הדבר הכי חשוב לא למדת
    מרכז כובד הוא הרבה הרבה יותר חשוב מהמשקל הסופי.
    בדיקה ראשונה של טיסן כזה עושים בכלל בלי מנוע .
    פשוט משליכים אל תוך הרוח עם מרכז כובד במקום סביר ורואים איך מתנהג.
    גם אם היה שוקל 1 קילו היה טס וממריא עם מנוע שהרכבת.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    המסקנות שלך לא קשורות לכלום. התופעה העיקרית (והקטלנית) במרכז כובד אחורי זה רגישות גדולה מאוד של הגה הגובה עד כדי כך שכלי הטייס לא ניתן לשליטה. זה מה שהיה לך ? - לא !
    אם כך לא הסקת שום מסקנות נכונות.
    מנוע שמספק מספיק כוח לטיסן במישקל 600 גרם בהחלט יטיס גם טיסן כבד יותר, לא מי יודע מה, אבל בהחלט יטיס. (תזכור בבקשה, שהאחים רייט המריאו עם מנוע של 12 כוח סוס !!!, היום לטיסנים יש מנועים יותר חזקים, אז לטוס אפשר גם עם מנוע חלשלוש)
    הצעה שלי: בשלב ראשון קח את הטיסן ותקצץ כל מה שאפשר בגוף מאמצע הכנף עד לזנב, שלא יראה כמו לבנה אלה כמו משהו יותר הגיוני. זה כבר יאזן לך את הטיסן. תנסה להמריא שוב ותראה שהוא יטוס.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    אז אין קשר לזה שהוא לא המריא על האספלט כשהמרכז כובד היה כמו שצריך?
    הוספתי משקל מקדימה כדי לאזן אבל הטיסן שקל בסביבות הקילו.

    רק לאחר מכן ניסיתי בזריקה עם פחות משקל(שם הוא החזיק איזה 3 שניות עוד איכשהו)

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    אתה מוזמן להצטרף אל קבוצת הבנייה של הטיסן החדש שלי
    את מה שתלמד שם בכמה ימים, תלמד בכל דרך אחרת בשנים (אם בכלל)
    כישרון ויכולת יש לך, ידע אין לך בכלל, וזו ההזדמנות למלא את החסר, ועל הדרך גם להנות מפרוייקט יצירתי ביותר:

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...F-%E1%EC%E6%E4
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    הצד הטוב הוא שאני בסימסטר קיץ-לא לומד
    הבעייתי הוא שאני עובד, השבוע הקרוב יהיה כל יום מהבוקר עד הערב...נראה איך יהיה עוד שבועיים-צריך להיות משמרות.
    הבנתי שזה בפתח תקווה, שזאת עוד בעיה..אני גר ליד ב"ש
    על איזה ימים מדובר? כמות מפגשים? שעות?
    יש לו"ז מסודר?

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    זה יותר פשוט ממה שאתה חושב
    אתה צריך להגיע אלי פעם אחת, (מתי שמתאים לך) תקבל שירטוטים והדרכה להתחלה עם כל ההסברים על ההמשך, וכל השאר לפי הצורך: טלפונית או פגישות, ללא שום לוח זמנים מחייב.
    אני מניח שלא תצטרך להגיע יותר מכמה פעמים ספורות, וגם זה בתיאום . אין קבוצה שיושבת יחד, זה היה בלתי אפשרי עקב חוסר תיאום בלוחות הזמנים של החברים.
    סך הכל הטיסן פשוט ולא קשה לבנייה.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    נראה איך מסתדר לי השבוע, יש מצב בשבת..אצור קשר.
    מבחינת חומרים, מה אני צריך?
    איפה קונים? ומה המחירים?
    אלקטרוניקה, על איזה סטאפ מדובר?

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    טוב שזה לא הצליח לך אחרת היתה ממשיך לבזבז את זמנך על קאפה ושטויות . תחשוב קדימה ...
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  24. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsaportas על הודעתו:

    neo 2 (04-08-2012)

  25. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניסוי עקב שיעמום, פשוטו כמשמעו :)

    אני חושב שיש פה בעיה נוספת לא פחות חשובה שלא התייחסו אליה בכלל -
    מוטות החיזוק של הכנפיים עבים וכך יוצרים נתק בזרימת האוויר מעל הכנף.
    יש סיכוי לא רע שזה מוביל להזדקרות הכנף, ויפגע קשות ביכולת האווירודינמית שלה (שממילא לא בשמים - תרתי משמע...)

    אם תיקח פוליגל או חומר אחר ותייצר צורה של פרופיל כנף, ע"י כיסוי החלק העליון, אתה תשפר משמעותית את זרימת האוויר על הכנף.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  26. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLiav על הודעתו:

    neo 2 (04-08-2012)

נושאים דומים

  1. [מדליק] שיעמום לילי
    על ידי izikva בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-05-2011, 22:57:58
  2. שיעמום עודף כסף או גם וגם ?
    על ידי Tal Sorbash בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-02-2011, 17:25:11
  3. [מדליק] זה מה שקורה עם קצת שיעמום וצייר :
    על ידי Buff5r בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2010, 12:31:17
  4. ניסוי ומסקנות
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-01-2010, 14:58:16
  5. [מדליק] תראו למה גורם שיעמום!!!
    על ידי jEitan170 בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-11-2009, 12:09:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •