שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    שלום לכולם ...

    דאון העונה לשם "נגב" שנועד בזמנו למחלקת ה-F3B חזר לחיים
    הדאון שכב לפחות כעשור בבוידעם .
    לאחר חשיבה קצרה החלטתי לחשמל אותו,
    האף נקטם הודבק פיירוול והוכנס מנוע האקר B40 19L עם גיר 4.4.1
    בעמדת הפרופ הכנסתי 16*10 ארונאוט מתקפל
    בקר 40 פלאש
    וסוללת 4 תאים 1000 מילי (בקרוב 6 תאים 1350 מילי מכיוון שחסרים לי איזה 100 גרם באף)
    הסטאפ מנוע בהשראת הדאון של רועי דור
    בעמדות הסרבואים HITEC HS 82 MG
    הזנב המקורי היה זנב V והוחלף לזנב קרוס מבלזה
    הסרבואים להגה גובה ולהגה כיוון היו אמורים לשבת באף אך בגלל ההתחשמלות התקנתי את הסרבו להגה כיוון בזנב ממש במרכז המייצב כיוון
    והסרבו הגה גובה הותקן באזור מרכז כובד בגוף
    הטסט הראשון היה מוצלח למדי למעט חוסר תנועה במאזנות
    הטסט השני קצת כיוונים ומשחקים שוב בהשראת המאמר של רועי דור "איזון וכיוון דאוני רדיו" טס יותר נחמד (אגב טסט גם לשלט חדש התחדשתי באורורה 9)
    להלן סרטון קצר בצוק מהטסט השני
    נ.ב. מדפים זה אחד הדברים הכייפים אם לא ה...


  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לחזי על הודעתו:

    gillb (26-09-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    יפה... תתחדש!
    גם אני עושה הסבה לSUPERIOR שלי, אבל כרגע לא למטרות תחרות. שירשור בניה יפתח בקורב
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    מזכיר נשכחות...
    חייב לחזור להטיס בצוק

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    חזי,

    מה מוטת הכנף ?

    ליאור.

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי capusta צפיה בהודעה
    חזי,

    מה מוטת הכנף ?

    ליאור.
    2.90

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    תתחדש,

    16X10 הוא מדחף קטן מדי למנוע הזה ב-4 תאים, ב-6 תאים הוא אחלה אבל ב-4 תאים צריך יותר גדול.
    בגרמלין יש לי 18X11 על 4 תאים של 850 מיליאמפר.
    על מנת לחסוך את ה-100 גרם בחרטום ועדיין להיות במרכז הכובד הנכון, נסה להוריד משקל בזנב.
    100 גרם בחרטום זה סדר גודל של 30 גרם בזנב, כל גרם שתצליח לגרד מהזנב יחסוך לך עוד שלושה בחרטום וארבעה סה"כ בטיסן.
    אחרי שתחסוך כל מה שניתן לחסוך, סוללה במקום עופרת זה תמיד נכון, נסה לבחון גם את הספינר, שים ספינר מאלומיניום שהוא מעט יותר כבד אבל הרבה יותר חזק לטובת הנחיתות.

    בהצלחה

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    תתחדש,

    16X10 הוא מדחף קטן מדי למנוע הזה ב-4 תאים, ב-6 תאים הוא אחלה אבל ב-4 תאים צריך יותר גדול.
    בגרמלין יש לי 18X11 על 4 תאים של 850 מיליאמפר.
    על מנת לחסוך את ה-100 גרם בחרטום ועדיין להיות במרכז הכובד הנכון, נסה להוריד משקל בזנב.
    100 גרם בחרטום זה סדר גודל של 30 גרם בזנב, כל גרם שתצליח לגרד מהזנב יחסוך לך עוד שלושה בחרטום וארבעה סה"כ בטיסן.
    אחרי שתחסוך כל מה שניתן לחסוך, סוללה במקום עופרת זה תמיד נכון, נסה לבחון גם את הספינר, שים ספינר מאלומיניום שהוא מעט יותר כבד אבל הרבה יותר חזק לטובת הנחיתות.

    בהצלחה
    תודה רבה על העצות
    בתחילה בניתי מגדל לסרבואים בזנב כאשר שני הסרבואים היו בזנב אחד מעל השני
    כבר בבדיקות בבית הבנתי שאני אחורי מדי
    אחרי כל בניית הזנב פרקתי את המגדל והתחלתי מחדש בבנייה העברתי את הסרבו של ההגה גובה למרכז הכובד בגוף עם פושרוד קרבון
    הסרבו של ההגה כיוון הוכנס לתוך המייצב כיוון
    ביטול המגדל והעברת הסרבו גרמו לכך שחסכתי כ 35 גרם בזנב השיפור היה משמעותי אך עדיין זה לא זה
    לגבי סוללה כרגע עברתי ל6 תאים 1350 אני אראה איך הוא מתנהג
    עד שיהיה לי רעיון לאן להעביר את הסרבו הגה כיוון
    אשמח להפגש להטיס איתך

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    סירטון יפה..הערה בונה ..הפניות חדות מידיי איבוד גובה ..בפניות עבוד יחד עם הזנב ..ופניות רחבות יותר ..
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי דוד פלד צפיה בהודעה
    סירטון יפה..הערה בונה ..הפניות חדות מידיי איבוד גובה ..בפניות עבוד יחד עם הזנב ..ופניות רחבות יותר ..
    דוד שלום
    הרוח היתה צפון מערבית בפניות דרומה אין מנוס מלאבד גובה (אתה עם רוח גב חזקה)
    מרכז כובד אחורי מאוד גרם לי להשתמש הרבה בדאון כדי לחדור ולצבור מהירות
    אני במיקס מאזנות והגה כיוון הם עובדים יחדיו
    תודה בכל מקרה

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    Click image for larger version. 

Name:	2012-09-25 12.50.21.jpg 
Views:	245 
Size:	554.0 קילובייט 
ID:	74610Click image for larger version. 

Name:	2012-09-25 12.49.52.jpg 
Views:	233 
Size:	556.1 קילובייט 
ID:	74611Click image for larger version. 

Name:	2012-09-25 13.36.08.jpg 
Views:	229 
Size:	541.7 קילובייט 
ID:	74612

    היום בשעות הצהריים המוקדמות יצאתי להטיס עם הסוללה החדשה שהיא 2 סוללות 1350 3 תאים מחוברות בטור
    זאת אומרת סוללת 6 תאים 1350 הדאון המריא כמעט אנכית עם קצב טיפוס מרשים מאוד
    חבל שלא היה לי איך לתעד פעם הבאה אני לוקח חבר לצלם.
    לאחר טיפוס לגובה של כ 80 מטרים לערך הצלחתי לטפוס טרמיקה (הבז עזר לי )
    היה פשוט מדהים חוויה שלא נגמרת היו לי בערך כ 5 טיפוסים במהלך ההטסה ,
    לקראת ה5 הסוללה (מקורית נגמרת תוך שעה וחצי לערך) בשלט האורורה החדש שלי התחילה לצפצף והראתה כ20 אחוז כולי מבואס
    נחתתי בלב כבד אך עם חיוך ומדפים פתוחים אל היד
    לסיכום בשבילי זו הייתה חוויה

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    חזי תתחדש

    תזמין אותנו להטיס:-)

    Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    איפה נמצא שטח ההטסה הזה ?
    אני לא רגיל לראות דשא בארץ ...

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tiran צפיה בהודעה
    איפה נמצא שטח ההטסה הזה ?
    אני לא רגיל לראות דשא בארץ ...
    שלחתי לך פרטית

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    חזי,

    ההגה כיוון הזה נראה לי מעט עדין בחיבור להגה הגובה.
    החור שעשית מחליש אותו משמעותית, וודא שההגה מחוזק היטב, שלא יתנתק בטיסה אחרי נחיתה אגרסיבית או מכה בהובלה (הכנסה/הוצאה מהאוטו)
    אם תרצה אתה מוזמן לקפוץ אלי עם הגוף ואני אתן מבט, יהיה חבל לשבור טיסן יפה כלכך בגלל שטות קטנה שניתן לסדר בקלות

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת דאון "נגב" F3B לדאון חשמלי למטרת F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    חזי,

    ההגה כיוון הזה נראה לי מעט עדין בחיבור להגה הגובה.
    החור שעשית מחליש אותו משמעותית, וודא שההגה מחוזק היטב, שלא יתנתק בטיסה אחרי נחיתה אגרסיבית או מכה בהובלה (הכנסה/הוצאה מהאוטו)
    אם תרצה אתה מוזמן לקפוץ אלי עם הגוף ואני אתן מבט, יהיה חבל לשבור טיסן יפה כלכך בגלל שטות קטנה שניתן לסדר בקלות
    ככה יותר טוב? (בד קרבון משני הכיוונים)Click image for larger version. 

Name:	2012-09-26 20.36.58.jpg 
Views:	193 
Size:	330.5 קילובייט 
ID:	74682

נושאים דומים

  1. [עזרה!] "ברק" - דאון חשמלי מהיר - מישהו מכיר?
    על ידי dudibd בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 19:02:24
  2. השרון למכירה דאון "ראפיד" איכותי ביותר 2.3 מטר של חברת "רייכרד" הצכית
    על ידי gillb בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-12-2011, 20:42:51
  3. [דיון] הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי
    על ידי gillb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 20-10-2009, 20:39:34
  4. הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי
    על ידי gillb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 05-09-2009, 16:21:49
  5. מעוניין לרכוש "תושבת אש" לדאון מסוג ARCUS
    על ידי liranlevin בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-10-2008, 14:08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •