שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    בהמשך לשרשור זה http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=12430

    כזכור הבקר הקודם נשרף. אנחנו משערים שהוא נשרף משילוב של מדחף גדול מידי ומגע בין המנוע לקאול בזמן טיסה, שגרמו לעומס גדול מידי על הבקר.

    הגיע הבקר החדש, החלפנו מדחף ל 6*12 קבלנו 45 אמפר וכ 750W עם סוללה ארבעה תאים מלאה.

    טיסן מבחן היום בעמק חפר עברה בהצלחה מירבית. הרבה כח, הסבה מוצלחת.

    הנה קישורים לסרטונים מהיום

    המראה
    http://www.youtube.com/watch?v=luYBpV35yzA
    נחיתה
    http://www.youtube.com/watch?v=X9ei0tcShnE

    גיל ברקאי
    נערך לאחרונה על ידי gillb; 16-10-2009 בשעה 22:58:41.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    298
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי gillb צפיה בהודעה
    בהמשך לשרשור זה http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=12430

    כזכור הבקר הקודם נשרף. אנחנו משערים שהוא נשרף משילוב של מדחף גדול מידי ומגע בין המנוע לקאול בזמן טיסה, שגרמו לעומס גדול מידי על הבקר.

    הגיע הבקר החדש, החלפנו מדחף ל 6*12 קבלנו 45 אמפר וכ 750W עם סוללה ארבעה תאים מלאה.

    טיסן מבחן היום בעמק חפר עברה בהצלחה מירבית. הרבה כח, הסבה מוצלחת.

    הנה קישורים לסרטונים מהיום

    המראה
    http://www.youtube.com/watch?v=luYBpV35yzA
    נחיתה
    http://www.youtube.com/watch?v=X9ei0tcShnE

    גיל ברקאי

    אני גם חושב להסב דלק ְִ לחשמלי
    כמה שוקל הטיסן??

    ואיפה אתם מטיסים נראה אחלה מקום??
    בסוף אני עוד אצליח


    ******* לעולם אל תפחד לעשות דברים שאתה לא יודע. זכור, תיבת נוח נבנתה על ידי חובבנים. מקצוענים בנו את הטיטאניק! ******

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror_c צפיה בהודעה
    אני גם חושב להסב דלק ְִ לחשמלי
    כמה שוקל הטיסן??

    ואיפה אתם מטיסים נראה אחלה מקום??
    הטיסן שוקל 2.2ק"ג. טיסת המבחן בוצעה באזור התעשיה עמק חפר. בדרך כלל אנחנו מטיסים בגעש.

    בהצלחה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    יפה מאוד.
    האם עשיתם איזשהו שינוי מבני בטיסן להורדת משקל, או שלקחתם את טיסן הדלק כמות שהוא?
    הוא טס בעבר עם מנוע דלק? אם כן, עם איזה מנוע ופרופ?

    באופן כללי, כשמסבים טיסן דלק לחשמלי, האם נשארים עם אותה מידה בפרופ או בגלל שנצילות המנועים שונה ניתן ואולי צריך לשנות?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    יפה מאוד.
    האם עשיתם איזשהו שינוי מבני בטיסן להורדת משקל, או שלקחתם את טיסן הדלק כמות שהוא?
    הוא טס בעבר עם מנוע דלק? אם כן, עם איזה מנוע ופרופ?

    באופן כללי, כשמסבים טיסן דלק לחשמלי, האם נשארים עם אותה מידה בפרופ או בגלל שנצילות המנועים שונה ניתן ואולי צריך לשנות?
    1. לא בוצע שינוי מבני בטיסן. למעט יצירת מקום לסוללה.
    2. הטיסן טס עם מנוע דלק. אני לא יודע איזה. הוא מיועד למנוע 40 או 46 שבדרך כלל מסובבים מדחפים בגדול של בין 10 עד 12.
    3. באופן עקרוני, לא צריך לשנות מידות מדחף, אבל, כאמור זה תלוי בהעדפות של המטיס ובאופי טיסה שרוצים לקבל.

    גיל
    נערך לאחרונה על ידי gillb; 18-10-2009 בשעה 06:40:19.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    אוקיי, הייתי בטוח שהמרת דלק לחשמלי מחייבת הורדת משקל.
    יש לי טיסן דלק (טאי-ג'י 60, למי שמכיר) שטס עם מנוע MVVS 91 וטיון פייפ.
    הפרופ האידאלי שמצאתי עבורו היה APC 15X6.
    אם אני רוצה להמיר אותו לחשמלי, איזה מערכת אני אמור לחפש?
    כמה זה אמור "בערך" לעלות?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    תעיין במה שכתבתי בשרשור זה ויאללה לעבודה (ויש לך הרבה עבודה )

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=13796

    בהצלחה

    גיל ברקאי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    בדוק מרכז כובד לפי סוללה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    איזה מרכז כובד, איזה עבודה
    אני בנתיים רק מנסה לקבל תחושה מה אני צריך וכמה זה אמור לעלות (ב- setup סיני).
    זה הטיסן:
    http://www.rcuniverse.com/product_gu...fm?kit_id=1146

    כרגע הטיסן שוקל בערך 4.4 ק"ג, מוכן לטיסה, כולל המנוע. אם נוריד מנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא, אני מעריך שאני מגיע ל- 3.1 ק"ג.

    קצת הסתכלתי על מנועים, וקראתי בעיקר ביקורות. לא ברור לי איך מנוע יכול להתאים לכ"כ הרבה גדלים של פרופים. לדוגמא המנוע הזה:
    http://hobbycity.com/hobbycity/store..._580Kv_/_1580w

    בתגובות אנשים משווים אותו למנוע 91 ניטרו, ומודדים ביצועים עם 5 תאי ליפו ופרופ 15X7, אבל עם 6 תאי ליפו עם פרופ 13X6.5. לא קצת מוזר לעלות במתח ולרדת במידת הפרופ?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    הטיסן הוא F3A. ידוע לי, שהחברה, שמטיסים F3A חישמלו טיסנים דומים. שווה גם לשמוע את דעתם. הייתי מתייעץ איתם כמה הספק לקילו הם ממליצים. לדעתי מדובר על משהו בסביבות 300W לקילו. אבל תעשה עוד בדיקות אני לא מטיס F3A ולא הסבתי טיסן בסדר גודל זה.

    לפי חישוב של 300W בטיסן ששוקל 4 ק"ג תזדקק ל כ 1,200W.

    לענין המנוע יכול להיות שאתה מתחיל להיות בכיוון. אבל, עדיין, יש לך הרבה עבודה. תבדוק עוד מנועים. במנוע שאליו הפנית ראיתי, שמישהו מדד 67A עם סוללה 6תאים ופרופ' 7*13 כלומר קרוב ל 1500W.

    שוב, יש לך הרבה עבודה, בטיסן כזה לא הייתי עושה קיצורי דרך.

    נתוני הפתיחה שלך צריכים להיות הבאים:

    1. איזה מדחף אתה רוצה להרכיב על הטיסן ( כתבת 6*15)
    2. כמה וואט לקילו צריך לטיסן ( 300W לקילו, תתייעץ עם מטיסי F3A)

    אחרי שתחליט מהם הנתונים יהיה קל לבחור את הרכיבים המתאימים (מנוע, בקר וסוללה)
    בהצלחה
    גיל ברקאי
    נערך לאחרונה על ידי gillb; 19-10-2009 בשעה 14:05:11.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    החברה של ה- F3A חישמלו את הטיסנים שלהם של 2X2 מטר, לא טיסן כזה. שאלתי בפורום השכן וענו לי שצריך 400-500 וואט לקילו, ושהטיסן כבד מידי לחישמול. אומנם החישוב היה לפי סוללה של 8 תאים. 8 תאים???
    למה 5 או 6 לא מספיק?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    נועם אני מציע לך להשאיר את הטאי גי כמו שהוא.

    חשמל לך טיסן F3A מודרני ל מנועי 40 משהו כמו הסקילפול 40
    מוטת כנף 140 משקל כ 2 קילו
    הוא לא הרבה יותר קטן מהטאי גי שלך המערכת החשמלית והמטען שדרוש עבורו לא יקרים בכלל.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" לחשמלי

    ייאשת אותי יגאל
    להשאיר את הטאי-ג'י כמו שהוא אומר שאני לא אטיס אותו- כי אין לי זמן לכל ההתעסקויות של לפני ואחרי ההטסה שיש עם דלק. אבל, אם אין ברירה אז אין ברירה. אני לא סתם אוציא כסף לחשמל טיסן שלא יצליח לטפס בלופ הפוך או משהו דומה.

    אגב, יש הבדל גדול בין טיסן של 2 קילו עם מוטת כנף של 140 לטיסן של 4 קילו עם מוטת כנף של 170. השני הרבה יותר יציב ומדויק גם אם יש רוח. ובד"כ יש.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •