שאלה לידיעה והבנה בלבד.
כאשר יש טיסן דו מנועי יש גם שני בקרים?
ואם שני בקרים כיצד הם מתחברים למקלט?
תודה איתן
שאלה לידיעה והבנה בלבד.
כאשר יש טיסן דו מנועי יש גם שני בקרים?
ואם שני בקרים כיצד הם מתחברים למקלט?
תודה איתן
או ביחד עם מפצל y. או בשני ערוצים עם מיקס ...
ופלוס אחד תנתק כדי למנוע נזקים
sgs II
eitanbin (29-01-2013)
או עם שני מקלטים..
ליצירת יתירות ועמידות בפני הפרעות ואז לא צריך לנתק את החוט האדום מאחד הבקרים..
eitanbin (29-01-2013)
מצטרף לשאלת ההבנה- אם המנועים מחוברים בשני ערוצים נפרדים למקלט ועושים ביניהם מיקס, המיקס הזה דיפרנציאלי בהתאמה לrudder? למאזנות? או שליחסי המהירויות בין המנועים אין בד״כ תפקיד בהיגוי?
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
מישהו ניסה לחבר את שני המנועים לבקר אחד בגודל הנכון?
לא ניסיתי, אבל בתחושה זה שווה ניסוי ואולי הכי אמין
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אננס (29-01-2013)
נערך לאחרונה על ידי אננס; 29-01-2013 בשעה 13:18:06.
אתה יכול לחבר ככה רק מנועי ברש, לא ברשלס
Tapatalk 2 הרשמו, חבל"ז
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
בכל מקרה, ברגע שאתה מחבר כמו שצריך ולא בשיטת הקומבינה, אתה באמת יכול לעשות מיקס בו הגה הכיוון עושה דיפרנציאל... הרעיון שלך שקול למצב בו שמים 2 מנועים ושני נהגים במכונית 4 על 4 כי זה מסובך
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
ושיהיה לכולנו רק טוב
שני מנועים עובדים ככה: וווממממוווממממווווווממממ
הבקר קובע קידום ופיגור פאזה לפי המנוע הספציפי, לא ניתן לסנכרן שניים יחד.
אם הבקרים עם bec אנלוגי אין בעיה לחבר אותם בY. ככה זה בp38 שלי.
לחבר את שני המנועים לערוצים נפרדים ידרוש יותר מדי חלוקת קשב ויקשה על ההטסה, אבל השתעשעתי במחשבה.
הרעש נחמד, בעיקרון צריך או לבחור מנועים הסובבים הפוך או להטות את שניהם ימינה באופן די חזק.
בהזדמנות, כשאתקן את הגלגל של הפי38 שלי אזמין אותך לראות אותו טס.![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
ניסיתי את כל האפשרויות והגעתי למסקנה אישית. Y קונקטור
בבקשה
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
אשר ,סגרתה את הפינה סופית עם הסרטון שלך, עכשיו הכל מובן וכמובן פשוט כבל Y.
תודה לכולם על התשובות .
איתן.
חברים, אני כרגע בונה טיסן דו מנועי שתיכננתי , אשמח להסבר על זויות המנועים , כמה ולמה ?
והאם עדיף מנועים שמסתובבים לכיוונים שונים ?
רן , זהו שמי .
עדיף מנועים שעובדים בכוונים הפוכים. כלומר פרופים אחד רגיל ואחד הפוך, ואז לא מקבלים אפקטים של סבסוב וגלגול בזמן פתיחת או סגירת מנועים. לא צריך לדאוג ולשחק עם זויות מנועים ימינה/שמאלה, רק מעלה/מטה
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
תודה רבה עמית .
רן , זהו שמי .
AmitB (30-01-2013)