תודה...
שיש לזה תועלת זה תמיד כיף לעזור...
חשבתי על עוד רעיון.. אולי במקום מנוע אחד של 1500W תחבר 2 של 750W כל אחד.. או 1000W מקדימה ו 500W מאחורה.
מבחינת משקל,
2 מנועים בהספק כולל שוקלים כמו אחד באותו הספק.
2 בקרים בזרם כולל 100 אמפר שוקלים פחות או יותר כמו אחד של 100 אמפר
אתה יכול לחבר את 2 הבקרים לאותה סוללה, את המנוע הקידמי לחבר לערוץ 3, את האחורי לבטל את החוט האדום ולחבר לערוץ פנוי כלשהו.
לעשות מיקס בשלט שנישלט ע"י מפסק.
ככה אתה ממריא רק עם הקידמי עובד, ואז שאתה רוצה להשתולל אתה עובר למוד טורבו (2 מנועים במיקס) .
בנחיתה אתה שוב מבטל את המנוע האחורי .... ונוחת...
אם יש לך יותר מ 6 ערוצים אז אתה יכול לחבר את 2 המנועים לערוצים גבוהים ולעשות 2 מיקסים..
ככה יש לך 3 תצורות... אחורי , קידמי ושניהם...
זה גם פותר לך את בעית גודל הפרופ'..
רצ"ב שירשור הבנייה של הטיסנים מלמעלה, מסתבר ששניהם היו שייכים לאותו אדם..
http://www.rcmf.co.uk/4um/index.php?topic=94601.0