ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
אסביר שוב כי כנראה לא הובנתי
ברור שהמנוע לכשעצמו יכול להסתובב בכל כיוון, אבל הפסיעה של הפרופ וכיוון הטיסה קובעים את כיוון סיבוב המנוע, אין כאן שתי אפשרויות, רק אחת, לזה התכוונתי
לגבי הפרופ, לכל כנף (גם פרופ הוא כנף)יש עקימון עליון ועקימון תחתון, העליון הוא זה שפונה לכיוון העילוי הנדרש (תמיד) ועליו יש תת לחץ, והתחתון יש עליו לחץ כתוצאה מכוחות העילוי
צירפתי סקיצה מאד כללית-רק יש לזכור שכל רוטור, פרופ וכו', נחשבים לכנף וצורת הפרופיל היא בהתאם לדרישות מאופי הטיסה
עכשיו הבנתי את כוונתך, תודה על הציור!
את כוחות העילוי למדתי פעם בצבא... אבל עדיין משתמש בחוק האצבע של "הכיתוב על הפרופ לכיוון הטיסה..."