ציטוט נכתב במקור על ידי RonenTal צפיה בהודעה
חזרתי עכשיו מגעש
יש הבדל משמעותי בין הפרופ הקודם (8X4.3) לזה שהטסתי איתו היום - 8X3.8
הטיסן לא טס מהר מדי והיה לו מספיק כח לצאת מכל מיני מצבים (אני מתאמן קצת על 3D)
פירקתי 5 סוללות 3 תאים היה תענוג אמיתי.
בסוף החלטתי להשאר עם 3 תאים כי ברוב הפעמים שאני מטיס יש טיפה רוח אז צריך קצת משקל.
תודה רבה.
בהחלט יתכן שהפרופ עם הפסיעה הגבוהה נתן מהירות גבוהה מדי לטיסן ולכן משך פחות טוב וגמר סוללות יותר מהר.
צריך לזכור שגם אם פרופ מספק מהירות פסיעה של 100 קמ"ש, טיסן המיועד לשייט ב50 קמ"ש לא יאיץ ל100 אלא ביום טוב יטוס 60 והפרופ יטחן את האויר.

אני תמיד מנסה בטיסן חדש פרופ עם פסיעה אחת יותר ואחת פחות מהמצופה עבורו בשביל לבחון התנהגות.
הירידה הזו בפסיעה גם נתנה לך עוד כ20% זמן טיסה.


וד"ר ספלר () אם כבר עברית DISK AREA מוגדר במינוחים אוירונאוטיים בסיסיים כ "שטח דיסקה" - מפתיע הא? מתפלא אני על דניאל, שמרוב חמימות מח על המוצרים מסין העממית שהוא מחרים, שכח לציין עובדה רמה זו בפניך.


אני שמח שדניאל יוצר קשרים טובים עם בעלי החנויות (שאחד מהם ניסה למכור לי פרופ סיני של JXF "העולה באיכותו בכמה רמות על APC"), מישהו צריך לפרנס אותם...