ציטוט נכתב במקור על ידי Shay צפיה בהודעה
חברים, כנראה שיחלקו עליי על מה שאני עומד להגיד אך אני ארשום זאת בכל מקרה
על טיסן למתחילים לא להיות עמיד בריסוקים זו לא המטרה שלו לא לזה הוא מיועד ולדעתי זה מטמיע הרגלים רעים(יש כאלה שזה מתאים להם, לדעתי, לרוב זה לא)
על טיסן למתחילים להיות בעל תכונות טיסה טובות ויציבות עמידות בריסוקים צריכה לצאת מהמשוואה כיוון שכאשר מתחיל יודע שגם במקרה והוא ירסק הטיסן לא ינזק, אז הוא דואג פחות, כאשר אני למדתי להטיס עם טיסן בלזה החחש מריסוק הכריח אותי ללמוד להטיס כמו שצריך, כייון שידעתי שאם ייתרסק הוא עובר מנקודת הריסוק לפח.
מקווה שהעברתי את מה שרציתי להעביר.


שי
יש טיסנים עמידים בריסוקים שהם גם בעלי תכונות טיסה טובות ויציבות.
אני לא חושב שאם אתה יודע שזו בלזה אז תרסק פחות כי אתה מפחד יותר - אם הבנתי נכון את כוונתך.
לדעתי ריסוקים הם מנת חלקם של מתחילים ומנוסים אבל במקרה של מתחילים זה יכול לגרום להם להדיר רגליהם מהתחביב...

דיון אחר ומעניין לא פחות הוא - האם עדיף למתחילים דאון (AXN או איזי סטאר) לעומת טיסן גלגלים כמו האפרנטיס (שהציע גיל) או מנטור או הססנה הזולה של לידרס הובי.
אני היום מאמין, שטיסן גלגלים מכניס את המתחיל לתחביב בצורה הרבה יותר טובה מאשר דאון (כמו שטריינר דלק עושה), בהיבטים הבאים:
תכונות טיסה אמיתיות יותר
הקפה מהי
שימוש בהגה כיוון
למידה של אפקט קרקע, הצפה ונחיתה מסודרת על גלגלים
הסעה
חירום בסגירת מנוע כשכושר הדאייה לא מדהים
Touch $ Go
ETC.