שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: חשמלי או בנזין?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    דיון אחר ומעניין לא פחות הוא - האם עדיף למתחילים דאון (AXN או איזי סטאר) לעומת טיסן גלגלים כמו האפרנטיס (שהציע גיל) או מנטור או הססנה הזולה של לידרס הובי.
    אני היום מאמין, שטיסן גלגלים מכניס את המתחיל לתחביב בצורה הרבה יותר טובה מאשר דאון (כמו שטריינר דלק עושה), בהיבטים הבאים:
    תכונות טיסה אמיתיות יותר
    הקפה מהי
    שימוש בהגה כיוון
    למידה של אפקט קרקע, הצפה ונחיתה מסודרת על גלגלים
    הסעה
    חירום בסגירת מנוע כשכושר הדאייה לא מדהים
    Touch $ Go
    ETC.
    אני חייב לסתור את הגישה שלך. ולא רק מכוון שאני למדתי להטיס טיסן רדיו על דאון.
    בעקרון, דאון מתחילים או משהו כמו האיזי סטאר הרבה יותר סלחני ו"לא בועט" אפילו מטיסן מתחילים. אם בשלב מסוים המטיס המתחיל הסתבך - עזוב את ההגהים, סגור מנוע והטיסן יסתדר בעצמו ואפילו ינחת לבד ובביטחון - וזה יתרון עצום !
    לדאון או טיסן דמוי איזי סטאר תכונות טיסה כמו לכל כלי טייס אחר, מה רע בכך או מה היתרון של תכונות טיסה אחרות. - למה ערך גלישה עלוב הוא יתרון?
    בטיסן כזה אפשר וצריך לבוא לנחיתה בצורה מסודרת - והדרך הזו נקראת הקפה - מה ההבדל מכל טיסן אחר?
    בטיסני דאון יש שימוש בהגה כוון אפילו יותר מאשר בטיסני מנוע אחרים.
    בדאונים למיניהם אפקט הקרקע הרבה יותר משמעותי מאשר בטיסני מנוע וכך גם ההצפה ארוכה יותר ולכן "מלמדת" יותר על הטיסה בגובה הזה.
    נכון, אין הסעה אבל לעומת זאת ההמראה לא פחות מסובכת מאשר המראה רגילה עם גלגלים ואפילו יותר. אתה חייב לטוס ולהציל את הטיסן גם אם אתה ממש על ההזדקרות. אם אתה מסתדר עם זה -המראה רגילה, שאתה יכול להאריך אותה עד שהטיסן במהירות מתאימה היא הרבה יותר קלה. החיסרון היחיד הוא שאתה לא מתאמן בהמראה ברוח צד, כי הזריקה אמורה להיות תמיד לתוך הרוח - נו, לא הכל מושלם בחיים .
    Touch & Go - מה הבעיה לעשות זאת עם דאון ממונע ? נכון, אין את הנגיעה עצמה אבל כל השאר עד גובה מטר ומגובה מטר - זהה.
    אחרי שלומדים להטיס, ולדעתי בצורה נוחה יותר, לטיסן כמו איזי סטאר זה ממש לא בעיה להצמיד גלגלים ולהתאמן על הסעה והמראה מהקרקע - הבסיס של השליטה באויר כבר ישנו.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 11-08-2010 בשעה 20:06:25.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    אני חייב לסתור את הגישה שלך. ולא רק מכוון שאני למדתי להטיס טיסן רדיו על דאון.
    בעקרון, דאון מתחילים או משהו כמו האיזי סטאר הרבה יותר סלחני ו"לא בועט" אפילו מטיסן מתחילים. אם בשלב מסוים המטיס המתחיל הסתבך - עזוב את ההגהים, סגור מנוע והטיסן יסתדר בעצמו ואפילו ינחת לבד ובביטחון - וזה יתרון עצום !
    לדאון או טיסן דמוי איזי סטאר תכונות טיסה כמו לכל כלי טייס אחר, מה רע בכך או מה היתרון של תכונות טיסה אחרות. - למה ערך גלישה עלוב הוא יתרון?
    בטיסן כזה אפשר וצריך לבוא לנחיתה בצורה מסודרת - והדרך הזו נקראת הקפה - מה ההבדל מכל טיסן אחר?
    בטיסני דאון יש שימוש בהגה כוון אפילו יותר מאשר בטיסני מנוע אחרים.
    בדאונים למיניהם אפקט הקרקע הרבה יותר משמעותי מאשר בטיסני מנוע וכך גם ההצפה ארוכה יותר ולכן "מלמדת" יותר על הטיסה בגובה הזה.
    נכון, אין הסעה אבל לעומת זאת ההמראה לא פחות מסובכת מאשר המראה רגילה עם גלגלים ואפילו יותר. אתה חייב לטוס ולהציל את הטיסן גם אם אתה ממש על ההזדקרות. אם אתה מסתדר עם זה -המראה רגילה, שאתה יכול להאריך אותה עד שהטיסן במהירות מתאימה היא הרבה יותר קלה. החיסרון היחיד הוא שאתה לא מתאמן בהמראה ברוח צד, כי הזריקה אמורה להיות תמיד לתוך הרוח - נו, לא הכל מושלם בחיים .
    Touch & Go - מה הבעיה לעשות זאת עם דאון ממונע ? נכון, אין את הנגיעה עצמה אבל כל השאר עד גובה מטר ומגובה מטר - זהה.
    אחרי שלומדים להטיס, ולדעתי בצורה נוחה יותר, לטיסן כמו איזי סטאר זה ממש לא בעיה להצמיד גלגלים ולהתאמן על הסעה והמראה מהקרקע - הבסיס של השליטה באויר כבר ישנו.
    עמירם, אני מניח שזה מאוד אינדיוידואלי ולכן אנני חולק עלייך.
    בדלק לעומת זאת, אין את אופציית הדאון ויש רק טריינרים עם גלגלים. לדעתי מי שהגיע משם, יש לו תכונות הטסה הרבה יותר טובות.
    בנוסף, מי שמתחיל בדאון בדר"כ קופץ לטיסנים שלב 2 שהם לא טריינר חשמלי (עם גלגלים) והפער הוא גדול יותר ולכן יש לדעתי חוסר של תכונות הטסה בסיסיות.
    בנוסף 2 , לא ראיתי עד היום מתחילים שעושים הקפות מסודרות עם ציר מסלול ונחיתה מסודרת, אלא דואים, מציפים ונוחתים בר בשטח איפה שיוצא.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    אני חייב לסתור את הגישה שלך. ולא רק מכוון שאני למדתי להטיס טיסן רדיו על דאון.
    בעקרון, דאון מתחילים או משהו כמו האיזי סטאר הרבה יותר סלחני ו"לא בועט" אפילו מטיסן מתחילים. אם בשלב מסוים המטיס המתחיל הסתבך - עזוב את ההגהים, סגור מנוע והטיסן יסתדר בעצמו ואפילו ינחת לבד ובביטחון - וזה יתרון עצום !
    לדאון או טיסן דמוי איזי סטאר תכונות טיסה כמו לכל כלי טייס אחר, מה רע בכך או מה היתרון של תכונות טיסה אחרות. - למה ערך גלישה עלוב הוא יתרון?
    בטיסן כזה אפשר וצריך לבוא לנחיתה בצורה מסודרת - והדרך הזו נקראת הקפה - מה ההבדל מכל טיסן אחר?
    בטיסני דאון יש שימוש בהגה כוון אפילו יותר מאשר בטיסני מנוע אחרים.
    בדאונים למיניהם אפקט הקרקע הרבה יותר משמעותי מאשר בטיסני מנוע וכך גם ההצפה ארוכה יותר ולכן "מלמדת" יותר על הטיסה בגובה הזה.
    נכון, אין הסעה אבל לעומת זאת ההמראה לא פחות מסובכת מאשר המראה רגילה עם גלגלים ואפילו יותר. אתה חייב לטוס ולהציל את הטיסן גם אם אתה ממש על ההזדקרות. אם אתה מסתדר עם זה -המראה רגילה, שאתה יכול להאריך אותה עד שהטיסן במהירות מתאימה היא הרבה יותר קלה. החיסרון היחיד הוא שאתה לא מתאמן בהמראה ברוח צד, כי הזריקה אמורה להיות תמיד לתוך הרוח - נו, לא הכל מושלם בחיים .
    Touch & Go - מה הבעיה לעשות זאת עם דאון ממונע ? נכון, אין את הנגיעה עצמה אבל כל השאר עד גובה מטר ומגובה מטר - זהה.
    אחרי שלומדים להטיס, ולדעתי בצורה נוחה יותר, לטיסן כמו איזי סטאר זה ממש לא בעיה להצמיד גלגלים ולהתאמן על הסעה והמראה מהקרקע - הבסיס של השליטה באויר כבר ישנו.
    אני בעקרון מסכים עם הגישה אבל ... עם בעיה אחת בתיאוריה שלך - " אם בשלב מסוים המטיס המתחיל הסתבך - עזוב את ההגהים, סגור מנוע והטיסן יסתדר בעצמו ואפילו ינחת לבד ובביטחון - וזה יתרון עצום ! "
    בתור בעלים של AXN בעבר תסגור את המנוע ועזוב סטיקים - הדאון יידאה יזדקר ויפול , ובד"כ על האף... תמיד חייב להיות מישהו מנוסה שיוכל להשתלט במידת הצורך . אגב אני למדתי להטיס על טריינר בלזה קלאסי עם גלגלים .
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    אני בעקרון מסכים עם הגישה אבל ... עם בעיה אחת בתיאוריה שלך - " אם בשלב מסוים המטיס המתחיל הסתבך - עזוב את ההגהים, סגור מנוע והטיסן יסתדר בעצמו ואפילו ינחת לבד ובביטחון - וזה יתרון עצום ! "
    בתור בעלים של AXN בעבר תסגור את המנוע ועזוב סטיקים - הדאון יידאה יזדקר ויפול , ובד"כ על האף... תמיד חייב להיות מישהו מנוסה שיוכל להשתלט במידת הצורך . אגב אני למדתי להטיס על טריינר בלזה קלאסי עם גלגלים .
    אם כך יש לזה רק משמעות אחת - הטיסן שלך לא מקוזז נכון ! טיסן כמו AXN חייב להיות מקוזז לדאיה בלי מנוע. חייבים להתיחס אליו כמו אל דאון ממונע. כשהמנוע עובד מקזזים את ההשפעה שלו בעזרת מיקסים של מנוע\הגה גובה או שמתקנים ידנית עד שאתה יודע להטיס ולא צריך את "עזרת הטיסן" במצבי חרום. מטיס מיומן שמעדיף להטיס רוב הזמן עם מנוע עובד יכול לשנות את הקיזוז כרצונו .
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 11-08-2010 בשעה 21:26:17.

נושאים דומים

  1. [שאלה] שמן למנוע בנזין
    על ידי matix בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-10-2014, 19:19:49
  2. [עזרה!] שמן למנועי בנזין
    על ידי asafsee בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-06-2010, 12:30:24
  3. מחפש מיכל בנזין
    על ידי yoavik בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2009, 12:35:31
  4. [עזרה!] עזרה בטיסני בנזין
    על ידי SuperTiger בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 16:52:34
  5. רפטור 30 על בנזין
    על ידי אופיר נחום בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-12-2008, 13:08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •