ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
WOW


שאלות שלא ברורות לי אליכם, ואני אקבל בחיוך את הדחקות אבל אני מבקש גם תשובות רציניות ..

1. מה זה REVO ? יש לי הגדרה כזות בשלט שאני לא מבין מה היא עושה, אין שום שינוי ניראה לעין כשאני משחק איתה
2. מה הכייונים של הגיירו ? יש מתג על השלט למעלה מכוון ל +80 ולמטה מכוון -60 מה המשמעות של זה ? כשהמתג למעלה יש מנורה אדומה על הג'יירו ולמטה אין
3. HOLD זה ניתוק של המנוע כשהפיטש ממשיך לעבוד .. נכון ? אם זה מיועד לאוטורוטציה .. אני לא מעוניין בזה.



תודה
1. אם אני זוכר נכון זה מיקס בין סרוו זנב למצערת שאמור לפצות על הטורק של המנוע בריחוף (בהיעדר ג'ירו או עם ג'ירואים ישנים, לא בטוח). כך או אחרת - כה אמר פינלס: אל תפעיל אותו, פן ישתגע זנבך בטיסה
2.הכוונה להגבר הפיצוי של הג'ירו במצב שמירת כיוון ובלעדיו, בהתאמה. אם תספר איזה ג'ירו יש לך, נוכל לנסות לפרט עוד יותר .
3. נכון, וזה מיועד לשלושה דברים, לדעתי:
א. אוטורוטציה. וכדאי שתתחיל לתרגל כאלה בסימולטור - זה לא רק תרגיל יפה, אלה בעיקר תרגולת חירום לכל דבר. אתה אף פעם לא יודע מתי ילך לך המנוע או הזנב.
ב. כמו שכתבו פה - כיבוי מנוע רגע לפני ריסוק לצמצום הנזק.
ג. הכי נפוץ - "נצרה" לבדיקות מסוק על הקרקע (בעיקר מסוק קטן כמו קופטר שאין לך אפשרות לבדוק עליו הגאים עם סוללת מקלט נפרדת, כי הוא מקבל מתח מקלט מהסולה הראשית). אני תמיד שם הולד לפני הנעה, מתרחק מהמסוק, בודק הגאים ורק אז משחרר הולד, מניע וממריא.

מקווה שעזרתי