שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 66

נושא: תאונה מצערת עם פצועים - האם יתכן שני משדרי FASST תואמים?

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    20
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תאונה מצערת עם פצועים - האם יתכן שני משדרי FASST תואמים?

    היום ארעה תאונה מצערת שמקורה עדיין לא ברור.

    אני מטיס עם מערכת של פוטבה 10CGH. לרוב משתמש עם מקלטים של פוטבה.

    היום בשטח הטסתי טיסן חשמלי, עם מקלט תואם: FrSky TFR6 7ch 2.4Ghz Receiver FASST Compatible
    זו לא פעם ראשונה שאני מטיס טיסן זה בקונפיגורציה זו.

    לאחר 7 דקות טיסה, המנוע קרטע, נדם, וצלל אל הקרקע ב 90 מעלות.
    לטיסן לא נגרם בשלב זה נזק רב (פרופ שבור ותושבת מנוע). בנקודה זו הייתה מחשבה שהסוללה התרוקנה בצורה מפתיעה.
    תוך כדי שאספנו את הטיסן, המשדר עדיין היה פתוח כמובן ומצערת כלפי מטה.
    למרות זאת, המנוע החל לפעול תוך כדי שההגאיים זזים. בנקודה זו המנוע נתלש והפרופ השבור פגע בבקר ובחיווט.
    בנקודה זו התעורר חדש לבעיה במקלט/סוללה/בקר. לך תדע.

    תוך שאנו בודקים את העניין, בחור אחר חתך את אצבעותיו מפרופ של טיסן חשמלי שהושאר ברכב מחובר לסוללה תוך שהשלט שלו סגור.

    בדקות שאחריי התמונה החלה להתבהר. אנסה לתמצת את הממצאים.

    לבחור שנפצע בידו אותו משדר בדיוק. הוא הטיס טיסן חשמלי עם מקלט תואם (orange).
    הבחור היה באוויר עם הטיסן החשמלי שלו בשעה שאני המראתי עם הטיסן שלי.
    הבחור הבחין בהפרעות בטיסה ונחת. לאחר מכן המריא שוב. הפעם אני הבחנתי בהפרעות – המנוע ירד ועלה עד שלפתע מעין כבה וצלל למטה 90 מעלות אל תוך הקרקע.
    הבחור השאיר את הטיסן שלו ברכב, מחובר לסוללה לאחר שכיבה את השלט שלו (מחדל בפני עצמו).
    בשעה שהיה בקרבת הטיסן, מנוע הטיסן החל לפעול, כתוצאה מכך, הפרופ חתך את אצבעותיו בצורה חמורה.

    לאחר שהבחנתי שהבחור נפצע, ומישהו אחר מנסה לכבות את הטיסן שלו התעורר החדש שיש קשר בין שני הארועים.

    התברר שהשלט שלי מפעיל את הטיסן שלו בצורה כמעט מושלמת (עניין של כיווני סרוויים) והשלט שלו מפעיל את שלי !

    מה שלא ברור לחלוטין, כיצד שני שלטי FASST שולטים בשני מקלטים שונים מבלי שעברו תהליך של שיוך. לא נעשתה פעולת שיוך בשטח.

    לכאורה, לכל משדר יש זהות ייחודית. על פי הכלל שני גופים השווים לגוף שלישי שווים ביניהם, מה שאומר שלכאורה נראה ששני השלטים באיזה שהוא אופן אחים תאומים.
    אם נטען שמדובר במקלטים סינים לא איכותיים, עדיין איך אפשר להסביר את עניין השיוך?
    הדבר שלא נבדק, וייבדק בקרוב (הבחור פינה את עצמו למיון), הוא האם השלטים שלנו שולטים גם במקלטים מקורים של פוטבה באותה צורה. שכן אם כך הדבר, לחלוטין מדובר במחדל.

    לתשומת ליבכם היזהרו ממצבים דומים !

    מה דעתכם על עניין זה?

    עדכון: 30-12-2012 3:00PM
    משיחה שערכתי עם בעל השלט השני, מתברר שיש לו גם מקלט זהה. (בשטח הוא אמר לי שיש לו מקלט מדגם orange).
    מה שמעלה את הסיכוי שאיכות הסינון של המקלטים זהה ויש לנו קוד זיהוי קרוב.
    אבל זו רק השערה....
    נערך לאחרונה על ידי ShayA; 30-12-2012 בשעה 14:04:40.

  2. המשתמשים 5 הודו ל ShayA על הודעתו:

    Flying_student (29-12-2012),Liav (30-12-2012),פיני (30-12-2012),SHAHAR AB (29-12-2012),ZvikaF (30-12-2012)

נושאים דומים

  1. [שאלה] האם יתכן שיש איזה סערת שמש או משהו ?
    על ידי guy1a בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-05-2012, 11:57:04
  2. [שאלה] מנוע משתנק בחצי מצערת ובפול מצערת
    על ידי Friman בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-05-2012, 09:46:01
  3. [שאלה!] יתכן וזה המחיר ללא משלוח
    על ידי gorge2004 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 01-10-2011, 11:17:24
  4. [שאלה] כיצד מתכנתים בקר של rc timer למקסימום מצערת ו-cut off ללא מצערת?
    על ידי bna016 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-11-2010, 21:38:17
  5. [אוף!] איך זה יתכן אני לא מבין?
    על ידי נולד לטוס בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-09-2010, 08:29:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •