בדיוק כך. אתם סוטים מהעיקר. מי משאיר טיסן בלי השגחה. זה כמו שאני אדליק את הטיסן שלי עם מנוע 120 ואלך לשתות קפה. זה חוסר אחריות. חוץ מזה שאם האדם חווה הפרעות הוא היה צריך להזהיר אחרים או לפחות להודיע על זה. וכן זה חוסר אחריות לעלות לאוויר בלי לבדוק שאין לך הפרעות ואם יש הפרעות תצעק כמו בעידן הגבישים שיש הפרעת רדיו או שמישנו עולה על התדר ושיזהרו. אם אי אפשר לסמוך על הסינים אני חוזר לשאלה מדוע אתם מטיסים עם x9 . להגיד לכם את האמת עוד לפני ששמעתי על התאונה לא ממש סמכתי על המערכת הזאת ויש הרבה אנשים שחוסכים ומטיסים איתה. מה תגידו על זה.
ולהזכירכם תקלות קורות גם במערכות שנחשבות אמינות. מי שרוצה שיציץ בהיסטוריית ההודעות שלי וימצא את השירשור על האורור שכבה לי בזמן טיסה עם גרובי. במזל אף אחד לא נפגע או נהרג. לפי דעתי בשנים האחרונות היינו שאננים מדי בגלל עניין ה2.4 ופסחנו על כמה שלבי בטיחות חשובים לפני עלייה לאוויר. ודרך אגב זה הוכח שבמקום שיש לדוגמה 100 מטיסים כמו במופעים יהיו עליות על תדרים גם עם 2.4