-
תגובה להודעה: הרצה ל OS 50
טוב, מסתבר שיותר אנשים ממה שחשבתי רוצים לשמוע אז הנה השיטה שלי. לי היא עבדה מצוין מאז ומתמיד, ואני מאמין שגם אחרים יכולים ליהנות ממנה.
אני מתחיל עם הסיכה באזור 2.5 סיבובים (אין למספר הזה משמעות אמיתית) ומניע את המנוע. בד"כ המנוע עשיר מאוד במצב הזה.
אני סוגר מעט סיכה (בד"כ המסוק יהיה כל כך עשיר עד שהוא לא ימריא ב-2.5 סיבובים) עד שהכלי מצליח להתרומם לריחוף עם טורים יציבים (נמוכים, כי המנוע עשיר - זוכרים?) ואז מבצע הקפות עדינות (לא מרחף) ללא מאמץ של המנוע.
הערה: בעת ביצוע הקפות עדינות המנוע מתאמץ פחות מבריחוף (למרות שזה לא אינטואיטיבי).
מדי פעם אני מבצע אוטורוטציה לנחיתה, זה מקרר את המנוע ומאפשר לגשת למסוק ולבדוק שהמנוע לא מתחמם.
בכיוון הראשוני אני טס כ-2-3 מיכלי דלק, ואז בכל טיסה סוגר 2 קליקים עד שהמנוע מתחיל להעלות כוח. מה שבד"כ קורה אחרי 6-8 טיסות (סביב 2 קליקים של סגירה בכל טיסה).
אחרי שהגעתי למצב שהמנוע עובד חזק, אני משאיר אותו בתערובת עשירה מעט לגלון הראשון, וזהו.
השיטה הזו עובדת מצוין, מנסיון.
הערה: יש 2 מיליון שיטות לעשות הרצה ואין נכון או לא נכון חד משמעי - מה שציינתי זו רק השיטה שהיתה לי נוחה, פשוטה ואפקטיבית.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום