ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
תאוריה של מכאניקר/אווירונאוט, שלמד אלקטרוניקה לפני 22 שנה

היות והמטען לליפו הוא CCCV והוא מחפש להשוות את מתח ה"רגיעה" של הסוללה, וזאת ככל הנראה ע"י בדיקת האסימפטוטיות של מתח ההדקים אל עבר ה4.2V לתא, הרי שבשלב מסויים בשל שימוש בזרם נמוך יותר ההתנגדות הפנימית של הסוללה גורמת למתח הסוללה להראות כאילו הגיע לשיאו וליציבות מספקת בשביל שהמטען יחליט ש"זהו זה סיימנו", אך בעצם הטענת חצי מהקיבולת ושם הוא עוצר.

מסקנות:
1. הכותב לא סגור על עצמו
2. אם היצרן אמר להטעין ב1C למה לשנות
3. התשובה לא משהו, אבל איך השירות?
שמע אתה גדול... אני חייב לפגוש אותך.....
אסימפטוטה... אני ביקשתי תם צ'וקה צ'וקה תם ואתה מביא לי סינקופה... זה נשמע יותר כמו קקופוניה.
לא סתם... האמת נשמע הסבר טוב. אני מכיר את ה Triton בע"פ ולא אפול אל מגבלת זמן. הסיבה "להתנגדות להוראות הייצרן" היא משום שזו סוללה עם קיבולת גדולה ולא רציתי להעמיס את חוטי הבלנסר הדקיקים. היום אני מצוייד בבלנסר עם כניסה נוספת לקונקטור הראשי בנוסף למאזן... אבל זו התנהגות מטרידה.
יוסי אתה צודק, אני אשקול עריקה.... ... סתאאאם
מוטרדיציק