שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: התנהגות מוזרה של Triton-2

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התנהגות מוזרה של Triton-2

    יצא לי מספר פעמים שרציתי לטעון סוללות ליפו מבעוד מועד. היות ובסה"כ היה לי זמן החלטתי לטעון ב 1/2 C, לא ממהר ו"כידוע" יותר בריא. למרות שהגדרת מספר התאים והנפח היו נכונים המטען הכניס רק חלק מהכמות ועצר כשהמתח נמוך מהמקסימום. תכנתתי אותו שוב ל 1C והוא הכניס את היתרה ועלה למתח מכסימאלי יש למישהו הסבר
    מטעניציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    זה בגלל שהמטען הוא לא סיזל למהדרין.

    תתחיל לקנות ציוד סיני ולא יהיו לך בעיות..

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    לא עברת את מגבלת זמן טעינה ? (יש הגדרה לזמן טעינה מקסימאלי)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    תאוריה של מכאניקר/אווירונאוט, שלמד אלקטרוניקה לפני 22 שנה

    היות והמטען לליפו הוא CCCV והוא מחפש להשוות את מתח ה"רגיעה" של הסוללה, וזאת ככל הנראה ע"י בדיקת האסימפטוטיות של מתח ההדקים אל עבר ה4.2V לתא, הרי שבשלב מסויים בשל שימוש בזרם נמוך יותר ההתנגדות הפנימית של הסוללה גורמת למתח הסוללה להראות כאילו הגיע לשיאו וליציבות מספקת בשביל שהמטען יחליט ש"זהו זה סיימנו", אך בעצם הטענת חצי מהקיבולת ושם הוא עוצר.

    מסקנות:
    1. הכותב לא סגור על עצמו
    2. אם היצרן אמר להטעין ב1C למה לשנות
    3. התשובה לא משהו, אבל איך השירות?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    תאוריה של מכאניקר/אווירונאוט, שלמד אלקטרוניקה לפני 22 שנה

    היות והמטען לליפו הוא CCCV והוא מחפש להשוות את מתח ה"רגיעה" של הסוללה, וזאת ככל הנראה ע"י בדיקת האסימפטוטיות של מתח ההדקים אל עבר ה4.2V לתא, הרי שבשלב מסויים בשל שימוש בזרם נמוך יותר ההתנגדות הפנימית של הסוללה גורמת למתח הסוללה להראות כאילו הגיע לשיאו וליציבות מספקת בשביל שהמטען יחליט ש"זהו זה סיימנו", אך בעצם הטענת חצי מהקיבולת ושם הוא עוצר.

    מסקנות:
    1. הכותב לא סגור על עצמו
    2. אם היצרן אמר להטעין ב1C למה לשנות
    3. התשובה לא משהו, אבל איך השירות?
    שמע אתה גדול... אני חייב לפגוש אותך.....
    אסימפטוטה... אני ביקשתי תם צ'וקה צ'וקה תם ואתה מביא לי סינקופה... זה נשמע יותר כמו קקופוניה.
    לא סתם... האמת נשמע הסבר טוב. אני מכיר את ה Triton בע"פ ולא אפול אל מגבלת זמן. הסיבה "להתנגדות להוראות הייצרן" היא משום שזו סוללה עם קיבולת גדולה ולא רציתי להעמיס את חוטי הבלנסר הדקיקים. היום אני מצוייד בבלנסר עם כניסה נוספת לקונקטור הראשי בנוסף למאזן... אבל זו התנהגות מטרידה.
    יוסי אתה צודק, אני אשקול עריקה.... ... סתאאאם
    מוטרדיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    תאוריה של מכאניקר/אווירונאוט, שלמד אלקטרוניקה לפני 22 שנה

    היות והמטען לליפו הוא CCCV והוא מחפש להשוות את מתח ה"רגיעה" של הסוללה, וזאת ככל הנראה ע"י בדיקת האסימפטוטיות של מתח ההדקים אל עבר ה4.2V לתא, הרי שבשלב מסויים בשל שימוש בזרם נמוך יותר ההתנגדות הפנימית של הסוללה גורמת למתח הסוללה להראות כאילו הגיע לשיאו וליציבות מספקת בשביל שהמטען יחליט ש"זהו זה סיימנו", אך בעצם הטענת חצי מהקיבולת ושם הוא עוצר.

    מסקנות:
    1. הכותב לא סגור על עצמו
    2. אם היצרן אמר להטעין ב1C למה לשנות
    3. התשובה לא משהו, אבל איך השירות?
    על פניו פסלתי את ההשערה שלך, אבל במחשבה שניה יש בכיוון הזה משהוא - אם איציק ממש מתעניין שווה לחבר סקופ\רשם ולראות בדיוק מה קורה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    סיום טעינה של LIPO נעשה בשיטת MINIMUM CURRENT. בד"כ בין 3-5% מזרם הטעינה המקסימלי (1C). היות ומטען LIPO הוא מקור זרם מוגבל מתח אין צורך לבצע שום בדיקה חוץ מזרם מינימלי.לאחר בדיקה של תקינות התאים המטען מתחיל לטעון בזרם קבוע ע"י משחק עם מתח המוצא שלו. כאשר המטען מגיע לסף העליון המותר 4.2V לתא הוא הופך להיות ספק מתח ואז מה שמגביל את זרם הטעינה זו הפיסיקה, כלומר הפרש מתח המוצא של המטען, מתח התא באותו הזמן וההתנגדות הפנימית של התא. כאשר התא נטען המתח שלו עולה וזרם הטעינה קטן. מפסיקים את הטעינה כמו שאמרתי בין 3-5% מהזרם. הפסקת הטעינה נעשית בכדי להאריך את חיי הסוללה כיוון שטעינת TRICKLE בזרם נמוך גם כן מקצרת את חיי הסוללה לכן יש לסיים את הטעינה לגמרי.

    לגבי הבעיה של יצחק, אני עדין לא רואה סיבה שזרם נמוך יטען פחות טוב מזרם נמוך.אבל איני מכיר את מימוש הטעינה של ה-TRITON.
    בעבודה אני עכשיו סיימיתי לתכנן מטען LIPO שטוען סוללה של 4Ah בזרם מקסימלי של 2A ואין כל בעיה לטעון את הסוללה במלואה (ד"א נבדק ע"י פריקה הסוללה עם מטען TRITON).

    אני אישית לא אשן עד שמוטרדיציק יהפוך למבסוטיציק.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    אח איזה שרשור עסיסי... עכשיו ששחר הצטרף אז בכלל..
    למרות שהטעינה אמורה להיות CCCV הרי שאצלי הטריטון טוען לפרקי זמן קצרים בזרם משתנה ואז מפסיק טעינה (לפחות לפי הדיווח על הצג) ממתין (אולי להתייצבות מדידת מתח תאים) ואז ממשיך.
    איציק באיזה מוד אתה מטעין (אוטומטי, קיבול מוגדר )?
    אני נתקלתי בתופעה שכזו בזרמים גבוהים שאז עקב התנגדות החוטים המתח שראה הטריטון היה לא נכון.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    אח איזה שרשור עסיסי... עכשיו ששחר הצטרף אז בכלל..
    למרות שהטעינה אמורה להיות CCCV הרי שאצלי הטריטון טוען לפרקי זמן קצרים בזרם משתנה ואז מפסיק טעינה (לפחות לפי הדיווח על הצג) ממתין (אולי להתייצבות מדידת מתח תאים) ואז ממשיך.
    איציק באיזה מוד אתה מטעין (אוטומטי, קיבול מוגדר )?
    אני נתקלתי בתופעה שכזו בזרמים גבוהים שאז עקב התנגדות החוטים המתח שראה הטריטון היה לא נכון.
    כן, זה ששחר כאן בהחלט מרגיע אותי.... יש סיכוי לקבל תשובה...
    אני מטעין במוד קיבול מוגדר. בטעינה בקצב של 1C אני מגיע למתח של 12.6 וולט (ב3S כמובן)
    ובטעינה של 1/2C המטען עוצר ב 11 ומשהו (לא זוכר במדוייק). נראה לי שהעניין טמון בבלנסר

    וולטיציק
    נ.ב. משניכם אני ממתין לתשובה בנושא אחר לגמרי.
    נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 25-09-2008 בשעה 18:26:55. סיבה: שגיאת כתיב
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    מה אומר מוד אוטומטי ב-TRITON? על אילו פרמטרים שולטים?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ד"א איזו סוללה ניסית לטעון ובאיזה זרם? עם BALANCER או בלי?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    מוד אוטומטי בטריטון נותן למטען יד חופשית בפרמטרים - מלבד פרמטרי מגבלה.

    איציק - לא שכחתי, אימיול מעלה כבר עשן... וממה שאספתי עד כה נראה לי שהפרוייקט בשוייץ הוא רק סיפתח לפרוייקט הזה....
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    איציק - לא שכחתי, אימיול מעלה כבר עשן... וממה שאספתי עד כה נראה לי שהפרוייקט בשוייץ הוא רק סיפתח לפרוייקט הזה....
    צביקה, תתקשר מייד.
    יאלה שחר, תשובה אינטיליגנטית.
    סוללה של איפריון, מהיפני, שלושה תאים 2100מילי. כמובן שדרך בלנסר. זה בלנסר חדש: הוא מחובר גם לפלג האיזון וגם לפלג הראשי.
    טריציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    הדבר היחיד שעולה לי בראש , VERY LONG SHOT, זה שהבלאנסר פורק את הסוללה בזרם שמגביל את זרם הטעינה (יכול להיות והוא לא תקין). לכן כשאתה טוען בזרם גבוה השפעת הפריקה לא מורגשת ואילו בזרם טעינה נמוך היא מורגשת הרבה יותר......

    כלומר, בגלל שהאלגוריתם הוא זרם מינימלי, המטען ירגיש שהוא "דוחף לסוללה" זרם - X. יצפה לסיים טעינה בזרם "X*0.05" אך בפועל הזרם הנכנס לתא קטן בהרבה וחלקו זורם דרך נגדח הפריקה.

    תנסה לטעון ב C/4... אם המתח הסופי יקטן עוד יותר זה יחזק את ההשערה המאד לא הנדסית שלי.
    נערך לאחרונה על ידי ShaharBD; 26-09-2008 בשעה 08:42:28.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    איציק, מייד זה עכשיו ? להפריע לך בשנת היופי ?
    שחר - חשיבה מקורית ומעניינת...
    האם הבלאנסר במוד טעינה לא צריך להפנות את הטעינה לתאים הדרושים - ולא לפרוק תאים ?
    אצלי בבלאנסר של אלקטריפליי יש שני מודים: עצמאי - ללא מטען ואז האיזון ע"י פריקה, וטעינה שאז הזרם מופנה לתאים שזקוקים לו.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    איציק, מייד זה עכשיו ? להפריע לך בשנת היופי ?
    שחר - חשיבה מקורית ומעניינת...
    האם הבלאנסר במוד טעינה לא צריך להפנות את הטעינה לתאים הדרושים - ולא לפרוק תאים ?
    אצלי בבלאנסר של אלקטריפליי יש שני מודים: עצמאי - ללא מטען ואז האיזון ע"י פריקה, וטעינה שאז הזרם מופנה לתאים שזקוקים לו.
    כן, היום התעוררתי בשמונה לפנות בוקר
    כפי שהסברתי יש לי בלנסר בעל שתי כניסות: חיבור אחד לקונקטור הראשי של הסוללה שדרכו הוא דוחף זרם 1C בלי בעיה (בדרך כלל החוטים בפלג האיזון באותו גייג' גם בסוללה בעלת נפח גדול). וכניסה שניה כמו שהסברת אבל רק לפריקה לצרכי איזון.
    נראה לי שההימור של שחר בכיוון. נניח שזרם הטעינה יורד (והוא הרי דרך הכניסה הראשית) וזרם הפריקה סביר להניח קבוע..... יכול להיות שיש בעיה.
    היות ומגעיל בחוץ, נראה לי שנפתח מעבדת בדיקות היום (וסידור מחסן, תמיד טוב).
    בטריציק
    תאור הבלנסר, תסתכל בראש הדף הנ"ל.
    נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 26-09-2008 בשעה 08:23:20. סיבה: הוספת קישור
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    צביקה,
    הבלאנסר לא מפנה זרם לטעינה לכל תא בנפרד. הוא בסך הכל פורק תא שהמתח שלו עבר 4.2V ע"י חיבור נגד פריקה מקבילי. באיזון פסיבי הוא פורק את כל התאים למתח של התא עם המתח המינימלי.

    שחר

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התנהגות מוזרה של Triton-2

    שחר, נשמע הגיוני, אבל זה היה מייתר את שני המודים שיש לי בבבלאנסר
    או שמישהו החליט לסרבל משהו פשוט...
    איציק - בצורת חיבור שהבלנסר מתחבר גם לפלג הראשי זה נשמע מאוד הגיוני שכל מה שהבלנסר עושה זה פריקה, אני הייתי מנסה את המוד האוטומטי של הטעינה ובודק האם יש טעינה מלאה..
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •